Klusbabes 12!!!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Bianca mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:          2)  Bambi 4e ronde
                                       27)    Mootje 9e ronde

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18) Linda,  5e ronde  
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21)
22) Linda 2de kindje  ronde 9
23)
24) rimke 7e ronde  
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)Linda 2de kindje  ronde 3 met clomid
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten.

hey meiden

Rimke; meid ik kan er maar niet overuit, ik zit al dehele ochtend tegen joey te vertellen dat je weer zwanger bent, zo blij ben ik voor je, Joey zit me alleen maar een beetje dom aan te kijken als ik het zeg haahahaha

Sterretje: Duik lekker je bedje weer in meid, vervelend dat je zo verkouden bent meid, doe lekker rustig aan

Bambi: heel veel plezier bij holiday on ice, dat zal zeker wel mooi worden

Renee: een foutmelding, jeetje he wat balen meid, wanneer ga je weer testen??

Hier alles nog hetzelfde ik verga van de honger, en ik heb nog steeds alleen bloed als ik het afveeg, en net was het weer oranje en straks weer helder rood, grrr wordt je ook niet wijzer van, Ik heb zoiets of het stopt of het moet maar doorzetten, Normaal als ik ongesteld wordt heb ik niet eerst 2 dagen deze vaagheid maar altijd gelijk hupakee net of ik ontplof haha, kijk het maar even aan en anders morgen middag de gyn weer even bellen om te vragen hoe of dat nou med die clomid moet omdat ik begrepen had dat je dat pas mocht nemen als het goed was doorgebroken maar ja dat is nu nog niet het geval.
Morgen werken, dan zijn we hopelijk op tijd klaar,
Mijn man heeft gisteren gewerkt en die was om kwart voor 7 klaar gisteravond en om 8 uur heb ik hemop bed geschopt omdat hij dus ook ziek aan het worden is, en vandaag moet ie weer de hele dag aan het werk, maar gelukkig is volgende week zaterdag de laatste drukke dag en dan is het weer achter de rug dan beginnen de normale dagen weer

xxx linda

hihhhihihi!
Dank jullie wel...........
en het begint meteen goed, ik was vanmorgen echt kotsmisselijk, dat was ik de hele week al een beetje, dus had al kaakjes naast mijn bed gelegd, dus die kon ik meteen opeten.........whahaha! Ik vind het prima, zolang het maar blijft zitten!!!
Ik kan het nog niet geloven en ik wacht ook denk ik nog een week of drie om de gyn te bellen, ze kunnen nu toch nog niets zien.
Ik had trouwens veel overredingskracht bij mijn mannetje nodig, want die dacht dat de test streep even dik als de controlestreep moest zijn, en dat is ie nog niet. Dus ik dat uitleggen, het duurde even voordat hij het snapte...........zucht!

Linda: wat is dat kut zeg, zie op de roze wolk dat je al een ongi hebt opgeschreven?
Maar drie keer clomid is scheepsrecht, volgende maand is vast voor jou, dikke kus meisje!

Renee: heb je nog een andere test in huis?? Wat is dat nou weer, een foutmelding! balen, zit je er helemaal klaar voor en dan dat!

Bieb: ik ben ook aan de visolie hoor, vind vis ook niet te vreten, en je moet wat!
Je zou verder niet zeuren over hoe je je voelde, maar hoe is het met je??

Kruimel: wat een lief verhaal van je mannetje die naar je buik aan het kijken was!
Whahahaa! zo schattig!!!

Nou, ik ben de rest al vergeten geloof ik........
Ik moet zo nog even naar de winkel, we gaan vanaaf met vrienden gourmetten en ik moet mijn vleesschotel ophalen. Op zondag, luxe he??
Ik ga ook nog even door het huis heen en ga mijn koffer vast pakken voor morgen maar ik kom zo nog wel even buurten hoor!
Dikke kus!

Wat een toestand joh! Kan je die gyn vandaag niet bereiken??
Dank je wel voor je lieve reactie..............ik weet dat jullie allemaal ook zo graag willen dus wat dat betreft voel ik me wel een beetje 'schuldig' dat het zo snel al weer raak is...........ik wil het voor jullie ook zo graag!

haha rimke gelijk misselijk, hopelijk blijft de gourmet van vanvond wel erin haha nee hoor meid, heel veel plezier vandaag en als ik je niet meer spreek ook alvast heel veel plezier in afrika geniet van alles

xxx linda

hey meid je moet je niet "schuldig" voelen hoor hahah, mijn tijd komt vanzelf wel weer, en ik mag al genieten van een super de luxe lieve kaboutertje, en hopelijk snel van nog eentje,
en ik wacht gewoon met bellen tot morgen want wie weet ontploft de boel vanmiddag wel bij me, ik heb nog steeds dat gevoel van dat er een ballon wordt opgeblazen in me buik en heb kramp dus ik verwacht het nu wel snel haha
xxx linda

Terug
Bovenaan