Pipstip; ik zou geloof ik 3-1 mijn NOD moeten hebben. Ef nachecken dus net niet meer in het oude jaar. Wordt wel weer spannend natuurlijk.
had trouwens wel leuk kerstpakket, pff ef denken hoor, 4 nagerecht bordjes, etagere, koffielikeur, reep chocolo voor te koken, chocoladefonduesetje, kaarsje, chocoladespekkies, servetten, dominospelletje, slagroom, chocolaatjes, chocoladecake...en dat was t geloof ik wel, En hadden van een monteur die veel voor ons werkt nog een bierpakket gehad. Wel attent natuurlijk. Alleen wij 3-en van keukenadministratie
Nog lekker geslapen vannacht?
Kruimels; fijn dat je uitslag goed is!! ga je tenminste opgelucht de feestdagen door! Ik heb ook een tijd s morgens niet gegeten, maar nu ontbijt ik altijd. De ene keer boterhammen, dan weer s crackers, dan yoghurt met fruit of muesli. Altijd afwisselend, anders wordt t zo saai
Wie weet ben je wel zwanger. Wanneer is je NOD? Help, waar is de roze wolk????
Linda; ieehhh zeetong, geef mij dan maar de ossehaas. Lust helemaal geen vis, oja wel vissticks, maar mijn vriend zegt altijd dat dat geen echte vis is haha. Soms een klein stukje lekkerbek wat ik meepik, maar de rest yech,. Stinkt ook zo vis. Daarom slik ik nu ook omega 3 visolietabletten, vk raadde me dat toen aan om te slikken.
Dus elke ochtend neem ik braaf foliumzuur en visolie in.
Sterretje; hoest met je verkoudheid? op t werk was ook de helft verkouden, dus hoop dat ik t niet wordt....
Happy; fijn dat t beter gaat met je mannetje, gezellig al die bloemstukken en bloemen. Maakt t toch allemaal wat vrolijke. Ik koop elke week a 2 weken een bosje bloemen. Bij de Jumbo, niet duur en blijven lang staan
Kruimels; dat je vriendin maar rustig aan doet de komende dagen! kan me wel voorstellen dat ze liever thuis is, en als de dokters denken dat t kan, dan zou ik t ook doen denk
Haha je schoonzusje,lekker koud in die auto!!
Hier ook alles mooi wit, zal proberen zo even een foto te plaatsen van de kat in sneeuw
Mijn vriend was beetje raar vanmorgen. Ik lag nog in bed, was ong 7.45 uur. Komt ie naar me toe lopen, trekt dekbed en mijn shirt omhoog en gaat een beetje zitten turen. Dus ik zeg, wat doe je nou? shirt omlaag, dekbed terug, Brr koud en moe. Dus hij weer alles opnieuw weghalen. Ik weer boos. Hij zegt, mag ik soms niet naar je buik kijken? ik: waarom dan? Hij; ik heb net mijn horoscoop gelezen.
Ik zal het even opttypen: Een 'project' dat al een tijdje geleden is opgestart, kan deze week tot een positief hoogtepunt komen. het enige dat u hoeft te doen, is er gezellig en reuze tevreden naar kijken. Het is een heerlijk moment als je iets ziet lukken waar je hard voor hebt 'gewerkt' (22 t/m 29-12)
Haha, grappig he. toen moest ik ook wel lachen toen hij t voorlas.
Hij wilde dus ook heel vroeg naar supermarkt, dus 15 min kwam hij weer terug kijken of ik er al uit was. Dus niet. Dus hup, trekt hij me zo aan mijn enkels t bed uit. Ik weer terug, en hup weer aan die enkels. Nou oke, toen ben ik maar opgestaan haha.
Over 1,5 uur schoonma ophalen en dan begint t 'feest' hoor.
Straks nog ef omkleden.
Pff moet al de hele tijd p**pen, maar komt er niet uit.....haha eerlijk zullen we alles delen, dus vast wel interessant om te weten hahaha
Zo, ga even foto's kopieeren
pff lijk wel kruimel, wat een verhaal