hihhhihihi!
Dank jullie wel...........
en het begint meteen goed, ik was vanmorgen echt kotsmisselijk, dat was ik de hele week al een beetje, dus had al kaakjes naast mijn bed gelegd, dus die kon ik meteen opeten.........whahaha! Ik vind het prima, zolang het maar blijft zitten!!!
Ik kan het nog niet geloven en ik wacht ook denk ik nog een week of drie om de gyn te bellen, ze kunnen nu toch nog niets zien.
Ik had trouwens veel overredingskracht bij mijn mannetje nodig, want die dacht dat de test streep even dik als de controlestreep moest zijn, en dat is ie nog niet. Dus ik dat uitleggen, het duurde even voordat hij het snapte...........zucht!
Linda: wat is dat kut zeg, zie op de roze wolk dat je al een ongi hebt opgeschreven?
Maar drie keer clomid is scheepsrecht, volgende maand is vast voor jou, dikke kus meisje!
Renee: heb je nog een andere test in huis?? Wat is dat nou weer, een foutmelding! balen, zit je er helemaal klaar voor en dan dat!
Bieb: ik ben ook aan de visolie hoor, vind vis ook niet te vreten, en je moet wat!
Je zou verder niet zeuren over hoe je je voelde, maar hoe is het met je??
Kruimel: wat een lief verhaal van je mannetje die naar je buik aan het kijken was!
Whahahaa! zo schattig!!!
Nou, ik ben de rest al vergeten geloof ik........
Ik moet zo nog even naar de winkel, we gaan vanaaf met vrienden gourmetten en ik moet mijn vleesschotel ophalen. Op zondag, luxe he??
Ik ga ook nog even door het huis heen en ga mijn koffer vast pakken voor morgen maar ik kom zo nog wel even buurten hoor!
Dikke kus!