KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Jeeeeh!!! Een ultra vette dikke tweede streep op mijn ovu test!!!!
Morgen nog maar een keer goed sex hebben en dan moet het voor deze maand genoeg zijn denk ik, hebben we een week om de dag gesexed!
Dan trouwens ook geen keurige 28 dagen cyclus voor mij, maar iets van 30 of 31 dagen..........nou ja, voor iemand met pcos.........lang niet slecht. Hoop alleen niet dat hij steeds langer wordt...want dan beginnen we weer van voren af aan!

Lieve Bambi: moe moe en nogs moe dus! Neem de tijd voor jezelf als je kunt he? Gelukkig heb je een mannetje wat uit zichzelf mee helpt!
Sterretje: je begint dus al echt iets te zien, leuk!!! Veel plezier bij je afspraak!!!
Anoeska: tja, das balen als je man veel weg is he? Bij de klm hebben ze daar iets op gevonden. Het heet, serieus, ovulatie-verlof, maar is door iedereen al gebombardeerd tot wip-verlof! Hahahaha!!
Linda: jeetje, die joey! Had ik nog helemaal niets overgezegd volgens mij.............
Die krijgt het samen met jullie wel voor zijn kleine kiesjes zeg, arme kippetje.........
Happy: wanneer vertrek je naar vaals? Wel optijd beter zijn he?? Ziek goed uit!!!!
Misschien mag je een bouillonnetje van Joey trekken..........hihihi......kippenbouillon!!!
Wahahahahaha!!!

Meiden, tot later!!!

Hey rimke,

Das mooi meisje en dikke vette streep. Ik hoop echt zooooooooo voor je dat het raak is !!!! Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan he. Ik ga 21 dec weg en dan komen we 28 dec weer terug. Hahaha gek wijf met je kippenbouillon van joey ......

Kus happy

Och ja, essy, een blaasontsteking........................ik ben de koningin van de blaasontstekingen!! Veel drinken, jus, cranberriesap, vit C pillen. Als het maar zuur is!!
En ook nog eens veel water..............wat zal jij gezond worden!!!!

Happy: ook ik zit alleen nog maar aan die drama paracetamol...................doen echt geen moer he? Maar ik wil inderdaad ook geen risico nemen dus ben na mijn miskraam meteen van al mijn heel goede pijnstillers af gebleven...................dus alleen nog maar paracetamol...........gelukkig heb ik niet zoveel migraine op het moment want dan helpt dat dus echt niet!!!! Veel plezier buiten, het is hier heerlijk, helder, zonnetje en koud!
Komende week wordt het pas echt koud!!! Lekker!!!!

Linnie, waar ben je? Normaal zijn de eerste berichten s ochtends van jou !!!! Ben je aan de klus???????? haha, he word in de gaten gehouden he

Kus happy

hihihi!
Dus jullie gaan echt over de kerstdagen heen!
Fijn, wat afleiding toch???
Dus je hebt nog lekker een week om helemaal bij te komen van deze snotperiode!
Dan kan je helemaal gezond naar het zuiden trekken!
Leuk, leuk, leuk!

Hahaha! Das waar ja, die is altijd om 5 uur al achter de computer!
LINDA???!!!!!!
LINDA???!!!!!

Lieve rimke,

Gelukkig idd maar dat je nu niet zoveel migraine hebt want, dan werken ze idd helemaal niet. Heb er ook een stuk minder last van gelukkig. Heb er vaak ook zomers als het warm is meer last van als in de winter. Hier is het ook zonnig, droog, rustig en koud weer heeeeeerlijk. Mischien krijgen we wel sneeuw als ik in vaals ben. Zou er ook een sneeuwdans zijn net als de regendans? Kunnen julllie hem met zn allen doen als ik weg ben whahahah zie jullie al staan met een soort kabouter plop dansje. Hihi sorry mn fantasie slaat ff op hol .......

Kus happy

Ik da idd helemaal gezond naar het zuiden vertrekken !!!! Heb nog ff om weer helemaal op te knappen. De lucht in het zuiden is ook vast veel gezonder als hier in de randstad pffff. Zou best die kant op willen om daar te gaan wonen maar ja, dan moet wel heel mn familie en al mn vrienden mee anders doe ik het niet whahah. Massaal verhuizen !!!!!

xxxx

Terug
Bovenaan