KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hai hai,

sorry, maar heb maar een paar bladzijden bijgelezen, jeetje wat is er weer lekker gekletst.
tis al zo laat, even gauw reactie op wat ik gelezen heb.

rimke, fijn dat je je eitje gevoeld hebt, wou dat ik dat ook kon voelen.
succes deze maand!

he linda2, fijn dat je weer even wat van je hebt laten horen. groot gelijk meis, je huisje en je mannetje gaan natuurlijk voor.

sterretje, spannend  dat je over 3 weken je 20 weken echo al hebt, wat gaat de tijd snel he. heel toevallig was ik vandaag in de "Leen Bakker"en zag ik daar de klamboe die mijn vriendin ook heeft, de lime groene met de kikkertjes. voor ja ja 15 euries.
het is niet een speciale voor een baby, maar gewoon een 1 persoonsklamboe en kan dus prima boven een ledikantje!!! op naar de leen bakker dus, succes.
trouwens, wij eten met de kerst altijd gourmet en uitgebreide brunch bij een van der valk, mjam mjam.

anoeska, ik heb je toegevoegd als vriend op hyves, ik heet janneke de rooij, gezellig!
lekker he, aardappelstje en speklapjes.
heb je vanavond ook toevallig stampot hutspot(wortels met uien) gehad? whaha
hoop voor je dat je man weer snel thuis is.

linda, wij vieren kerstavond vaak bij ons thuis, met de moeder en broertje en zusje van mijn vriend. 1ste kerstdag gaan we naar mijn vader 2de kerstdag gaan we naar mijn vriend zijn moeders huis.
dit jaar zal ik ook nog even een uurtje naar mijn moeder moeten, helaas (beloofd)
dus Joey word waarschijnlijk al na de kerst geopereert, dat is snel zeg. nou ja dan ben je er ook snel weer vanaf en is het maar achter de rug. arme schat.

gisteravond bij m'n moeder viel best mee, is laat geworden.
vandaag hele dag op pad geweest voor huis.
moest nog van alles halen en regelen.
de kerstboom ook gekocht vandaag, anders zijn straks alle mooie op, haha.
nou ben ik echt vreselijk moe hoor. jeetje is ook bijna 0:00, sorry sorry sorry.
ben weg
slaapse
groetjes kruimels

goeiemorgen meiden

voordat ik zometeen weer als vermiste op wordt gegeven hahah, hier een berichtje vanuit volendam

Bambi: wel positief blijven hoor meid, tuurlijk is alles goed als je de echo krijgt, je moet ern niet aandenken dat het misschien fout kan gaan, ga proberen lekker te geniet meid,
En lekker hoor bijna vrij even vakantie, heb ik ook wel zin in, hahahah

Kruimels; gelukkig is de avond bij je moeder meegevallen, eigenlijk moet je dan maar als je een bezoek aan je moeder brengt van het ergste uitgaan, en dan valt het altijd mee, he ik vind het zo sneu voor je meid dat je zo'n slecht contact hebt met je moeder,
Maar gelukkig heb je je schoonmoeder waar je wel een goed contact mee hebt

Anoeska; hoe kan ik   jouw vinden op hyves?? want dan voeg ik je ook toe aan mij, Ik ben Linda Schilder en ik kom uit volendam

xxxx linda

Happy en Rimke: hoe is het met jullie meid, zijn jullie allebei weer een klein beetje opgeknapt vandaag? ik hoop dat de verkoudenis op zijn retour is

Essy; hoe gaat het met jouw en je blaasontsteking, wordt dat ook al wat minder?

xxx linda

goedemorgen meiden,

ff een sneel vanaf me werk.
kruimels was weer een latertje he. gelukkig dat het toch mee viel bij je moeder. en pff wat heb je een vol geplande kerst hihi.

Linda ik ben niet bang dat het mis is hoor. ik ga ook van het positieve uit, maar je mweet maar nooit he. kijk als je van te voren helemaal niet op slecht nieuws ben voorbereid komt het nog harder aan. ach weet ik veel hoe ik het moet uitleggen. ik ben juist posie hoor. ik hou er aleen een ieniemienie rekening mee.

Mijn kerst word 1e kerstdag gourmetten bij me ouders met me zusje en der vriend erbij. dus met zijn 6e ( oh nee 7 hihih)
en   2e kerstdag bij me mannetjes zus met man en kids en man zijn ouders dus met zijn 8en (oh nee 9 dan hahahah) en jaja dan gaan we gourmetten. goed geregeld he. 2 dagen hihih.
ach ik kan haast niet wachten heb er nu al trek in en is toch ieder totaal anders.

nou ga nu maar werken heb het eigelijk druk zat.
iedereen een fijne dag en tot vanaaf.

xxx Bambi

Meiden ff snel want moet naar mn werk. Op zich gaat het wel weer, wel nog heel erg verkouden en echt doodmoe maar ja, dat zal wel slijten. Lin, keurig gemeld meid vanmorgen whahaha. Tot vanvond meiden en een fijne dag allemaal.........

Kussssssssss happy

Ik ben er ook nog hoor!!!
Verkouden zijn is hier nog steeds hetzelfde.
Vanmorgen is ook mijn temp hoger, dus mijn eitje is geweest, helaas konden we het gister avond niet opbrengen om te sexen dus vanavond moet het nog maar een keertje gebeuren...............
Ben gisteren bij de bedrijfsarts geweest en ik moet aangepast werk gaan doen waarbij ik mijn linkerarm niet mag gebruiken..............???? Verzinnen jullie even wat??
Verder moet ik zo naar de fysio dus kom vanmiddag nog eventjes buurten goed??

huh??? hoe kan het dat mijn ovulatietest nog steeds positief is???
Hihihihi, ben wat dat betreft ook echt een nitwit, gisteren positief en vandaag nog steeds?
Nou ja, vanavond nog maar een keer klussen dan, voordat het mannetje weer naar het buitenland vertrekt.....
Kom zo weer buurten, ben effe naar de fysio........

hallo meiden

IK BLOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, ik kan zo de assistente van de gyn bellen, ben benieuwd wat zij zegt, zit helemaal te trillen, ik ga maar weer maandverband indoen

xxx linda

Terug
Bovenaan