Hey Linda,
jeetje meid wat balen zeg dat je nu bloed verliest! Maar blijf vetrouwen hebben meid, wie weet is het inderdaad wat Rimke en de verloskundige zegt! En als je alleen even kijkt naar wat de vk zegt, dan kan je eitje toch ook nog bevrucht worden of zie ik dat verkeerd. Ik zou denken als het eitje nog rond zwemt zoals zij dat zegt kan er toch ook nog een zaadje bij komen. Jij zegt dat je maandag een pos. ovu test had he, maar volgens mij is het zo dat het dan in ieder geval nog even duurt voordat het eitje vrij komt (ik dacht 12-24 uur). Dat is juist het voordeel van die test in tegenstelling tot temperaturen, bij je temp. weet je het pas na je eisprong en bij die ovu test dus al iets eerder en heb je meer kans dat de zaadjes op tijd liggen te wachten. Dus wie weet heb je gisteren je eisprong pas gehad......
Nou, ja ik ben ook geen expert maar probeer even met je mee te denken.
Essy wat gaaf de lama's, wij zijn afgelopen zomer geweest echt zo gaaf , wat een humor!
Sterretje, wat gaat het snel zeg met je zwangerschap! Weet jij eigenlijk al of je een zw cursus gaat volgen?
Bambi meid jou echo is ook al lekker snel. Ik had het ook hoor dat je het toch spannend vindt of alles goed is.
Meiden, verder weet ik het even niet meer zo goed. Sorry, ben even al jullie geklets vergeten geloof ik.