Klusbabes 12!!!

Hallo Dames!

Jacqy
gecondoleerd…Strekte met je verlies… Ik denk aan je…

Linda
wat fijn dat je het nu hebt verteld. Valt zeker een last van je af he??

Namen is echt een kwestie van smaak. en over smaak valt niet te twisten!

Ik heb ook al weken 3 testen in huis liggen haha! geeft me een goed gevoel dat ik ze in ieder geval heb…raar he

Jammer dat de gyn denkt dat je ongesteld wordt….Maar ja zo lang we niets zien is er nog niets aan de hand.

Mamoetje
gelukkig dat je vriend het goed oppakte. Wat jammer dat je negatief testte…

Happy
wat fijn dat hij weer thuis is. Vertroetel hem maar lekker!! ben je al over de teleurstelling van het weekje weg over??

Bambi i
k heb het ook iedere week gekeken alleen afl 9 heb ik gemist omdat het fout ging met opnemen. Ik heb gejankt deze keer! de andere afleveringen kreeg ik ook natte oogjes maar zo gejankt als dit keer heb ik nog niet gehad…

Vriendjelief zei ook uit zichzelf dat hij dat ook met mij wilde! We hebben in overleg besloten dat we een kindje wilde maar alles kwam tot nu toe van mij uit en niet van hem. Ik ben er veel meer mee bezig en dat hij dat uit zichzelf zei dat voelde zo goed!! Nu weet ik dus ook echt dat hij er achter staat! klinkt misschien raar maar zo voelt het wel nu. Ik dacht altijd dat hij nog heel er twijfelde maar niet dus! Gelukkig!

Kruimels
Ik heb een cyclus gehad van 44-32-31 vandaar dat mijn ei net is geweest of dat ik (nu 3 dagen) overtijd ben. Erg breed maar ja valt niets aan te doen… En als jullie het willen weten ik ga voorlopig niet testen!! ik ben ook heel nieuwsgierig maar op wat buikkrampjes na voel ik helemaal niets nakkes nada! Ik wil me die teleurstelling besparen!

hier geen sneeuw! wel een mega dikke laag ijs op mn autoruit! heb een kwartier moeten krabben en dat om 13.00 uur 's middags! maar geen enkel sneeuw vlokje gezien…

pfff nu nog 6 dagen achter elkaar werken en dan heb ik ook een weekje vrij! ben er wel aan toe hoor!

Ik ben weer stiekem op mn werk dus als ik iemand vergeten ben:
Sorry maar ik moest snel stiekem lezen

XX

zo, kom ook nog even gedag zeggen!

Renee: ik vind het schandalig dat je niet aan me denkt.............whahahaha!!
Werkze meisje, en hou vol, 6 dagen achter elkaar...............ik doe het je niet na!
Enneh, ik duim nog steeds voor je hoor, dat je die testen ook maar eens mag gebruiken dan! En fijn dat je vriendje zo reageert!

Is hier rustig geweest vandaag!
Ik lig lekker opgekruld op de bank, net heerlijk gegeten, en vanavond doen een "Shrek" avondje, op RTL4. Heb lekker dingetjes in huis gehaald, en schenk zo een borrel voor mezelf in!
Genieten jullie ook!!
Dikke kus Rimke

Ha dames,

ik ben er weer hoor. Al terug van de kerstborrel. Was wel leuk, maar niet dat ik nou echt dacht van, hier wil ik tot diep in de nacht blijven. begon ook al om 3 uur/ Helft was al dronken, is niks aan als je zelf nuchter bent haha. Collega heeft me fijn thuisgebracht.Vriend is nu nog op zijn kerstborrel

Rimke; ik hoop echt dat je op vakantie kan! is je koffer al ingepakt?

zeg, kan t zijn dat babyboom gister niet is geweest? Wilde t opnemen maar stond niet in de gids. En wilde op teletekst kijken of t kwam, maar vergeten. Vanmorgen keek ik weer in gids en toen zag ik dat donderdag en vrijdag zelfde programma had op een paar dingen na, Dus ik denk dat t verkeerd in gids stond. Gdv!!! nouja, dan maar even via internet kijken

Morgen verjaardagsfeessie van schoonmoeder. Was donderdag dus 70 geworden, maar stiekem hebben we iets voot zaterdag georganiseerd. Gaan dus met z'n allen eerst spelmiddag doen, bowlen ofzo, en dan eten daar. Hele familie komt (kinderen, kleinkinderen en haar broer en zus). Ze wilde t zaterdag vieren, ,maar kon natuurlijk niet want wij hadden al wat georganiseerd. Dus iedereen had gezegd dat ze zaterdag niet konden. Nu wilde ze t zondag doen! Dus broer van mijn vriend had gezegd dat ze dan zondag daar wel kan komen eten. Maar zij had natuurlijk iedereen voor zondag uitgenodigd. Dus wij doen nu net of haar verjaardag zondag bij hem wordt gevierd, en dat ze helft van eten betaald (want dat wilde ze perse). Maar het feest is natuurlijk morgen. Om haar mee te lokken hebben wij haar uitgenodigd om bij de Italiaan te eten, maar dan gaan we dus naar restaurant van feest toe. Haha wat een bak.

Rimke; wat zegt de pendel nu?

enne weet niet meer wie t vroeg, maar mijn vriendje is dus ook lekker vrij!!
Bij t tanken krijgen we stempel voor pannenkoekenhuis, bij 3 stempels 1 gratis. dus in vakantie gaan we ook een keer pannenkoeken   eten. Hmm lekkker

ik ga ook zo bankhangen

Iedereen aan t klussen?

heb net ef babyboom via internet gekeken, en ben weer helemaal bij

WIlde eigenlijk morgen rennen, maar met die sneeuw hier schiet t niet echt op. Kan beter gaan sleeen haha

Dames, voel me weer Remi...

tot morgen

hallo meiden!

Heb net 3 kwartier bijgelezen...hoop dat ik aan iedereen denk nu!

Jacqy, gecondoleerd en veel sterkte.

Rimke, JOEHOE! op vakantie, wat heerlijk voor je! Ben jaloers....wil ook wel ergens naartoe waar ik niet met een warme kruik naar bed toe moet..hihi. Nee hoor, het is je gegund!

Happy, sjezus, het zit jou ook niet mee. Gelukkig gaat het nu weer een beetje en is je vriend weer thuis maar wat en toestand zeg! Had je zo een weekje weg gegund juist omdat het al niet de leukste periode voor je is.... Maar goed, ik denk dat je er nu weer het beste van gaat maken ofnie? Je mannetje is weer thuis en herstellende en zo te horen gaat het wel gezellig worden bij jullie met de feestdagen.

Mamoetje, balen dat de test negatief is. Misschien te vroeg?

Bieb, je niet lamgezopen op de kerstborrel? Daar zijn kerstborrels toch voor wahahahaha. Dat zijn DE dagen dat je je collega's dronken ziet whihihi. Wat je pakket leuk.

Wat leuk zeg dat jullie een verrassingsfeestje voor je schoonmoeder hebben geregeld!!! Zou haar gezicht wel willen zien als ze iedereen daar ziet!

Linda, gefeliciteerd met je nichtje! Tja en over de naam (weet niet wie het zei maar over smaak valt niet te twisten). Ik vind het wel een leuke naam, niet geweldig maar ook niet lelijk, gewoon.

Ben benieuwd of je nu echt ongesteld gaat worden of niet, blijft totdat je bloed ziet toch nog altijd wel spannend lijkt me.

Kruimels, kreeg je vandaag de uitslag? Ben benieuwd.

Nu weet ik het echt niet meer, heb m'n best gedaan vind ik zelf.

Trouwens bieb, je hebt nu nog voor de jaarwisseling je NOD ofnie? Dat wordt dus of heeeeel blij zonder alcohol of je vreselijk bezatten lijkt me. Ik hoop dat je verplicht aan de jip en janneke champagne moet meid!

X

Ben trouwens helemaal gesloopt deze week. Gister uit eten geweest in Nieuwegein....(wonen in Drenthe dus niet echt naast de deur), was natuurlijk laat, vandaag weer gewerkt en van de week natuurlijk al midden in de nacht m'n ouders weggebracht. Nou veeg mij maar op...pfffff. Ga nog ff babyboom op internet kijken en dan naar bedje.

X

linda, wat heerlijk dat jullie vanavond lekker met z'n tweetjes uit eten gaan, leuk joh.
heeft je vriendje dit bedacht?
raar die uitslag van de gyn, nou weet je nog niet of je zwanger bent, misschien toch maar over een paar dagen zo'n bestelde test er tegenaan gooien

happy, lekker dat jullie weer saampjes zijn. genieten maar!!!!
ik ben niet echt meer vrij hoor rond de kerst en oud en nieuw, heb net 3 weken vrij gehad.
werk in een winkel dus ben 1ste en 2de kerstdag en nieuwjaarsdag gewoon vrij hoor.
neem je wel vaker een slaappil?

bambi, heerlijk he wandelen in de sneeuw?! ben ook helemaal gek op dit weer, mits ik me goed aan kleed natuurlijk. en 's avonds mijn electrische deken aan heb  
gezet, haha
heel veel plezier op het feestje van het werk van je vriendje. en loop jezelf niet voorbij he zaterdag en zondag, drukker dan druk kan je het niet hebben.

rimke, wat vervelend dat je zo gevoelig bent in de periode van je ei tot je ongi.
ben je dat onbewust of ben je gewoon sneller geprikkeld. sneu voor vriendjelief, maar ja dan had hij maar vrouw moeten worden, whaha
morgen gezellig naar je ouders en wat een vooruitzicht om waarschijnlijk mee te mogen naar Afrika maandag, jeetje. wou dat ik zo'n vriend had.
ik mag hooguit een keer mee, trappelen in de stront van onze koeien, whaha.

bieb, jammer dat de kerstborrel wat tegen viel, maar wel lief dat je je vriend het wel gunt. zo gaan mijn vriend en ik ook altijd met elkaar om, als hij het ergens naar zijn zin heeft en ik niet dan zal ik vast niet degene zijn die zegt, Nu gaan we naar huis, dan mag hij rustig nog even blijven hangen, dan zorg ik wel dat ik zelf thuis kom.
dus lekker geklust gisteravond, heel goed nu je weet dat je je ei hebt.
klussen voor je leven meid.
veel plezier morgen   op de verjaardag.

sterretje, wat leuk dat je toch nog je (goedkope) klamboe hebt gevonden bij de leenbakker, ben blij dat ik je heb kunnen helpen!!!
maar groen en vooral blauw....... wordt het een jongetje?????
had je reactie niet gelezen sorry

renee, bedankt voor je reactie op jouw cyclus, had nogal wat gemist de laatste week. ben nu weer helemaal bij.
hou nog effe vol meid, nog 6 dagen en dan ben jij ook lekker vrij!!!!

Ik heb vanmiddag telefoontje op mijn werk gehad van de huisarts, er is geen suikerziekte, cholesterol of een afwijking met mijn schildklier gevonden in het bloed, dus ben wel opgelucht.
weet nu dat ik gewoon goed op mijn eten moet letten, vooral goed ontbijten is voor mij een kriem. heb nooit trek in brood s'ochtends.
als ik maar weer eens over die 60 kilo heen kom, dan ben ik allang blij.
in het nieuwe jaar gaan we wel een afspraak maken in het ziekenhuis om te kijken of bij ons beide alles goed is, om kinderen te kunnen krijgen.
maar ja.... voor hetzelfde geld ben ik al zwanger, heb zo'n raar voor gevoel, kan het niet zo goed uitleggen. we zullen zien.

vandaag niks meer gehoord van vriendin, zal bij geen bericht wel redelijk goed gaan.
hou jullie op de hoogte als er wat veranderd.
ga zo lekker mijn bedje in, heb WEEKEND jippie.
morgenavond etentje bij oom en tante van m'n vriendje en zondagmiddag/avond gourmetten bij kennissen. allemaal voorproefjes op het kerstmaal, mja mjam.
welterusten allemaal
kus kruimels

Terug
Bovenaan