Klusbabes 12!!!

Ik had dus behoefte aan chocolade, maar helaas niet in huis! Nu ben ik dus crackers met hagelsag, koeken en vieze chips gaan eten (deze smaak vind ik normaal niet zo lekker maar ja ik moest vreten). En nu voel ik me echt misselijk en ranzig, bah!
Gek he dat ik al zwangerschapskleren aan moet? hi hi

Jezus!! Wat kunnen jullie lullen zeg.. hihi..

8 pagina's in de 2 uur dat ik er even niet was hoe krijgen jullie het voor elkaaR:D

ga het neit allemaal bijlezen.. ben ziekjes dus wou ff snel nog wat typen.. en dan douche heef tiemand een korte samenvatting:p?

je bent neit in je remie hoor ik ben er nu ook even:p

Ik moet zo lachen om jou  die niet lukken...............

Tja korte samenvatting oke ik zal het proberen:

Essy gaat naar New York, lekker shoppen
Pip Stip zit nu op dag 80 van cyclus
Linda is naar gyn geweest
Renee zat te poepen
Rimke kan goed koken
Anouska beent kippen uit en staat op de markt

haha ja ik denk elke keer als ik op plaats bericht druk owja *** die smileys ggaan hier niet automatisch.. misschien went het nog  

Owja.. Lin had je nog gereageerd op mij vraag hoe het bij de gyn was.. was langzaam de laatste pagina net aan het terug lezen toen ik hier eerder op de avond was.. toen had ik het gevonden.. Weet nog steeds niet of mijn mannetje dat heeft gedaan hij moet in ieder geval vrijdag bellen voor een afspraak en dan bij die afspraak krijgt hij die uitslag.. ze willen het niet door de tel zeggen.. volgens mijn mannetje is dat normaal bij die dokter.. dat zal wel hij zit er al 8 jaar..

Hopelijk goed nieuws voor jullie.. wanneer vinden de eerste onderzoeken nou weer plaats?

Essy gaat naar New York, lekker shoppen
Pip Stip zit nu op dag 80 van cyclus
Linda is naar gyn geweest
Renee zat te poepen
Rimke kan goed koken
Anouska beent kippen uit en staat op de markt

@ Essy : Zozo meid ben jaloers op je.. maar over een paar jaar moet dat wel lukken..

@   Pipstip : Jeetje dat is niet normaal.. ik zou gek worden.. hoop voor je dat je rd's snel komen!!

@ Renee:   Renée , zet hem op je kan het!!

@ Rimke : Je mag ook wel eens voor mij koken. Ik had vandaag macaronie gemaakt metsaus uit mijn kerst pakket.. niet te eten.. maar zit ook nog een zakje bij met van die poeder waar je wat bij moet doen.. volgende week of van het weekend maar eens proberen..

@ Anouska : Als je je geld ermee kan verdienen waarom niet.. Als jij het leuk vind moet je dat doen.. Er zullen vast ook mensen zijn die geen administratief medewerkster willen zijn

ja tuurlijk als ik bijgelezen ben dan is iedereen zo goed als pleite.
Maar goed ik moet nu toch poepen. hahah zeker van renee overgenomen

Ik ga anoeska ff opzoeken via hyves en meld me dan ook als vriendje, ff voor de duidelijkheid ik ben dus diana.

Jacqy meid wat een vreselijk nieuws voor je. ik hoop dat je dit met je familie goed kan verwerken en het ook als zien als een nieuw begin voor je opa. zoals je zelf al zij kon die man zijn eigen lichaam niet meer aan. waar ie ook heen gaat het is er vast beter. sterkte . het zwaarste gaat hellaas nog komen.

ff voor de duidelijkheid. op dit moment. zijn zwanger : sterretje ong 18 wk.
 April  15 wk.    Bambi  10 wk .  Engeltje weet niet hoelang, kletst niet meer mee.
andere dames hebben hellaas een mk gehad. weet niet meer wie de wolk niet kon zien mamoetje of anoes. maar dit is het zon beetje.

ben nu naar de wc.

xx Bambi

Terug
Bovenaan