Klusbabes 12!!!

Zo, net babyboom gekeken, was natuurlijk weer huilen geblazen. Ben ook erg moe en huilen gaat dan zoooo makkelijk.

Kruimels, fijn dat de uitslag goed was! 's ochtends ontbijten is idd heel goed! Gewoon doen! Ook al begin je eerst met een klein beetje (cracker, halve boterham) na een paar week krijg je dan meer honger 's ochtends en voor je het weet heb je honger als je wakker wordt! Het werkt echt!

Ik ga m'n kruik warmmaken en dan lekker naar bed. Man is naar de kroeg om zich te bezatten maar ik had zooooooooo geen zin, ben kapot dus zie hem morgen wel weer (lekker alleen in bed, vind ik heerlijk soms!).

Slaap lekker idereen!

X

goeiemorgen meidn

Renee: 6 dagen achter elkaar werken pffff succes meid, en je was 3 dagen overtijd, ik hoop zo voor je dat het raak is meid

Rimke: fijne avond gehad gisteren, en voor vananvond alvast veel plezier

Bieb: jammer dat de kerstborrel tegen viel, en leuk dat je je vriend liet blijven, dat doe ikook altijd dan, Voor vandaag heel veel plezier op het feestje van je schoonmoeder, wat zal ze opkijken haha wel erg leuk

Happy: hoe is het bij jullie? gaat het allemaal weer een beetje met je vriend knapt ie al een beetje op

Kruimels: wie weet is het raak bij je meid omdat je je zo raar voelt, ook voor jouw hoop ik het echt

Pip; meid je was laat op het forum je lijkt kruimels wel hahahahah grapje hoor meiden, dus jij bent ook niet zo lekker in je lijf

Gisteren hebben we heerlijk gegeten, ik had een zeetong die ik neit op kreeg en me man had ossehaasstukjes in een saus, het was zo onverwachts want hij belde om 6 uur op , en zei ja we gaan uiteten ik okee maar ik moet wel effe snel oppas regelen dus me schoonouders wilde wel even zitten haha
Ben de rest alweer vergeten sorry, ben een beetje warrig hahaah

xxx linda

ben er weer vandoor, ik ga straks naar me tante die is jarig, brrrrr de kou weer in, niks voor mij hahaahah
Iedereen een fijne dag vandaag en tot vanmiddag dan ben ik er weer eventjes

xxxx linda

@kruimels: je voelt je anders? spannend.
Of het een jongen wordt? Dan weet je meer dan mij, whahaha. Die kleuren had ik vooraf al in mijn hoofd, ongeacht het geslacht. Zolang er niet om een roze kamer wordt gevraag, ga ik hem niet die kleur geven.
@linda: heerlijk even eruit samen.
@renee: balen dat je nu 6 dagen moet werken. En ik ben benieuwd wat je cyclus gaat doen. Dat je niks voelt zegt niks. Ik voelde destijds ook alleen ongikrampen. We gaan duimen.
@pip: en uitgeslapen meid?
@happy: hoe voelt je mannetje zich nu?

Nou, ik weet niet wat ik vandaag ga doen. Ik ben hartsikke verkouden, dus ik denk dat ik halverwege mijn bedje ga bezoeken. Doei

Goeiemoggel lieverds !!!!!

Wat heb ik het toch getroffen met jullie !!!! Jullie zijn echt schatten, pip, bieb en sterretje, bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Het gaat hier eigenlijk super haha. Mn mnannetje voelt zich prima, de boodschappen zijn in huis en verder staat het huis vol met bloemen en bloemstukken !!!!!!! Het is hier net de zoete toko, heel de dag loopt iedereeen in en uit, das mooi geen tijd om te treuren !!! Heb nu ook visite, dus was ff kort berichtje. Linnie, vind ik ook hoor, positief blijven, alles kan nog. Meiden ik reageer later op jullie hoor !!!!!!
Jaqcy, gaat het een beetje meisje?

Fijne dag allemaal......

Kus happy

Sterretje, heb je helemaal geen kerstpakket gehad? Ik lees ff snel dus sorry als er geen bal van klopt haha. Ik heb 50 euro gehad, mocht kiezen een pakket of geld.

Renee, ben over de teleurstelling heen hoor. Maken er hier gewoon wat van. haha moest erg lachen dat je schreef dat je voorlopig nog niet ging testen. Goed dat je dat neerzet anders blijven we zeuren hoor !!!!!!!

Bieb; wat leuk dat je heel de dag aan me hebt gedacht haha. Geeft toch niks meisje, ik vergeet hier ook zo vaak wat hoor !!!!

xxx happy

Terug
Bovenaan