KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hey happy

ik vind het zo lief van jullie dat jullie je tante meenemen, maar zo te lezen gaan jullie wel leuke en lekkere dingen doen, maar er in iedergeval wel gezellige dagen van, het blijft klote, maar met  herinneringen ophalen verschijnt er ook wel eens een glimlach op je gezicht

Even wat anders wat het klussen betreft, ik heb zo'n pijn in me baarmoeder en liezen niet normaal ook met lopen, dus volgens mij als we gaan klussen dat ik het dan uitgil van de pijn hahaha
Ik voel door die clomid in ieder geval wel dat ik een eisprong heb pfff niet normaal
xxx linda

Ik vond het echt kei lief hoe jullie gereageerd hebben op hyves en dat jullie zo aan me denken. Ik hoop ook dat jullie het niet erg vinden dat ik niet alles tot nu toe bij ga lezen, want heb nog 1,5 klusbabes bij te lezen en das niet niks.
Sterretje, het gaat echt megasnel bij jou zeg. 17 weken alweer. Echt spannend voor de 2e echo. Zijn er nog bijzondere reactie's geweest toen jullie het aan andere mensen verteld hebben?
Linda, Joey moest aan zijn plassertje geopereerd worden, toch niks ernstigs hoop ik he. Hoe is het nu eigenlijk met zijn ogen? Ziet hij alles weer helemaal goed en is zijn oog nu goed recht gezet?
Ik zie dat ik me de vorige keer nog niet eens op de roze wolk gezet heb. Is het goed als ik me er nog bij zet, of ben ik daar al te lang voor weggeweest. Heb het trouwens nog steeds best druk. Mijn volgende vrije avondje is volgende week donderdag . Maar goed, als ik tussendoor nog even tijd vind kom ik weer kletsen hoor. Heb het toch wel gemist. Dacht er echt elke dag aan.

Vaals? Dat is leuk! Mooie omgeving zeg, zeker als je niet gewend bent aan bergen....en volgens mij kwam jij niet uit de buurt waren bergen zijn toch?
Liefs dat jullie jullie tante meenemen. Ach, een kut tijd blijft het toch, en dan kan je er maar het beste van maken he? Stoer van jullie hoor!

Linda: balen, is je mannetje echt niet over te halen?!

Linda2!!!: meisje: hoe is het ermee! Gezellig dat je effe komt buurten. Je hebt gelijk hoor, je mannetje en je huis zijn veel belangrijker!

Ik heb volgens mij ne tmijn eitje gevoeld.....................dat denk ik al een week, maar nu waren het steken, iets meer naar binnen toe, dus niet in mijn lies maar iets meer naar mijn baarmoeder toe..................ohoh!!! Het mannetje is nu even naar de brandweer en eigenlijk ben ik te pissig om sex te hebben maar het moet er toch maar van komen dan..........

hey linda

tuurlijk mag jij op de roze wolk meid, mag van mij haha
Met joey zijn ogen gaat het gelukkig goed, af en toe trekt het oog nog naar zijn neus, maar niet zo erg meer maar de oogarts zei al dat het zeker 6 weken kan duren voor het helemaal goed is
En hij wordt misschien na de kerst   al aan zijn piemeltje geopereerd, dan gaan ze het voorhuidje waarschijnlijk gedeeltelijk weghalen, want dat is nou zo nauw dat ie steeds ontstekingen eronder heeft, omdat ik het niet schoon kan maken, dus we wachten dit oo k maar weer af,

xxx linda

Terug
Bovenaan