KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

Hihhi, was er niet helemaal bij met mijn hoofd, er is iemand die de hele bezighedenlijst net in een berichtje heeft gezet......................DRUK!!!!

Nou ja, ik ga even koken want het mannetje moet zo weer naar de brandweer...........even zelf gemaakte bananenyoghurt maken........mmmmmm!!!

Rimke; hmm kerst in de zon dat klinkt goed zeg, hopelijk gaat het lukken. Wanneer hoor je eigenlijk iets? Jeetje zeg volgens mij ben jij echt een keuken princes, een recept voor de gehaktballen opzoeken, fanatiek hoor. Maar dat is wel goed, stimuleert mij weer om niet zo'n standaard knor maaltijd te kiezen. Ik ga vandaag dus voor de verse eigengemaakte pasta saus!

Bambi: ja jeetje zeg ik ben net ook even buiten geweest maar ik zit nu nog op de bank te ontdooien, wat koud he.

Sterretje: ik heb ook al zwangerschapsbroeken aan, echt heerlijk, met zo'n brede band bovenaan mijn broek, dus voor mij geen blote navel, brr...

Oh shit ik ben de helft vergeten dus ga weer even terug lezen, hi hi tot zo

Anoeska: brr jij staat toch op de markt, het is zo koud, gaat dat wel een beetje? En spannend want woensdag is je nod toch? nog 2 nachtjes slapen meid.

Happy: hi hi alweer chinees. Hmm wel lekker, maar mijn darmen kunnen er nooit goed tegen. In ieder geval veel plezier.

Linda: hoe was het verjaardagsfeestje? En nu weer lekker voor de kachel? Spannend hoor dat joey weer naar het ziekenhuis moet, wanneer weet je wleke datum hij geopereerd wordt? Oh en volgens mij moet je bijna naar de gyn toch?

Bieb, wat een drukke planning zeg, wel leuk, toch? En lekker gesport?

Hier gaat het gelukkig een stuk beter met mijn rug, ik ben nu halve dagen aan het werk.

hey meiden

jeetje he wat een wind buiten ik kom net thuis maar me tong ligt op me tenen van het tegen de wind in fietsen

Bambi: zo alles weer lekker schoon bij jouw thuis meid, je hebt je best gedaan zo te lezen en eet smakelijk

Rimke: eet smakelijk, meid, dus vanavond ben je weer alleen thuis, mannetje naar de brandweer, wat lief dat je man wat heeft gedaan in het huishouden, haha hadden we het er van de week nog zo over dat die mannen van ons niks doen haha

Bieb: meid jij krijgt toch wel een druk programma pffff moet je in iedergeval wel pure klustijd incalculeren haha

April: gelukkig gaat het weer wat beter met je rug maar denk wel aan jezelf hoor want je hebt maar 1 rug meid

xxx linda

ik heb een stomme vraag maar ben wel benieuwd,
Hebben jullie dat ook wel eens, van je bent er wel maar je bent er niet haha snappen jullie me haha
ja ik kan het niet anders uitleggen net of je een beetje in een droomwereld zit, snappie haha

Ik ben ook wel benieuwd of jullie tatoeages of piercings hebben, Ik heb 3 tatoeages, 1 op me arm een hart met keltisch teken, 1 op me rug dat zijn 2 leliebloemen om een keltischteken en 1 op me enkel dat is een vogel met een lint in zijn bek met joey zijn naam erin,

xxx linda

Zo te lezen ben ik niet de enige die vanavond alleen thuis is of het druk heeft tijdens de feestdagen.

Mijn mannetje belt net op (3 x achter elkaar.. als ik niet opneem ben ik heel hard bezig op mijn werk, leer dat nou eens.. hihi ) "ik kom niet thuis vanavond.. Ik denk huh dan slaap ik alleen geen goed idee.. Maar hij bedoelde dat hij om half 10 thuis is. Gelukkig lekker een warm iemand naast me vanacht.. ook al mag ik pas tegen hem aan gaan liggen als ik het warm heb. Vind het wel onzin. Hij moet al ma,di,woe,do,vrij,zo,ma werken en dan vandaag 12 uur achter elkaar.. Collega heb afgebeld met  "voedselvergiftiging" volgens mij gewoon teveel gedronken dit weekend.

Denk achja.. Zusje komt playstatione vanavond alsnog niet alleen. Me zusje wordt morgen geopereerd en krijg dan 3 maanden een gipsen voet. Nee moet ze morgen half 9 in hoofddorp zijn en vanaf Rijswijk is dat zeker 2 uur rijden en met de files meegerekend moeten ze dus om kwart over 5 weg.. Dus komt ook niet.

Me huis is gisteren al schoongemaakt lekker even met z'n 2tjes gedaan dus dat ging snel. Het enige wat ik kan doen is er een wasje in gooien. en hiergezellig gaan kletsen.. Nou is dat 2de niet zo erg.. Maar heb zo'n hekel aan de was..

Ga zo maar eens kijken wat ik dan maar ga eten.. denk dat t de frituur wordt.. iemand andere ideeën?

Ben het wachten nu wel zat.. nog 1 dag tot me NOD.. Me vriend vind dat ik er te veel mee bezig ben. Hij had gezegd een zwangerschapstest hebben we nog niet nodig zo snel gaat het neit.. Ik had hem wel gehaald en in me tas laten zitten. Niet omdat hij hem niet mocht zien maar omdat ik hem vergeten was uit me tas te halen. Hij vroeg wat er in het tasje zat.. Dus ik zei zwangerschapstest. Toen zei hij dacht ik al.. Ik ken je wel een beetje hoor.. en toen was die een hele tijd stil. Volgens mij was die boos.. maar ach.. je kan hem maar beter in huis hebben vind ik.

Tis koud in me huis.. heb enkel glas dus de warmte gaat gelijk weer naar buiten.

gr Mamoetje

Ik heb nog geen tatoo('s) maar wil er wel graag 1. Iets van een roos ofzo met in de blaadjes de naam van mijn kind(eren).

heb wel een navelpiercing maar wil ook graag een tongpiercing maar weet niet of ik dat wel moet doen.

He meiden,  

Linda, wat vervelend dat je alweer met joey naar de narcotiseur moest! Bij ons in t ziekenhuis is t een half jaar geldig! blijkbaar overal verschillend!
Bieb, heb je het een beetje druk meisje?!?!? Wel goed van je dat je geen wijntje gaat nemen
Bambi, lekker aan het soppen geweest?
Rimke, mogen wij niet allemaal mee naar de zon?!?!? dat zou wel heeeerlijk zijn!
April, die broeken lijken mij inderdaad heerlijk zitten!!! hhaa

Sorry, de rest ben ik vergeten....
Kreeg vanmiddag op werk niet zo leuk nieuws. Het gaat heel slecht met mijn opa. Het is nu afwachten hoe en wat. Morgen ben ik vrij en ga ik er naar toe. Ben benieuwd. Hij ligt echt om de haverklap in het ziekenhuis! Mijn moeder trekt het daardoor ook niet meer goed... we zitten een beetje in een dipje met zn allen.
Moest t even kwijt!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan