Hoi meiden,
Jeetje jullie hadden het weer gezellie zo te lezen.
Linda2 leuk dat je er weer ff was. en nog maar een weekje tot je nod spannend.
Happy ook voor jou nog maar een week. wat mij er even aan herrinerd dat ik ook super ziek was voor me nod en toen een posie test had. meid ik hoop het voor je hiihihihi.
Voor nu ziek maar lekker uit dan kan je met de kerst lekker genieten in vaals. leuk hoor.
En ja negen weken alweer, gaat hard he.
Voor de meiden die het vroegen, sterretje en nog iemand ik moet 3 jan. voor het eerst naar de vk en ben dan 12 wk en 4dg zwanger. Spannend hoor krijg dan wel gelijk me echo.
Sterretje jij heb dan al bijna je 20 wk echo hihihi. heel leuk hoor en super dat je al een buikje gaat zien, maarre dat je nog in je broeken pas. ik niet meer hoor. ik wou van het weekend me laats gekochte zwarte spijkerbroek aan, nou echt niet dat ie dicht ging zat wel 5 cm tussen ofzo.
Ik draag nu 3 broeken die te groot waren geworen door de 12 kilo afvallen. en die beginnen nu al niet meer lekker te zitten. oepsie. nee echt ben voor een ander gewoon dik geworden . ik zelf zie natuurlijk wel dat me buik nu ipv van flubber rol een harde rol is geworden hhihihih.
Linda wat rot dat joey weer geopereerd moet worden. arm jochie. wel fijn dat je je ei heb gevonden en nu ook duidelijk voelt. ik hoop dat de zwemmers van je man nog lagen te wachten hahaha.
Rimke ook je ei gevonden, jammer dat je ff geen humeur er voor heb, maar probeer hetff opzei te zetten en verleid hem toch maar he. alles voor het goede doel.
Ik heb het wel getroffen met me mannetje hoor, ik zeur ook wel eens dat ie nooit wat uit zich zelf doet en dat ik altijd om aandacht moet zeuren en dat ie nooit eens romantische is. en dat ie nooit eens uitzich zelf sex aanbieb whahaha.
Maar eigelijk doet ie best goed helpen in huis.
De kattenbak is voor hem, ookal voor ik zwanger was, hij laat altijd de hond uit, behalve als ik niet werk s'middags. maar elke ochtend en avond is ie van hem. hij doet de vuilniszak altijd. en als ik vraag om te helpen in het huishouden dan doet ie het ook. Vooral nu ik zwanger ben, dweilt ie (krijg ik pijn van in me rug) of pakt eens de stofzuiger. En hij doet altijd me auto. en als we friet eten of pizza hahaha, hoef ik de keuken niet in. Echt ik heb een schat.
anouska wat vervelend dat je chron hebt. dat is toch een darm ziekte. pff ik moet er niet aandenken wat dat allemaal met zich mee brengt. ik hoop wel voor je dat het zwanger worden toch redelijk gaat lukken. Vooral ook omdat er een drukke periode aankomt zo te lezen en je mannetje rijd ie altijd buitenaf door de weeks ?
ga straks me bedje maar in, morgen weer werken.
xxx Bambi