KLUSBABES 11 !!!!!!!!!!

hihihi!
Hier nog zo eentje hoor, heb afgelopen week mijn laatste ovu test gebruikt, en ik koop wel een zwangerschapstest als ik volgende week zaterdag nog niet ongi ben geworden........wat worden we toch wijs!!!

Linda: wat balen dat je je zo naar voelt! Lucht het wel een beetje op, het huilen??
Wat die hormonen toch met je doen...............meisje, zet lekker een kop thee voor jezelf, de kachel hoog, even verstandop nul, en dan hoop ik dat het wat beter gaat met je! En zo niet, moet je er maar eens lekker in gaan zwelgen, het valt allemaal ook niet mee!

Bieb: jou jaar was het dus ook niet? dat 2007? Nou, dan schudden we elkaars handje en gaan we voor 2008........alhoewel, ik hoop natuurlijk dat ik zaterdag wel positief test, maar dat is dan op het randje.........wanneer had jij je nod ook al weer??

hey april

dan gaan we samen lekker zitten janken, 1,2,3, zo dat lucht op hahaha
Hoe gaat het met je ? doe je rustig aan met je rug

en oja bieb ik kijk nooit expeditie robinson, ik vind dat eigenlijk niks aan maar voor jullie wel apart omdat er iemand inzit wie je kent

xxx linda

hey rimke

hoe is het met jouw meid? ik hoop ook dat je zaterdag positief test hoor, dat is lekker nieuws voor je op vakantie gaat,
Ik hoop ook dat 2008 mijn jaar gaat worden, 2006 en 2007 waren super kut sorry dat het zo grof wordt gezegd, En ik heb al mijn goede zinnen op 2008 gezet hah

xx linda

Oh ik weet het ook niet, gewoon een baaldag denk ik! Tja en eigenlijk vind ik dat ik me zo niet mag voelen, want ik ben tenslotte kei blij met die kleine in mijn buik, dus wat zeur ik nou, maar ja, mijn gevoel zegt even iets anders.

Meiden ik ga echt duimen dat 2008 voor jullie het jaar wordt! Maar kom op in december komen er ook nog een paar gelukkige, dat moet gewoon.

Joey is vannacht onrustig geweest in zijn slaap, en de kapster komt hier zometeen mijn vader en mijn broer hun haar knippen zodat ik joey niet van zijn bedje hoef te halen om naar de gyn te kunnen, nu moet ik nog eventjes een smoesje verzinnen waar ik dan heenmoet, om tegen me broer en kapster te zeggen haha, ik denk dat ik maar ga zeggen dat ik naar de psyg moet of zo haha

hey april

als je zwanger bent dan kan je je soms zo ongelukkig voelen dat zijn de hormonen, dat is normaal hoor meid,
toen ik van joey zwanger was, was ik net zo chagarijnig als het maar kan niet normaal het leuke was dat ik er zelf geen erg in had hahaha

xxx linda

18) Linda,  5e ronde  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde  Linda 2e kindje ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

Zo ik wist even niet wie in december nog op het 'lijstje' staan dus ik heb nog even een kopie gemaakt!
Nog 6 kanshebbers voor 2007! Linda staat voor vandaag, spannend dus, maar dat is Linda 2 of niet?

Terug
Bovenaan