KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

whihihi! zou wel vlot zijn nu al zwanger na mijn bijna doodbloed ervaring van 2 weken geleden!
Nu hoor, heb wel wat last van hormoon buien. Dat hangt niet af van een zwangerschap.....ben af en toe gewoon heel pissig!
Gelukkig voor jullie herkenbaar!
Kan er zo van balen weet je, ben de hele dag aan het sloven en zorgen dat er bv lekkere dingen in huis zijn, en dat eet hij dan allemaal in een keer op als hij snachts wakker wordt. Wil ik een speculaasje eten, is alles al op! Wordt ik zo pissig van!!!
Nooit (nouja, overdrijven is ook een vak), doet hij het huishouden eens voor een week! Het is dan 1 dagje, en dat vind hij dan helemaal geweldig van zichzelf............terwijl dat voor mij normaal is. De kattenbak verschonen, boodschappen doen, koken, het bed verschonen, de vuilnis buiten zetten, stofzuigen en ga zo maar door!
Dus.........
Nou, ik geloof dat het er bijna allemaal uit is.
Willen jullie nog iets kwijt want nu kan het nog!

Zo, heb net maar weer even een paar zwangerschapstesten gekocht. Kan ik weer flink wat gaan testen. Volgens mij ga ik het dit keer ook niet veel langer houden dan net na mijn nod. Voel nu al het een en ander en nu heb ik zelf eens het gevoel dat ik zwanger ben. Ik hoop het zo, maar ja... wie niet.
Happy, hoe is het nu met jou? De laatste keer dat ik je "gesproken" heb, zat je net in een vervelende periode.

haha rimke allemaal heel herkenbaar,
mijn man doet helemaal niks in het huishouden, soms wil hij nog wel eens stofzuigen maar dat komt ook niet vaak voor, de parkietenkooi maakt ie schoon, want ik vind het een kutbeest dus ik doe het vast niet haha,
Hier komt alles op mijn schouders terecht, maar ja ik werk ook maar 2 ochtenden, en ik ben ook zo'n typ dat als me man iets doet dat ik het dan afpak omdat ik hetzelf sneller en beter kan hahaahahaha

xxx linda

Als we dan toch bezig zijn. Ben de laatste week zwaar sjaggie.... er is echt niks goed. En dan kan ik ook niet in mijn eentje sjaggieen, nee dan gaat mijn man maar mee sjaggen. Maar ik mag wel van geluk spreken, hij verzorgd me de laatste dagen erg goed. Hij heeft vandaag ook al gekookt voor me. Maar hij mist me naast hem, dus ga zo maar ff met hem tv kijken.
Heel erg leuk om weer even te kletsen en ik hoop tot snel.

Linda: heel herkenbaar. Iets afpakken omdat ik hetzelf sneller en beter kan. Maar af en toe dan laat ik hem toch maar. Maar net als met koken toen straks ga ik me er wel af en toe mee bemoeien .

Terug
Bovenaan