KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hey essy

het huishouden is inderdaad een nuttige bezigheid hahah, maar vandaag heb ik daar echt geen zin in haha

Ik heb er net weer een ovulatietest tegenaan gegooid, en de testlijn was gelijk al heel veel donkerder dan de controlelijn, Vandaag wordt het klussen niks dus ik hoop dat de zaterdag zondag en maandag genoeg was voor een bevruchting,

xx linda

Dag meiden,
kom ik 's ochtends eens langs en hebben jullie in 1 uur tijd al weer een pagina volgel...ld.
@happy: tips, tja, ik weet niet wat dan open is. Het drielandenpunt en het labyrint zijn wel leuk. Maar wandelen en een aprés-wandel is ook fijn. Nou, als de temp. laag is is de kans groot dat er sneeuw ligt. Het ligt daar altijd eerder ivm de hoogte en het blijft er ook altijd langer liggen. Maar ik zei al: aken, maastricht of valkenburg, dan kom je bieb en haar moeder misschien nog tegen
@essy: als je je goed genoeg voelt om te poetsen, waarom niet. heb je 's avonds weer meer tijd voor je zelf.
@linda: ik ga je voorbeeld volgen vandaag en een rustdag nemen.
@rimke: onze blaaskoningin. Ik heb net ook bijna een hele liter in 1 keer opgedronken. Ik hoop dat als ik nu naar de wc ga het zich loont om mijn broek uit te doen, want ik wordt gek van die zielige druppels. Ik kan me voorstellen dat voor migraine paracetamol niet helpt. Maar volgens mij had je er tijdens de zwangerschap geen last van of wel? En je kunt idd beter uit voorzorg bepaalde medicatie niet nemen.

Nou, fysio gehad en mijn bekkenoefeningen gehad. mag ik dat elke dag een paar keer doen. Ik sta scheef, en ik ben blijkbaar scheef, hihihi. de boodschapjes zijn gedaan en nu even niets. Vanmiddag een bespreking en vanavond een vergadering, dus nu Luieren!!!!

hey sterretje

met je bekken moet je inderdaad uitkijken , want daar kan je behoorlijk last van krijgen, het hoeft niet natuurlijk,
Veel plezier vandaag met luieren

xx linda

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-12-2007 20:05:16'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:          2)  Bambi 4e ronde
                                       27)    Mootje 9e ronde

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18) Linda,  5e ronde  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

Tja, tja, tja. What can I say? Same old, same old?
Ik voelde het vrijdag 7 dec al: pijn in mn rug, nee he? Nou, dat is vandaag weer gebleken: ja dus. Ongesteld.
Ben dus gisterochtend maar bloed gaan prikken (onderdeel van proces van de gyn.) dat moest op cyclusdag 2 of 3. En dat is dus al voordat de RD's overduidelijk aanwezig zijn. (Moeilijk te bepalen wel, maar je leert je lichaam wel steeds beter kennen. )
Nu even een kluspauze van minimaal 3 dagen, dan is het tijd voor mijn mannetje om zijn aandeel te leveren voor het lab. Ik hoop dat er wat uitkomt, want zo goed als deze maand hebben we nog nooit geklust. Alles volgens het boekje!  
Maar ja, ik ben niet de enige die vol verwachting uitkijkt, jullie ook. Het is fijn te weten dat de klusbabes statistieken er steeds gunstiger gaan uitzien.  SUC6 allemaal!! Chris

zo he wat een rust vanmiddag hier op het forum,
De pijn in me baarmoeder  en me liezen dat is sinds vanmiddag een stuk minder, gelukkig, pfff het was echt niet leuk meer, vooral met lopen en zitten, gelukkig gaat dat nu een stuk soepeler

Zo ik ben er vanavond niet, kaartavond, dus morgenochtend voordat ik aan het werk ga lees ik weer bij

xxx linda

hoi meiden,

Wat een rust vergeleken met vanmorgen, jullie waren metzijn alle thuis hiihh.
Nou ik niet hoor heb , was vandaag flink aan de arbeid, met als gevolg barstende koppijn. grrr. niet leuk.

Sterretje nou over die cupmaat, ik heb al een flinke d vanmezelf hihih en heb toevallig pas een nieuwe e  gekocht die nu perfect zit. hahaha ze zijn indd wat voller geworden. maarre voldens de statistieken groeien de bosrten gemiddeld 3 cupmaten. nou is neit te hopen voor me. heb je maat G whahahahahah.

Happy wij willen niet wete wat het word, dus bij de 20 wk mag  hij het niet verklappen ohja onze vk is een man.  heb het meestal niet zo op mannen, ben benieuwd.

rimke en linda overduidelijk jullie eieren, nu maar hopen dat jullie geklus vruchten gaat opleveren hahaha.

essy balen van je blaasontsteking. maar nu kan je nog een kuurtje nemen gelukkig. ik hoop dat je er snel vanaf bent.

chris meid balen, weer ongie. maar ik hoop dat nu het balletje bij de gyn eenmaal aan het rollen is , het toch snel raak mag zijn.

nou vandaag dus gewerkt en best hard dus weinig nieuws. deze week er ff hard tegen aan en dan volgende week alles klaar maken voor het nieuwe jaar. dan doen we donderdag luchen met de baas en vrouw en mogen we s'middags lekker vrij van de baas en dan kom ik pas weer 2 jan heerlijk. maar ik denk wel dat ik 3 jan maar vrij vraag. als ik dan naar de vk moet krijg ik natuurlijk wel vrij voor, maar ben bang dat ik daarna zo blij en vol ervan ben dat ik dan niet kan werken haahah, of ik ben juist mega verdrietig want miss is het wel niet goed ofzo. je weet maar nooit en ik denk dat ik lekker een vrij dag vanmaak. kan ik zoiezo naar me mama met goed nieuws of niet .

ga ff het toilet bezoeken hihi

xxx Bambi

Terug
Bovenaan