KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Goeiemorgen meiden,

Voel me iets beter als gisteren maar, loop zo te hoesten dta ze waarschijnlijk straks van de hondenbelasting aan de deur staan omdat ze denken dat er 2 honden in huis zijn haha

Rimke; ik stop dat eitje wel ff, gooi alles ervoor in de strijd hoor !!!! Hoop echt dat het nog ff wacht, zucht dat zit lekker mee he......

Pip; gezellige dag saampjes ......

Kruimels; netjes op tijd gisteren meid, applausje waard hoor whaha

Linda; ach die kleine kabouter, moet j=hij straks weer onder het mes. Beter nu als over een paar jaar maar, vind het echt sneu ( ook voor jullie )

Bambi; rare collega hoor, al is ze soms lief en neemt ze twintig broeken mee, ze heeft erg rare opmerkingen. Weer aan het rellen op het forum he.... ga het zo ff lezen haha

Bieb; vind ik ook hoor met mannen als ze ziek zijn. Dat gejammer pffff, beetje doorzetten moeten ze die watjes haha

Kus happy

Zijn idd mooi poezen bieb! Lekker pluizig, wij hebben van die huis tuin en keuken katten.........maar ook lief hoor!

Dat is heel raar! Dat bloed. Kan het geen innesteling zijn? Of was je hard aan het persen met poepen? Was het veel bloed?
Ik vind dit een heel raar verhaal bieb, en als ik jou was zou ik bloed gaan laten prikken. Dan weet je in ieder geval dat/of er wat zit..........tenzij je het niet wil weten natuurlijk, als het akelig nieuws is.

Lieverd, ik wou dat ik je een hele wijze tip kon geven waarbij alle onzekerheid de wereld uit was, maar ik kan het niet! Ik zou in ieder geval staan op een consult bij de gyn, maar dat ben ik..................
Succes me tbeslissen!
Dikke knuffel, Rimke

Renee. nu ben je lekker vrij he een paar daagjes? Slaap lekker en geniet van je dagen !!!

Bieb; verdorie meid, das balen. Wel weer raar dat het nu met rood bloed begint .... Sterkte meisje

Meiden, fijne dag en tot vanavond

XXXXXXXXXXX HAPPY

o, en heb nog steeds een vaag streepje op de ovu test, dus we zijn op tijd!
Tenzij hij tot donderdag wacht om te springen, maar dat kan ik me niet voorstellen, dat ik al zo lang licht positieve testjes heb..................
We zien wel, aan mijn temp kan ik niet herleiden in ieder geval. Daar ga ik trouwens mee stoppen, ga aan mijn mannetje vragen of hijhem verstopt, want als ik in de wachtweken zit, ben ik steeds aan het tempen of mijn ongi er aan komt of niet..........gek wordt ik er van!!!

Rimke; gelijk klussen met die hap, misschien levert t wat op

Ondertussen is het weer paar uur later, natuurlijk zijn alle soort gedachten in mij opgekomen, misschien moet ik gewoon eerlijk zijn en zeggen dat het gewoon een echte ong is. Ik weet t niet. Anders als het wel een mk was, dan had ik volgens mij ook pos moeten testen. En omdat ik een week over tijd ben, dat het daarom gelijk goed bloedt. Misschien ga ik toch straks nog ef gyn bellen, en vragen hoe ze erover denken, Die meiden die daar de telefoon opnemen, die zijn er toch ook wel beetje voor opgeleid, althans ze moeten er toch iets   van weten? Ik krijg nl niet rechtstreeks de gyn, maar zo een secretaresse ofzo (afsprakenbureau). Anders krijg ik natuurlijk nog niet het antwoord op mijn vragen.
Nouja, ik kan om 11 uur bellen, dus dat doe ik maar

Ben alleen maar erg teleurgesteld en ondertussen kwaad dat deze maand niet raak is. En nu moet je gelijk weer een maand wachten! pfff schiet niet op. WOrdt er ongeduldig van....

Net even woonkamertje gepoetst,net broodje op, douchen, misschien gyn bellen, vis op markt halen en dan naar kappertje.
Misschien dat morgen mijn ouders nog komen, Parijs is niet doorgegaan, dus willen ze hier naar Kerstmarkt in Valkenburg. Alleen mijn moeder heeft geen zin als t regent. Nouja, blijf dan maar gelijk thuis want het regent toch haha

Dames, ik hou jullie op de hoogte

Hoi meiden,

He bieb dat zou wel balen zijn als het toch je ongie is. ik hoop dat je antwoord krijgt van de gyn. en ik zou voor december dan gewoon 28 dagen aanhouden met in je achterhoofd een paar extra klusdagen. Het zou goed kunnen dat je in ene een maand ertussen heb zitten met een later ei ofzo. tja ik weet het ook niet , hoop dat je er uit komt.

Rimke zit je ei er nog in, laat hem ff wachten he, komt het mannetje vanaaf of morgen pas? en dan klussen tot donderdag , want dan moe ie weer weg als ik het goed begrijp ahahah. hup gewoon elke dag, bbenut de boel goed.

Kruimels buiten lop en met je wasgoed, lijkt me ook niet de fijnste oplossing, en dan komen je meubels leuk hoor,. Ben benieuwd naar die mooie keuken wat het gaat worden.

Happy blaffen als een hond. gut je bent goed verkouden. doe rustig aan he.

Krekk net nog een mail via hyves van linda. ze komt miss van het weekend ff buurten en daarna heeft ze het weer druk. Klussen voor de baby periode is bijna over bij der en de rest komt ze zelf vertellen hahahha.

ik ha me aankleden en ff de vaat doen. dan de deur uit moet nog zat doen.

xxx Bambi

hey meiden

Rimke: gelukkig laat het eitje nog eventje op zich wachten meid, kunnen jullie morgen klussen voor jullie leven en een zondag natuurlijk

Happy: haha extra hondenbelasting omdat je blaft als een hond hahaha, beterschap meid, en het heerst hier ook hoor die verkoudheid, me vader heeft er ook last van

Kruimels: vandaag je nieuwe meubels, wat spannend meid, altijd leuk, En wat een grote tafel zeg wat jullie krijgen, wel mooi hoor

Bieb; heb je de gyn nog gebeld vanmorgen,? is het bloeden nou doorgezet?, we horen het wel meid, en inderdaad kun je vanavond een borrel nemen, maar niet teveel he, en ik snap dat je kwaad en teleurgesteld bent dat je ongi er is

Bambi schreef dat linda van het weekend weer even langskomt, gezellig hoor

Ik heb me man er vanmorgen weer eventjes aan herinnerd, dat hij vanavond en in iedergeval een zondag aan de klus moet, toen zei hij voor de gein, dat maak ik zelf wel uit, ik zei haha dat had je gedacht want dit weekend maak ik dat uit, hahaa

xxx linda

Terug
Bovenaan