Klusbabes 12!!!

linda, wat balen meid dat er wat bloed kwam, maar je weet nooit misschien toch wel iets anders???? gewoon afwachten of het doorzet???
hoop zo voor je dat het lukt deze maand!!

biebje, leuke foto's zeg van je kat. ik snap helemala niet hoe je foto's hier op moet krijgen, ik heb het al eens eerder geprobeert, maar zelfs met kopieeren lukt het niet.
heb je 1 kat of meerdere?
en wat een goeie dat je je vriendje terug gepakt hebt, ondanks dat het niet helemaal lukte omdat hij iets te zwaar is.
heerlijk, zo even je menneke pesten he?! mag ik ook altijd graag doen.

was vanmiddag op van de zenuwen, er was in de buurt een auto in het water geraakt en ik kon mijn vader nergens bereiken, heb hele middag in de stress gezeten, bl;eek dat hij bij de dochter van zijn vriendin was in groningen, ppfffff.
ben er nog niet helemaal achter waar en hoe en wie, maar er was dus een auto in het kanaal gereden, gadsie hoop dat het goed af gelopen is.

we moeten om 17:30 weg naar dat etentje, maar wou dat ik het af kon zeggen, heeelemaal geen zin!!!! zit zo lekker in m'n warme huisje en dan moet ik zo onder de douche enzo en weer helemaal opdoffen.
heb gewoon zin om in m'n joggingbroek op de bank te kruipen.
voel me ook echt zo raar, net of ik niet helemaal op de wereld ben. en moe.
vanmiddag was ik vreselijk misselijk ineens, kwam volgens mij van de kou, mijn handen waren zo bevroren dat ik n iks meer voelde. toen ze weer ontdooid waren, was de misselijkheid ook weg.
ik vind het wel grappig dat ik bij jullie allemaal bekend sta om mijn lange en vooral late berichtjes, whaha. wat een eer!!!!
ik klets ook vaak zo lekker weg zo....

rimke, weet je al of je maandag nou naar afrika gaat?
wat een vooruitzicht anders zeg, heeerlijk.

pipje, alles goed met je meid?
baal jij ook zo dat er hier niet zoveel sneeuw ligt als bij bieb? ik wil ook een witte wereld, sorry lin, ik vind het wel mooi de winter.
maar dan moet er wel sneeuw vallen of dat we kunnen schaatsen.
hondjes liggen al binnen, normaal blijven ze altijd heel lang buiten, maar ze waren helemala verkleumd. ach zielig, dan ben ik wel weer zo dat ik ze lekker bij de kachel leg.
zou zo een paar uurtjes kunnen slapen, maar ja.
hoop dat we er niet zo laat weer zijn.
ga toch maar even douchen, misschien knap ik daar van op.
straks word ik ziek, nee nee nee nee!!!!
misschien tot vanavond en anders tot morgen
groetjes kruimels

renee, ik snap zo goed hoe je je voelt.
het lijkt wel alsof het bij ons niet zo mag zijn, snik
het moet binnenkort toch een keertje goed komen, denk je niet?
knuf kruimel

renee: wat spannend meid, probeer gewoon een testje er tegenaan te gooien je weet maar nooit meid,
Als je naar de forumjunkies zou gaan zou je meteen weer terugkomen naar ons want je zal ons na een minuut al missen hahaha

Kruimels: gadver inderdaad wat eng een auto in het kanaal maar gelukkig is het goed afgelopen Ik voel me ook al een paar dagen net als jouw net of je niet in je lijf zit ofzo,heel vreemd,
Veel plezier bij het etentje vandaag, en ik hoop dat je het wel een beetje gezellig hebt,

Ik heb hier eigenlijk net als vorige week een bloeding nu, af en toe een sliertje met bloed, en dan weer uren niks, Ik verwacht morgen gewoon ongesteld te worden, maar ik voel me nog niet zo of ik ongesteld moet worden normaal gesproken ben ik altijd harstikke beroerd en hoofdpijn , maar nu alleen nog dat gevoel van ik ben er wel ik ben er niet haha, ik hoop dat het zo'n bloeding is als vorige week want dan is er nog een beetje hoop maar ik verwacht niks meer

xxxx linda

He meiden,
Kom net terug van mijn ouders en kon me niet meer inhouden.
Hoef pas woensdag of donderdag ongesteld te worden maar we hebben er toch een testje tegen aan gegooid..................POSITIEF!!!!
Een halve week te vroeg om te testen, maar dus nu al positief...................
Zucht............wordt dus weer spannend..........wachten op een echo en dat soort dingen, dus we zijn erg blij maar moeten dus gewoon weer afwachten.......
Morgen reageer ik op andere berichtjes oke??
Willen jullie dit niet op mijn hyves melden??
Dank jullie!
Tot morgen,
Dikke kus Rimke

oooooooooo Rimke: van harte gefeliciteerd meid, wat ontzettend goed, helemaal super, jeetje he dan ga je morgen helemaal met een superdeluxe gevoel het vliegtuig in
Ik ben zo ontzettend blij voor je

xxx Linda

Terug
Bovenaan