KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Lieve linda,
Meisje, niet wanhopen!!!
Ik heb even voor je gegoogeld en ik denk wat de verloskundige bedoelde was, dat er tijdens een eisprong wat bloed vrij kan komen! Niet dat het eicelletje geknapt is.......tenminste, dat is wat ik denk...........kan dat?
Het bestaat namelijk dat als je een eisprong hebt, en bij jou wordt hij nu natuurlijk lekker gemanipuleerd, want je eitjes hebben eigenlijk helemaal geen zin (lang leve de clomid...........), dat er nu met behoorlijk wat geweld een eisprong heeft plaatsgevonden en dat dat een bloeding veroorzaakt. Heb er al wel vaker over gelezen.....ga even googlen, misschien valt het wel mee........
Ach, ik probeer je een beetje op te beuren..........kop op meisje!!!
Ik ga ook nog even verder voor je zoeken,
Dikke kus en knuffel,
Rimke

dank je wel rimke voor je super lieve en opbeurende woorden ,ik zit er echt eventjes doorheen, maar wat die eisprong betreft vind ik zo raar want zondag en maandag had ik 2x een superpositieve ovulatietest, dus het lijkt mij niet dat ik vandaag een eisprong heb, en ik hoop maar dat het is wat jij zegt dank je wel meid

xxx linda

Meisje, lees dit eventjes:

De luteale fase : de baarmoeder maakt zich klaar
Zodra het rijpe eiblaasje (=follikel) openbarst vult deze holte zich met bloed. De cellen van de follikelwand dringen de met bloed gevulde holte binnen en beladen zich met een gele kleurstof. Op die manier ontstaat het gele lichaam of corpus luteum. Dat gebeurt onder invloed van het luteïniserend hormoon. Vandaar de naam luteale fase.
Het gele lichaam maakt op zijn beurt progesteron aan, een hormoon dat het baarmoederslijmvlies stimuleert om zich klaar te maken voor de innesteling van de bevruchte eicel. Die laatste bereikt de baarmoeder vijf tot zes dagen na de eisprong.

rood en geel maakt oranje!!! Je oranje bloeding...........heb het echt vaker gehoord. en duim heel hard dat dit het voor jou gewoon is. Lijkt mij de enige logische verklaring.......

Dank je wel rimke, ik ben ook op google aan het zoeken maar wordt er niet wijzer vanhha
laten we dan maar het beste ervan hopen, net ging ik naar de wc en was het licht rood maar alleen nu op het wc papier, maar ik wacht het nog steeds maar af

xx linda

dit is echt allemaal nieuw voor me want met joey heb ik dit allemaal niet gehad, dus ik weet echt niet wat me nou dus allemaal weer overkomt,
Ik ben trouwens wel lekker egoistisch over mezelf aan het praten,sorry daarvoor,

xxx linda

Hee meiden.

Linda hoop voor je dat het niks ernstigs is.. en wie weet komt het allemaal wel goed!

Hier is alles best normaal.. alleen nog steeds een beetje last van me buik/baarmoeder of wat het dan ook is. De hele tijd een beetje een raar gevoel.. geen pijn ofzo ook niet echt vervelend.. Eerst maar kijken of ik ongesteld wordt over 7 dagen en dan kijken we wel verder.. Ook ben ik regelmatig savonds misselijk.. rond een uur of 7 al de laatste paar dagen.. sochtend geen last ervan maar op me werk rond een uur of 11 weer wel.. hou me niet vast aan de tijden maarja lijkt me ook niet veel.. Hier vooralsnog geen hoop op een positieve test.

Hoop dat het met jullie wat beter gaat.

Nog mensen met goed nieuws deze maand?? Paar dagen neit geweest en 6 bladen vol.. wel erg veel te lezen dus probeer tussendoor ff een beetje door te nemen,

gr en eetsmakkelijk voor de gene die nog moeten eten/koken.. zoals ik

Mamoetje

jeetje linda, wat schrikken zeg dat bloed, vreemd hoor.
denk je zelf wel dat het je ongi is?

bambi, jij krijgt ook wel een gezellige  en drukke kerst?!
wij gourmetten eigenlijk elk jaar, zo gezellig met elkaar om de tafel en dan staat er tenminste niet iemand met kerst 4 uur in de keuken, dat vind ik echt niet gezellig.

essy, wat leuk meid dat je naar die theatervoorstelling gaat en dan ook nog een keer naar de lama's, vinden mijn vriendje en ik helemaal geweldig!!!!   (trouwe kijkers)

chris wat balen dat je ongi bent geworden!!!!!
hoop dat het nieuwe jaar meer geluk voor je brengt.

rimke, zou je nog eens een keer voor me willen pendelen?
ben toch wel nieuwschierig of er nu hetzelfde uit komt als de vorige keer.
janneke de rooij   12-07-1978
ik heb vorige week bij de boekhandel zelf een pendelsetje gekocht, maar nog niet helemaal door gelezen hoe je dat nou precies moet gebruiken.
kan jij me  kort en vooral duidelijk uitleggen hoe ik dat moet doen? whaha.

worden jullie ook al gek van die kerstliedjes, en ze draaien ze nog geen week, ik luister altijd skyradio en daar word je er helemaal mee plat gegooid, gggrrrrr
vind het heel gezellig hoor kerst, maar ze kunnen het ook overdrijven, haha.
vanavond lekker makkelijk eten, er is van gister nog hutspot over voor mijn vriendje en dan maak ik lekker een tosti ofzo.... ben een echte broodeter, mjam mjam.
vanavond komt roelof z'n neef nog even langs, keuken en vloer kijken.
gezellig altijd.
heb van de week ook alweer in mijn badje gelegen met aroma-badolie, zo lekker ontspannend. wil binnenkort mijn mannetje eens even verleiden om samen in bad te gaan, hij is er nog geen 1 keer in geweest, houd er niet zo van!
als ik het nou heel romantisch maak, dan gaat ie vast wel overstag, haha.
vanmiddag weer lekker in de stad gelopen, 2 prullebakjes gekocht, 1 voor in de wc en 1 voor in de badkamer.
Ik ga nu effe eten maken.
tot laters
groetjes kruimels

Terug
Bovenaan