KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hey meiden

Zo me zieke kippetje ligt in zijn bedje. om half 7 vroeg ie al of ie op bed mocht, maar als ik dat doe is ie vannacht om 4 uur wakker en dat is een beetje vroeg haha

Happy: lekker dat je vriend lekker voor jullie heeft gekookt, meid en inderdaad het kan er beter nu uitkomen dan als jullie het weekje weg zijn, Nou ga maar vanavond weer lekker vroeg je mandje in meid

Kruimels; ik kan denk ik vanavond me man niet meer over te halen om te klussen die is dan erg moe, maar ja ik heb zoiets vandaag me ei en gisteren en zaterdag geklust en woensdag dus ik heb zoiets ik wacht maar weer af en anders op naar de volgende ronde

anoeska: ik kan erin komen dat je na zulke lange dagen op de markt te moe bent om te klussen haha, maar ja probeer het maar hahaha, waar kom je vandaan?? of wil je dat niet bekend maken, en hoe oud ben je??

bambi; maar goed dat jij de roze wolk zo goed onderhoud meid, ik pak ook steeds de verkeerde sorry, maar gelukkig hebben we jouw haha

Sterretje: lekker he dat je nu een buikje begint te krijgen, straal je ondanks de ongemakjes die je hebt niet veel meer?

xxx linda

Hey rimke, we gaan naar vaals. Denk dat het in die buurt rond die tijd wel leuk zal zijn. Zijn er toevallig klusbabes die daar in de buurt wonen? Sneu ook weer he voor sharine, bah had het haar zo gegund na die bbz.

Sterretje, zou het ook graag willen weten hoor !!!!! Heb je zelf een vermoeden?

kus happy

gaat iedereen nog wat speciaals doen met de kerstdagen ??

Wij gaan eerste kerstdag gourmetten bij me vader, met me broer en zijn vrouw en een oom en tante, en tweede kerstdag moet ik bij me schoonouders eten, omdat ik weet dat me pa dan onder de panne is en niet alleen in huis is heb ik ja gezegd anders had ik niet bij me schoonouders gaan eten want ik laat me pa niet alleen die dagen

xxx linda

Haha lin, ik doe het ook steeds fout met die wolk hoor  Daarom zet ik de laatste tijd mn nod maar hier neer en is er altijd wel iemand zo lief om het voor me te doen

xxxx happy

Hey meiden,
Daar ben ik weer eens. Hoe is het met iedereen? Heb het laatste tijd nogal druk gehad en het huishouden en mijn mannetje kwamen een beetje op de tweede plaats. Dus was even tijd dat ik me meer achter de computer vandaan hield.
Maaaarrr.... ik heb vanavond weer een vrij avondje.
Zie dat er een heleboel meiden bij zijn gekomen. Helaas is nog niemand zwanger geworden in de tijd dat ik er niet was.

Heeeeeeeeeeeeee Linda

meid ben je er weer een keertje, gezellig meid, ja het moet natuurlijk niet zo zijn dat man en huis op een tweede plaats komen te staan,

xx xlinda

KAn me goed voorstellen dat je je vader met die dagen niet alleen zou laten. Daarom gaan wij ook weg met die dagen zodat mn tante onder de pannen is en met oud en nieuw komt ze naar ons toe samen met mn nicht, mijn ouders, mn schoonouders en nog een vriend uit de kroeg, drukke boel dus maar, wel gezellig!!! Wij gaan in dat huisje de eerste dag gourmetten/steengrillen en de tweede dag gaan we uit eten en die dag komen ook mn schoonouders naar vaals toe !!!!

xxxxxxxx

Hey lin 2,

Gezellie dat je er weer bent meid. Snap dat je er even niet was. We waren wel blij dat de meiden die hyves hadden even lieten weten dat alles goed met je was want, we waren wel bezorgd hoor !!!!! Hahahaha je word hier wel in de gaten gehouden he .....

kus happy

Terug
Bovenaan