Klusbabes 12!!!

Linda; ben je nu dan officieel ongi geworden?
balen meid

Ik snap niks meer van die foto''s. voorheen heb ik ook wel eens foto's geplaatst, dat je ook gelijk de foto zag,lukt dus nu ef niet. maar nu moet je dus eerst op de link klikken en dan zie je de foto's.

Sorry Linda, zag dat je nog een berichtje eerder had geplaatst.
Klote natuurlijk. Om nu weer te zeggen, volgende ronde beter, klinkt zo afgezaagd.Maar nieuw jaar, nieuwe hoop, nieuwe kansen...

probeerde net mijn vriend terug te pakken. Hij lag ef te slapen, maar lang genoeg geduurd, dus hup dekbed weg en aan zijn enkels eruit getrokken....althans dat was t plan, hij is veels te zwaar, dus lukte niet. maar oke, t idee was leuk hihi

hahah en vond je vriend het plan ook geslaagd hahaha,  
Kom ik net van de wc af, geen druppel bloed meer te zien, het lijkt wel een beetje op die bloeding die ik laatst had, maar ikheb nog steeds het gevoel of er een ballon in me buik wordt opgeblazen dus vandaag zal het zootje wel ontploffen, ik laat me maar voor de zekerheid gewoon op de roze wolk staan

xx xlinda

Raar allemaal Linda. Als ik ong moet worden komt t normaal ook heel rustig, dus beetje afscheiding en dan even niet (behalve dan vorige maand) . Kan t geen innesteling zijn ofzo? ik hoop dat t niet doorbreekt, dus ik wil morgen goed nieuws!

haha bieb, ik hoop natuurlijk ook op goed nieuws, maar ga er maar vanuit dat ik morgen gewoon ongesteld ben
Meid heel veel plezier vandaag, en ik ben wel benieuwd hoe je schoonmoeder op de verrassing reageert

xx linda

Hallo dames

Ik heb alles stuk voor stuk verdeeld over de dag gelezen en ben de helft vergeten...Ik heb wel alles gelezen.

Kruimels wat fijn dat je uitslagen in orde waren!

Linda wat raar dat je nu niets meer van bloedverlies hebt!

Ik heb gelukkig nog niets rood, of in mijn geval bruins gezien in mn onderbroek! Ik heb wel veel buikkrapmjes die blijven maar...en licht misselijk. Net kwam mn koffie bijna omhoog! heb normaal nooit oprispingen! bah wat vies!!!

Vandaag kwam een collega van een andere afdeling (is bevriend met mijn collega ´s) vertellen dat ze zwanger was, 5 weken. Ze slikte de pil maar vergat er regelmatig een en nu is ze zwanger! Vond het heel leuk voor haar maar ik vond het niet zo leuk! en dat op mn werk, maar doen alsof alles leuk en zo was.... Voor haar wel maar voor mij niet...

Ik kan me echt ergeren dat anderen zo makkelijk zwanger worden en wij maanden bezig zijn...oneerlijke wereld.

Andere collega had last van haar spiraaltje en heeft hem eruit laten halen.... dus due gaat ook beginnen voor babytje...

poeh poeh daar is mn dip weer

X

Ik heb net even bij de forumjunkies gespiekt. Maar dat is niet normaal hoeveel er daarvan zwanger zijn!!
Mij viel de mond open! ik heb het verkeerde topic gekozen! ik had me bij de junkies moeten aansluiten ipv de babes! haha

Wat stom he.....

Het gaat niet zo goed met Renée....

Nee dames ik heb het goede topic gekozen hoor! jullie zijn schatten van meiden en ik heb heel veel aan jullie! ikkan bij jullie alles kwijt!!!

Jullie zijn geweldig!!

XX

Terug
Bovenaan