KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Zozo aardig druk geweest vanochtend terwijl ik nog lag te slapen..

had vanochtend/vanacht iets geks.. Had steken in mijn buik.. Niet pijnlijk of zo.. maar deed zeer als ik adem haalde enzo... ook had ik het gevoel alsof er de helenacht iets op me buik gelegen had enw erd tegen gehouden.. Agjah zal wel wat zijn.

Ik heb ook 2 katten.. 2 asbakkies, van 7,5 maanden.. echte donderstenen.. vanacht de hele nacht lopen rennen. Vidn het niet gek dat er nu 1ntje op mijn schoot (lees in me armen als een baby) ligt te slapen.. Zodra ik achter de computer zit komt ie bij me liggen en gaat op me arm liggen. Trouwens hij plast heel veel naast de bak.. maar alleen in 1 kamer.. niet telkens op de zelfde plek. Iemand een idee wat dat kan zijn.. Hij is vorige week een zij geworden dus dat zal het wel niet meer zijn.. Me vriend wil hem weg doen als het zo doorgaat.. maar ben al overstuur als we een nestje hebben en ze gaan weg.. HELP wil me kleine dondersteen niet kwijt..

Der hebben er al veel weekend zie ik.. ik ook standaard elke vrijdag.. Moet nog een hoop doen.. maar niet echt veel zin in.. vriend is wat kwijt..heel subtiel.. Schat wil jij even zoeken.. Ruim dan gelijk een beetje op:p Haha.. agja.. moes toch al gebeuren.. daarom ben ik vrijdags vrij.. veel te druk anders om me huis ook nog eens op orde te houden..

xxx

Mamoetje

Haha Linda, go girl. Zet die man van je maar aan de klus

Bambi: ik hou ook maar gewoon weer cyclus van 28 dagen aan
Hoeveel dagen werk je eigenlijk? 3 geloof ik he? Wel lekker hoor. wat doe je als jullie kindje er is?

Ongi is nu niet zo veel, maar dat is bij mij nooit 1e dag. Vanmorgen was misschien gewoon de 1e lading, om het maar zo even te zeggen,. Zag dat me gezicht wat 'oneffenheden' had, dus net zoals altijd bij een ong. Heb gyn niet meer gebeld, ik hou het er maar op dat me cyclus dit keer me gewoon in de maling heeft genomen. Stel dat ik na maandag nog steeds bloed, sjaa dan zal er wel wat anders aan de hand zijn, maar ga dus gewoon uit van een ongi.
Ik zal maar wat extra klusdagen deze maand inbouwen haha.

Ik hoop dat mijn mannetje op tijd is,ef boodschappen doen. Ik had 'm nog gesms-t dat mijn ongi is begonnen, maar nog geen reactie.Nouja, vorige x had ik ook een sms-je van hem pas   4 uur later gekregen

dames, ik ga even lekker tv kijken. Misschien iets leuks op filmnet. Heb hoofdpijn, dus ef bankhangen

doeiii

mammoetje: als je vriend de kat weg wilt doen omdat hij naast de bak plast, wordt ik heel erg boos, zeg dat maar. Ik heb wel eens gelezen waarom dat was, weet niet meer goed. Maar verschoon je tijdig de bakken? Hij wil natuurlijk zijn geur verspreiden.Kan zijn dat hij de andere kat wil laten weten wat zijn terratorium (shit schrijf ik t goed?) is   Misschien moet je maar even op internet googlen.
Ik hoop dat jullie proberen eerst het probleem op te lossen, voordat de kat weg wordt gedaan....

Bieb, geen kut met beebie zoals je zelf had gehoopt (en wij ook allemaal) maar toch kut met peren! Takkezooi zeg!

Ik heb heerlijk weekend, joehoe!! Kerstboom gehaad, die eigenlijk te groot is voor ons huis maar hij was zoooo mooi wahahaha. Ga hem straks versieren.

Nog 4 weken (1 cyclus in zwangerwordttaal) voordat ik naar de gyn mag. Zit inmiddels op dag 70 en nog helemaal niets te bekennen hier. Zou zo blij zijn als ik medicijnen krijg voor een regelmatige cyclus. Had het daar vanochtend nog met man over. We zouden het dan helemaal niet erg vinden om een aantal rondes te moeten wachten maar we kunnen dan in ieder geval serieus een poging doen.

Vanochtend ook nog even gehad over werken en kinderen hebben. M'n man had allemaal goede ideeen over dat hij wel 1 dag thuis kon werken of ook minder kon gaan werken en ik ook minder (alletwee 4 dagen werken ofzo en dan nog 3 dagen oppas). Lijkt me helemaal geweldig!

Wordt wel een beetje een echoberichtje, sorry, maar heb de boel nog niet helemaal bijgelezen. Gelukkig is het de komende weken weer wat rustiger, dan houd ik alles gewoon weer bij.

Gaat iemand nog leuke dingen doen dit weekend?

Ga even de roze wolk bekijken...

Tot later!

X

Bieb,

Ik begrijp het wel wat jij zegt.. ik zeg het zelf ook.. het heeft een oorzaak en al;s het een oorzaak heeft heeft het ook een oplossing.. Maar ik kan het niet opruimen.. heel gek.. bij mijn oppaskindje kan hij tot over zijn oren in de diaree zitten en het doet me niks.. en de kat plas en ik ga het opruimen en ik blijf overgeven... dus hij moet het telkens opruimen.

en hij plast wel in de bak.. Dat is het probleem niet hij loopt dan de bak weer uit en dan gaat ie ook nog eens naast de bak.. De bak wordt trouwens regelmatig schoongemaakt.. elke dag wordt er geschept en om de 2 dagen (ligt eraan of ie erg vies is anders eerder ) wordt hij schoongemaakt..

Verder is het een schat van een kat.. je kan er alles mee doen..

Volgend jaar weer naar de dierenarts.. misschien heeft zij nog een oplossing.

xxxxx Mamoetje

Hey meiden daar ben ik weer even! Jeetje zeg nr 11 alweer, jullie hebben aardig wat afgekletst zeg. En naast kletsen (en klussen) lees ik wel dat jullie ook goed kunnen rijmen, ha ha.

Bieb, balen meid, ik had zo gehoopt dat je zwanger was. Ja elke dag dat je overtijd bent krijg je toch meer hoop he. Ik duim voor je (net als voor iedereen) dat jullie volgende maand meer geluk hebben.

Bambi, hoe gaat het met je? Nog veel klachten? En hoe is het met je collega's, wat een rare opmerking maakte die collega van je zeg. Ik denk dat mensen vaak zelf niet beseffen wat ze zeggen......

Linda, wat vervelend voor joey, ik hoop dat het snel beter met hem gaat. Kan hij eiegenlijk wel slapen zonder speentje?

Rimke, ik duim voor je meid dat je ei nog maar even wacht..... Zodra je mannetje thuis is staat hem in ieder geval een warm welkom te wachten, ha ha

Oh sorry ik geloof dat ik zo weer eerst terug moet lezen, want ik weet het nu even niet meer.

Nou eerst nog maar wat nieuws over mezelf dan. Het gaat hier niet zo goed, ik lig nu al 4 dagen plat op bed. Ik heb een versleten tussenwervelschijf (al een aantal jaren), en daar heb ik nu weer super veel last van. Uitstralingspijn in mijn been waardoor ik bijna niet kan lopen. Ik heb nu een aantal houdingen van de fysio waarin ik moet liggen en dan gaat het hopelijk snel weer wat beter.
Met de kleine gaat alles verder goed, we hebben het hartje gehoord, dus dat was weer erg bijzonder.
Tot zo groetjes

Pip Stip, jeetje zeg dag 70 al dat is inderdaad heftig. Sorry hoor ik weet het niet meer zo goed, maar ben je sinds je met de pil bent gestopt nog niet ongi geweest? Ik hoop ook voor jullie dat je van de gyn medicijnen krijgt!

Kruimels, spannend vanavond de meubels, wat voor iets hebben jullie gekocht?

Mamoetje, ik ben geen kattenexpert helaas, maar wellicht heeft het inderdaad wel iets met territorium te maken, je kunt volgens mij wel iets sprayen zodat hij daar niet meer plast (maar ja dan doet ie het wellicht ergens anders). Zijn het eigenlijk grote plasjes? Anders kan het misschien ook zijn dat hij een blaasontsteking ofzo heeft!!

Sterretje, alles goed? Je bent zeker al aardig aan het groeien? ik heb vorige week ook maar eens een zw. broek gekocht, zit echt heerlijk!

Terug
Bovenaan