Klusbabes 12!!!

hier nog steeds met afvegen helder rood/ oranje bloedverlies, maar het breekt nog niet echt door, grrrr heel irritant, want nou wordt de clomidkuur ook weer opgeschoven want dat mag pas als het ecth is doorgebroken

Rimke: ik ben zo blij voor je, misschien wel weer een tweeling, ga lekker geniet meid,

ik ben er vantussen ik ben er straks nog wel even

xxx linda

Goedemorgen meiden,

Rimke joepieeeeeeee !!!!! Zit met tranen in me ogen, ik ben zo blij voor je. ik hoop dat alles goed gaat deze keer. en ik denk dat je zoiezo naar de gyn mag voor een vroege echo. Doe lekker rustig aan met vakantie, als ik je vandaag niet meer spreek veel plezier in afrika, en ik ben echt zo blij voor jullie.

Linda. ooh gossie ik hoop zo dat het geen ongie is, maar ja je zit wel op het juiste moment in je cylus. soms is het niet eerlijk he.

Sorry andere meiden maar heb wel al jullie verhalen gelezen, maar nu geen tijd meer, we gaan zo weg en moet me nog optutten.
We gaan zo lekker naar utrecht, naar holiday on ice. gewelidig veel zin in.
Voel me heel goed de laatste dagen, als ik moe ben doe ik een tukkie, vrijdag wat emo en een ruzie met me moeder gehad, nu allemaal weer goed hoor. Dus verders niks te klagen.
jammer dat de sneeuw weg is he. gisteren nog op het eis gestaan, maar vind het toch een beetje eng. maasr het hondje vond het wel leuk hihih. iedereen was aan het schaatsen, heel mooi gezicht,

nou ga er weer vandoor. fijne dag allemaal.

xxxx Bambi

@happy: ik had idd geen kerstpakket. Wel hebben we regelmatig etentjes van het werk, kosteloos, dus ik zal die maar zien als bedankje voor al het werk. Oh ja, en de 13e maand niet te vergeten.
Mijn man had dit jaar een ijsmachine en ingredienten gekregen. Ik had echt zoiets van: "wat moeten we daarmee?" Nog meer apparaten. Ik zou het kerstpakket van Bieb wel willen hebben, daar heb je altijd wat aan. Ik denk dat april het wel met me eens is
@bieb: hier nog steeds in het land der verkouden lui. Ik heb de neusspray al bij de hand en gisteren tot 2 keer toe een dutje gaan doen. Die verkoudheid vermoeid echt. Ik heb wel het gevoel dat het vandaag iets beter gaat, maar volgens mij is dat altijd 's ochtends.
Dus je mannetje was zijn project aan het bekijken en daarna trok hij je 2 keer van het bed af. Hij moet er niet alleen naar kijken, maar er ook voorzichtig mee omgaan, hihi. Dat van dat p..pen, had je dat eerst niet ook, of heb je daar vaker last van? Flink fruit, groente en volkorenbrood eten voor de vezels en dan gaat het als een sneltrein.

Rimke, wat gaaf zeg, van harte gefeliciteerd meid! Echt super goed nieuws.  

Sorry meiden, de rest heb ik nog niet gelezen, dit berichtje sprong er natuurlijk uit.

Groetjes

Ik ben weer in termijnen aan het lezen.

@renee: ik kan me voorstellen dat het je een oneerlijk gevoel geeft. Ik was laatst ook aan het denken aan al die mensen die een "ongelukje" krijgen. Nou, sorry maar dan moet je ook echt net in je vruchtbare dagen bezig zijn en dan nog. Ik vind dat van je collega vergelijkbaar. Bij de pil zou er nog hormoon aanwezig moeten zijn ook al heb je er een gemist. Dus hoe groot is nou helemaal de kans? En niet voor het een of ander, maar het achtergrondverhaal vertel je toch niet? Renée even flink , schouders eronder en rechtop lopen. Je laat je niet kisten meid. Trouwens: oprispingen, geen koffie en krampjes, tjee, zou het dan toch?

@linda: als het nog niet heeft doorgezet kan het toch nog alle kanten op, toch?

@rimke: hieperdepiep HOERA!!! Nou, ik zei toch dat 200 een mooi jaar wordt. Je hebt het staartje van 2007 nog even meegenomen. Het is je van harte gegund na alles en ik ben blij dat je de medische molen niet in hoeft. Een fijne vakantie en let op jezelf en je ukkie.

@bieb: wat een die-hard is die kat van jullie. Die van mij zetten 1 of 2 pasjes, kijken verbaasd en maken rechtsomkeer, hihihi.

@bambi: veel plezier bij holiday on ice.
Trouwens een vraagje aan jou en april, of iemand die er antwoord op kan geven. Hebben jullie ook zo'n last van jeuk? En altijd op dezelfde plekken? Ik krab me soms kapot aan mijn knieholte, mijn stuitje of mijn  borsten. Nu ik erover begin voel ik het alweer.

@kruimels/linda: ik had wel dat ik in de AH stond en over elk produkt was aan het twijfelen. Ik voelde me toen heel wazig (ik vond dat toen ook vreemd)  en toen bleek achteraf dat ik zwanger was, dus wie weet.

@renee: Ik weet het, bij dat andere forum hebben ze een blik buiken en een blik embryo's open getrokken, maar ik weet zeker dat je daar niet vrolijker zou worden. Het lijkt ze daar zo makkelijk af te gaan, dat het geen afspiegeling van de werkelijkheid is. Maar goed ons forum is dat ook niet en dan spreek ik over de andere kant.

Nou, alles weer bijgelezen, dat geeft weer een fijn gevoel. Nog iemand online???
Nou, hier niet veel plannen voor vandaag. Ik ga lekker uitzieken. In bed, boekje, tijdschrift (ik moet flink bijlezen) een beetje tv en wat spelletjes, heerlijk dat niksen. En dan maandag weer wat in huis doen. Mijn mannetje moet dan ook werken, is wel leuk voor hem als er in huis iets gedaan is.

Rimke meid! wat onwijs geweldig voor je!! ik zit helemaal te glunderen!!

sterretje bedankt voor de lieve woordjes...

Gisteren besloten om vanmorgen voor het weken gaan een testje te doen. Helemaal nerveus al gisteren. Ik heb digitale CB, deed ik de test kreeg ik foutmelding!!! Ik had plasje net door de wc gespoeld. Ook had ik toch geen tijd meer voor een nieuwe na foutmeldig duurt het een halfuur voor je weer kunt!

Ik weet dat het niet mag volgens de gebruiksaanwijzing maar er stond duidelijk maar 1 streep op het patroon dat ik eruit heb gehaald....

Ik ben weer stiekem op mn werk....Ik heb Linda nog gemaild hoe het nu emt dhr ging. Als ik reactie krijg horen jullie weer hoe het met dhr gaat.

fijne zondag nog!

XX

Terug
Bovenaan