KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hey rimke

en mocht je vandaag evengoed niet gaan klussen dan heb je de zaadjes van gisteren nog, die doen ook hun werk, daar ga ik in iedergeval wel vanuit hah

xx linda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:          2)  Bambi 4e ronde
                                       27)    Mootje 9e ronde

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18) Linda,  5e ronde  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Hey Linda, het zit ook niet echt mee met Joey he. Maar het scheelt dat hij zo lief is .

Neeneenee! Zie zaadjes zijn van eergisteren!! We moeten vandaag wel................

Hij is de hele dag weggeweest en nu is hij weer naar de brandweer, even het eten naar binnen geschoven en weg was ie.............kan ik af en toe zo boos van worden!
O schatje, wat is het huis opgeruimd, o schatje, wat heb je lekker gekookt!, o schatje, wat fijn dat mijn kleren weer schoon zijn!, o schatje, wat heb je het huis gezellig gemaakt..............niets! Mannen zijn zwijnen!
Zo, das er ook weer uit.

Zo rimke

Lucht je hart meid, enne je hebt gelijk hoor want de mannen denken altijd dat alles vanzelf gaat.
Ik dacht dat jullie gisteren ook hadden geklust,

xxx linda

Ja linda het zit op dit moment wel weer allemaal eventjes tegen met joey, maar ja ik blijf positief, en er komt wel weer een dag dat het allemaal weer wat voorspoediger gaat hier haha

xxx linda

Lieve rimke,

Gooi het er maar uit hoor schat !!!! Moet je eigenlijk wel gelijk geven whahaah soms zijn het echt zwijnen. Af en toe denken ze dat de kaboutertjes alles doen. Ik had ook van de week mn bui aan dat ik het ff helemaal zat was. Heb ik ook weer op zn vriendelijkst  tegen hem gezegd maar, als ie dan vandaag weer voor me gaat koken zodat ik in mn mandje kan blijven vergeet ik dat weer. Ik woon niet echt in de bergen nee haha, woon in zuid holland in schiedam, vlakbij rotterdam

xxxx happy

Hey Rimke, lopen de buien een beetje op... misschien al zwanger . Wel vervelend dat hij nooit eens iets positiefs zegt. Maar vanavond moet hij gewoon aan de bak hoor. Vind ik wel. Sleep hem maar mee aan zijn haren. Zeg maar dat dat van mij moet. Want ik zie nog veel te weinig zwangere klusbabes.

Terug
Bovenaan