KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

meiden ik ga ook stoppen, ik ga nog eventjes lekker lui op de bank liggen en dan naar me bedje toe, ik ben moe hahah
idereen een fijne avond en tot morgen allemaal

xxx linda

hallo meiden,

heb net nog even alles gelezen:
linda:        nou ik zal me ff voorstellen. ik ben anoeska ben 25 jaar en ben sinds 15 september getrouwd met henri. en ik kom uit hedel ligt vlak bij den bosch.
en jullie?
zie dat jullie ook hyves hebben heb ik ook dus zoek me maar op of ik jullie als ik weet wie jullie zijn.
verder ga ik met de feestdagen eerste kerstdag naar vrienden, daar zijn we met haar familie en schoonfamilie, en zij heeft net een zoontje van 2 weken oud, een nongen keano. echt een schatje ben er bijna iedere dag geweest. ga morgen daar weeer eten.
en 2e kerstdag komt mijn vader en moeder en mijn zus en haar man eten en doen we altijd cadeautjes.

rimke:        mijn man hoeft niet vaak naar het buitenland maar hij zit ook heel vaak in groningen of friesland en is hierdoor vak weg want dan kost het teveel aan brandstof om heen en weer te gaan.
alleen het fijne is dat er altijd geregeld kan worden dat hij sávonds thuis kan zijn want afgelopen maand hebben we gevraagd inmijn vruchtbare periode dat hij er s;avonds was. dus dat is wel fijn.

voor de rest fijne avond want ik ga nu ook naar bed want morgen loopt de wekker om half 6 weer af.

tot horens

Hoi meiden,

Jeetje jullie hadden het weer gezellie zo te lezen.

Linda2 leuk dat je er weer ff was. en nog maar een weekje tot je nod spannend.

Happy ook voor jou nog maar een week. wat mij er even aan herrinerd dat ik ook super ziek was voor me nod en toen een posie test had. meid ik hoop het voor je hiihihihi.
Voor nu ziek maar lekker uit dan kan je met de kerst lekker genieten in vaals. leuk hoor.
En ja negen weken alweer, gaat hard he.

Voor de meiden die het vroegen, sterretje en nog iemand ik moet 3 jan. voor het eerst naar de vk en ben dan 12 wk en 4dg zwanger. Spannend hoor krijg dan wel gelijk me echo.
Sterretje jij heb dan al bijna je 20 wk echo hihihi. heel leuk hoor en super dat je al een buikje gaat zien, maarre dat je nog in je broeken pas. ik niet meer hoor. ik wou van het weekend me laats gekochte zwarte spijkerbroek aan, nou echt niet dat ie dicht ging zat wel 5 cm tussen ofzo.
Ik draag nu 3 broeken die te groot waren geworen door de 12 kilo afvallen. en die beginnen nu al niet meer lekker te zitten. oepsie. nee echt ben voor een ander gewoon dik geworden . ik zelf zie natuurlijk wel dat me buik nu ipv van flubber rol een harde rol is geworden hhihihih.

Linda wat rot dat joey weer geopereerd moet worden. arm jochie. wel fijn dat je je ei heb gevonden en nu ook duidelijk voelt. ik hoop dat de zwemmers van je man nog lagen te wachten hahaha.

Rimke ook je ei gevonden, jammer dat je ff geen humeur er voor heb, maar probeer hetff opzei te zetten en verleid hem toch maar he. alles voor het goede doel.

Ik heb het wel getroffen met me mannetje hoor, ik zeur ook wel eens dat ie nooit wat uit zich zelf doet en dat ik altijd om aandacht moet zeuren en dat ie nooit eens romantische is. en dat ie nooit eens uitzich zelf sex aanbieb whahaha.
Maar eigelijk doet ie best goed helpen in huis.
De kattenbak is voor hem, ookal voor ik zwanger was, hij laat altijd de hond uit, behalve als ik niet werk s'middags. maar elke ochtend en avond is ie van hem. hij doet de vuilniszak altijd. en als ik vraag om te helpen in het huishouden dan doet ie het ook. Vooral nu ik zwanger ben, dweilt ie (krijg ik pijn van in me rug) of pakt eens de stofzuiger. En hij doet altijd me auto. en als we friet eten of pizza hahaha, hoef ik de keuken niet in. Echt ik heb een schat.

anouska wat vervelend dat je chron hebt. dat is toch een darm ziekte. pff ik moet er niet aandenken wat dat allemaal met zich mee brengt. ik hoop wel voor je dat het zwanger worden toch redelijk gaat lukken. Vooral ook omdat er een drukke periode aankomt zo te lezen en je mannetje rijd ie altijd buitenaf door de weeks ?

ga straks me bedje maar in, morgen weer werken.

xxx Bambi

Goedemorgen dames!

Ik ben er lekker vroeg bij he?
Ik zou zo naar mijn werk gaan, maar heb erg last van mijn blaas. Blijf dus thuis vandaag.
De blaasontsteking is toch door gaan zetten en heb gisteren antibiotica gekregen. Heb nog niet het idee dat het z'n werk al doet, want ik heb meer last dan gisteren.
Voel me altijd zo schuldig om me ziek te melden voor mijn werk. Denk dan aan al die kinderen die de hele dag tegen een invaller moeten aankijken. Nou ja, dit is het beste. Een juf die nauwelijks kan lopen is ook niet leuk.

Rimke: jij had toch pas geleden ook blaasontsteking?
Happy: Hoe gaat het met je? Voel je je alweer wat beter?
Linda: Ik zou zeggen: draai die parkiet z'n nek om! (nee hoor, zo ben ik niet)
Linda 2: Leuk dat je er weer even was.
Bambi: Dat buikje van jou groeit wel snel zeg!
Anoeska: Mag jij je medicijnen die je voor je Crohn gebruikt, blijven gebruiken tijdens je zwangerschap? Mijn zus heeft Collitu, is zwanger en mag eigenlijk niet alle  medicijnen gebruiken, maar zonder kan ze ook niet......

Fijne dag!

quote: Linda reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2007 20:01:37'));

hey linda

tuurlijk mag jij op de roze wolk meid, mag van mij haha
Met joey zijn ogen gaat het gelukkig goed, af en toe trekt het oog nog naar zijn neus, maar niet zo erg meer maar de oogarts zei al dat het zeker 6 weken kan duren voor het helemaal goed is
En hij wordt misschien na de kerst   al aan zijn piemeltje geopereerd, dan gaan ze het voorhuidje waarschijnlijk gedeeltelijk weghalen, want dat is nou zo nauw dat ie steeds ontstekingen eronder heeft, omdat ik het niet schoon kan maken, dus we wachten dit oo k maar weer af,

xxx linda

Lieve Linda,
Sterkte met Joey! Hij wordt wel te pakken genomen he?
Geef hem maar een dikke knuffel!

Dag meiden,
Weer veel gekletst.
@happy: je vroeg wie er in die omgeving woonde. Laten we zeggen dat ik die omgeving redelijk goed ken.
@Linda: ach ja, kwaaltjes, je kent het, maar als het geen misselijkheid is, maakt het me niet veel uit. En ja, tuurlijk straal ik.
Leuk zo'n vogel waar jij dan de hele dag mee zit opgescheept. Ik kan me voorstellen dat je weigert hem te verschonen.
@bambi: wat leuk, jij hebt 2 dagen voor mij de eerste echo. Oh, ik ben benieuwd naar je reactie. Het is echt mooi. Wat betreft mijn kleding. De kleding die mij nu past is kleding die me te groot was of met een touwtrjessysteem werkte en broeken die onder mijn buik zitten of van mijn zus gekregen. Dus helaas, geen jeans meer of mijn andere strakke broeken. Ben je trouwens ook een cupmaat gestegen? Dat zag je bij mij eerder dan de buik.
@linda2: wat leuk weer iets van je te vernemen. Ik heb geen hyves en was dan ook blij te horen dat alles goed gaat.

oeps, ik heb een afspraak, doei!!

Hoi meiden,

Nou, voel me wel weer iets beter. Vind het alleen wel moeilijk, neem nu alleen maar paracetamol in en zo min mogelijk maar, die helpen nooit pffff. Nam normaal altijd panadol in maar, dat wil ik nu maar niet doen, stel dat het raak is. Heb ff de ass. van de ha gisteren gebeld en die zei ook dat ik aleen paracetamol moest nemen. Nou ja, dat doen we dan maar. O wee als het niet raak is, zit ik voor jan joker aan die drama pillen whahaha. Heb geen koorts meer dus, ga straks toch hee ff naar buiten. Zij zei ook dat dat hoesten moet slijten en dat kan wel een week of twee duren  pff word er nu al doodziek van, loop echt de hele dag te blaffen. een jaar of twee geleden heb ik dit ook gehad en toen hed ik gekneusde ribben van het hoesten haha, verzin je toch ook   niet. Hoop dat dit nu niet gaat gebeuren.

Sterretje; wat leuk dat jij de omgeving daar kent. Heb je nog leuke tips voor ons?

Bambi; haha das fijn, een harde rol ipv een blubber rol. Willen jullie ook het geslacht weten met de 20 weken echo?

Essy; beterschap meisje. Kan je goed last van hebben he. Ga maar flink aan de cranberrie sap ......

Liefs happy

Terug
Bovenaan