Klusbabes 12!!!

haha dat was ik gisteren ook.. we hebben een dekbek voor de bank al een tijd en daarme zat ik agter de pc.. was gelijk 2 keer zo dik  

Afgelopen maand was mijn cyclus 21 dagen en volgens de gyn is dit mijn normale cyclus.. maar zit de hele tijd schete te laten niet normaal.. maar ik PDS en daar voel ik nu nog niks van.. normaal wel elke maand als de rds er aan komen.. zelfs vorige maand..

trouwens donderdag moet ik werken, en heb geen zin om met een rot gevoel op me werk te zitten als eht niet zo is.. is die vrijdag negatief heb ik tot volgende week donderdag ochtend om 8 uur om weer vrolijker te worden

Ja is met je darmen.. me darmen zijn kortom constant van slag eigenlijk zeg maar.. maar lucht ni je darmen enzo komt daar niet van.. alleen dat je de ene keer diaare heb en binnen 2 seconden op een wc moet zijn en de andere dag heb ik dagen lang last van me buk voordat ik moet poepen.. sorry voor de details.. maar laatst etijd niet zo'n last meer van.. en die pijn is heel anders dan de steken die ik nu voel en zo..

Nee ik was bij de gyn omdat ik steken in mijn buikk had waarvan ik helemaal krom ging staan.. deed echt zeer en toen ik naar de dok ging was er volgens hem niks aan de hand 2 dagen daarop kreeg ik de rd's maar zo dun bloed dat het er gewoon uitliep en zag er niet uit als rd toen voor onderzoek doorgestuurd voor een echo en naar de gyn

Terug
Bovenaan