Klusbabes 12!!!

hey bambi

haha Indy zo heet de kat van je moeder hahaha grappig, ikzelf vind het ook niet zo'n mooie naam maar ja dat ga ik natuurlijk niet tegen   me nicht zeggen haha

wat je kinderkamer betreft, ik zou als ik jouw was het wel allemaal 3 maanden voor je uitgerekende datum klaar hebben, dus ook de kinderwagen in huis hebben en al die dingen , want je weet natuurlijk nooit wat er kan gaan gebeuren, en tegen ons werd dat ook door de verloskundige gezegd dat het ongeveer 3 maanden van te voren aan kant moest zijn

xxx linda

Linda, je mag best testen koken hoor, hi hi. Ja, ik zie net dat Rimke en jij de volgende zijn op de roze wolk. Maandag is jullie nod toch?

Bambi, nee ik had ook geen extreme klachten, wel veel last van mijn darmen gehad. Verder   kon ik 's avonds vaak niet goed eten (geen eetlust en  misselijk). Momenteel zijn mijn borsten echt mega gevoelig en weer gegroeid.
Ik heb wel meteen toen ik de test had gedaan kinderopvang geregeld, er zijn hier mega wachtlijsten, dus nu was ik eigenlijk nog te laat! Verder heb ik 2 weken geleden mijn kraamhulp geregeld en ga ik eind jan. starten met zw yoga.
Voor het kamertje moeten wij nog op pad, zal wel jan/feb worden denk ik.
Hoe is het verder met jou, jullie hebben bijna een echo toch?

hoi,

fijn april dat je ook niet zo veel klachten heb. Wij willen 1 dag opvang bij een kdv regelen en 2 dagen me ouders. maar ik wacht wel ff de echo af en dan ga ik me aanmelden. geen idee wat de wachtlijsten zijn, maar das ook geen probleem voor ons. kraam hulp vraag ik ook via de vk, want kan het nergens vinden hier hahah. zal wel via de praktijk van de vk gaan , vraag ik ook gewoon.
Tja hetkamertje. eigelijk willen we verhuzien hahah, maar dat moet dan wel binnen nu en 2 maanden gebeuren. pff ik zie het wel ff. laat alles op me afkomen, anders ga ik te veel stressen hahaha en das niet goed. De spullen voor het kamertje is geen probleem, die hebben we al , van het schoonzussie, die staan lekker opgeslagen hahah
verder voel ik me goed op dit moment dan.

ga nu gtst kijken en babyboom. miss tot later

xx Bambi

Nou meiden, bedankt voor jullie lieve reactie's en het duimen maar ik ben volgens de test niet zwanger.. Had verwacht teleurgesteld of verdrietig te zijn.. maar voel me eigenlijk nog het zelfde.. De klap zal morgen wel komen.. Op naar de volgende maand zei ik al gelijk..

Ik ben blij voor je dat je mannetje weer thuis is.. En zoladng jullie samen zijn met kerst is alles goed toch.. (ben alleen ff je naam vergeten.. )

Ik ga nog even voetbal kijken (teminste bij me vriend zitten en dan in slaap vallen denk ik.. hihi)

weltruste..

Wat is het rustig hier vanavond trouwens..

xx Mamoetje

Hallo lieve meiden,

Ik wil jullie even vertellen dat mijn opa gisteren nacht is overleden.
Zonder pijn, maar toch vind ik het erg moeilijk.
Zondag is de condoleance en de donderdag na kerst de crematie. Ik ben nu alles samen met mijn vader aan het regelen.
Ik zal de komende dagen hier niet te vinden zijn. Er moet zoveel geregeld worden!
Ýk zal hem vreselijk missen....
Tot snel meiden!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan