KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Whahahaha!! Ik pies in mijn broek, een bouwvakker!!!!???? Lekker aardig!
Whihihihi!
He linda, goede morgen meisje!!!
Hou je nou toch eens rustig joh! jij bent volgens mij echt altijd aan het rennen en vliegen!!!

Ik ga me eens even lekker douchen.................whahahaha! Dat krijg je ervan als je in de ziektewet zit.................dan wordt je een beetje lui!
Ben trouwens nooit een ochtend mens geweest, dus dit is nog vroeg voor me!
Tot later!!

hey rimke ik ben inderdaad aan het rennen en vliegen , maar nu houd ik het voor de rest van vandaag lekker rustig, gisteravond om half 8 heb ik de wc schoongemaakt en alles beneden gelapt, dus ik heb nu rustdag, haha
Ga lekker douchen en je hebt gelijk dat jehet lekker rustig aan doet meid

xxx linda

Tot later rimke, sopse hihi

Ja aardig he, een bouwvakker, loop niet ecth elegant he, ik stier overal tussendoor haha. Ik heb ook echt nooit hoge hakken aan, dan zeg ik altijd tegen mn mannetje, bouwvakkers lopen toch niet op hakken haha.

kussssssss happy

Hey bouwvakker, eskimo en kippenbouillonmaker,

wat zijn jullie al weer lekker melig vanochtend.
Rimke, koningin van de blaasontsteking, hoe zit dat met klussen. Eigenlijk zouden we vanavond weer het startschot geven voor een nieuwe klusronde. Is dat verstandig of heeft mijn vriendje het dan ook  binnen no-time???
Wanneer jij koningin af bent, neem ik het stokje van je over, 't is inmiddels ook al weer mijn 5e keer.
Happy, wat voor kwaad zou het kunnen als je wel je superpillen neemt? staat dat op de verpakking?

Terug
Bovenaan