KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Weet je wat?
Ik ga hem zometeen in de tuin vast doen, want ik ben dol op sneeuw!!!
Ben niet voor niets ski lerares geweest, ik was in mijn vorige leven een eskimo!!!
Ik weet het zeker!!!1

Tja, ben ook naar het zuiden geemigreerd, van Alkmaar naar Arnhem, anderhalf jaar geleden.
Maar het verschil bij mij was, dat de vrienden van Fons hier al woonde, ik heb mijn meiden achtergelaten maar weet je, nederland is zo groot niet (helaas wel erg druk, op de weg dan) dus als je mazzel hebt zit ik binnen anderhalf uur in Alkmaar of bij mij ouders......das nog te doen!
Maar goed, da tmoet je er voor over hebben!
Waar zou je dan willen wonen??n

Joehoeeee hier ben ik weer dames, had even een drukke ochtend

Happy: je mag joey zijn kippeboullion wel hebben haahah moets zo lachen dat ik het las
gelukkig gaat het met joey weer beter maar hoest ook nog steeds verschrikkelijk

Rimke: joehooeee een donkere streep, klussen meid voor je leven

essy: balen dat de blaasontsteking heeft doorgezet meid, beterschap

Bambi: hahaha lekker he dat je je gewone kleren niet meer aankunt

Nou meiden heb gisteravond nog even snel geklust, dus nu maar afwachten, heb vanmorgen vroeg al gesport, pfff dat deed me toch een partij zeer bij me baarmoeder en liezen maar ja nu kan ik de hele dag weer in huis blijven

xx xlinda

Whahaha zie je al die tuin staan !!!!!!!!! Altijd leuk voor de buren. kijk wel uit he, je zit zo in een dwangbuis haha. Een eskimo hahahaah, mijn mannetje zegt altijd dat ik in mn vorige leven een bouwvakker ben geweest omdat ik nog zo loop whahaha

Ik weet niet precies waar ik zou willen wonen maar, ik vind de rust daar altijd heerlijk. Het is er natuurlijk ook wel druk maar, anders als hier. Maar, zeker zolang ik mn ouders nog heb doe ik het toch niet. Die wonen nu tien min. bij me vandaan, precies ver genoeg whahaha erg he.

ik zou wel uit volendam willen verhuizen, ik heb er niks mee, het enige wat me hier houd is me familie, ik ben een echt familie mens, en me moeder ligt hier en dan kan ik natuurlijk helemaal niet weg,

xxx linda

Hey linnie,

Pffff had bijna vermist gebeld whahaha. Goed zo, toch nog aan de klus geweest !!!!!! Daar zal het bij jou en rimke noet aan liggen he. Hoop het echt meiden. Wij hebben ook nog wel aardig geklust. Denk wel precies op tijd dus spannend. We kunnen alleen maar weer wachten he grrrrrrrr

kus happy

Terug
Bovenaan