Klusbabes 12!!!

haha opes.. had het gekopieerd om het niet te vergeten.. moet ik et wel weer weghalen.. hihi..

En happy ging lnaar vaals.. ligt in belgie toch ofzo??? In ieder geval veel plezier.. April ben je er nog????

Ik heb morgen mijn NOD.. Voorlopig nog geen tekenen daarvan alleen ziek vandaag.. al de hele dag ijskoud terwijl ik volgens mij vriend gloeiend heet ben zo maar ff douche nogff october road kijken en dan weer slapen

Ja ik ben er nog hoor! Ik twijfelde weer of Anouska ook kippen uitbeent maar volgens mij wel, ze staat er in ieder geval mee op de markt. Het ging straks ook allemaal zo snel, dat ik het ook niet meer helemaal weet

Maar hoe is het, morgen je NOD dag he? Spannend hoor, wanneer ga je testen?

Welke ronde zitten jullie nu en hoe betrouwbaar is je cyclus normaal? Ik wil je geen valse hoop geven maar toen ik net zwanger was had ik het ook ijskoud!

Het liefst gisteren maar dat heeft geen zin natuurlijk..

Maar dat kan het beste s'ochtends toch? Anders donderdag avond.. Maar als het s'ochtends moet dan vrijdag.. nog 1 nachtje slapen.. hihi.. ik ga ff douche tot zo!!

haha ben weer teveel dingen tegelijk aan het doen.. ronde 2..

maar hier is het erg koud.. enkel glas en gisteren kwam de verwarming niet boven de 14 graden uit

Waarom niet donderdag ochtend dan? Maar tegenwoordig hoef je voor de meeste testen geen ochtend urine te hebben hoor! Maar heb je altijd een regelmatige cyclus?

Terug
Bovenaan