Klusbabes 12!!!

Pffffffffffffffffffffffffff!!!!
Dat hebben we ook weer gehad. Nog eentje te gaan!

Linda: meis wat maak je het spannend!!!
Renee: Hahahaha! Ik heb een surrogaat zon in huis............ben echt al mega bruin.........
Happy: meisje, tranen zijn even goed......toch? Lucht op en dan gaat het vaak wel weer......nog een dagje te gaan en dan zit het er weer op met kerst 2007!
En dan wordt 2008 heel anders, dat zul je zien!
Bieb: dank je voor je positieve woorden (lin trouwens ook) dan ga ik maar op jullie gevoel vertrouwen..........

Welterusten meiden!!!
Dikke kus!

Lieve allemaal,

Hier even snel een berichtje! Sorry ik heb met de kerstdrukte alles maar heel snel gelezen.

Allemaal natuurlijk nog hele fijne dagen en alvast een super goed en natuurlijk vruchtbaar 2008 gewenst.

Rimke, ja meid ik kan me voorstellen dat je nu onzeker bent bij elk krampje. Ik hoop dat je er toch van kunt genieten, het komt vast goed, ik heb er ook allee vertrouwen in. En ik zal vanavond mijn 12 kaarsjes voor je branden, op een fijne zwangerschap.

Linda, jeetje je houdt het zeker spannend zeg.

Sorry meiden de rest weet ik niet meer geloof ik.

Groetjes

Hoi rimke,

Ik hoop met heel mn hart dat je gelijk hebt, dat 2008 anders gaat worden !!!! Ik ga hier straks ff naar de kerk een kaarsje branden voor mn oom en oma ( ga nooit naar de kerk mmar, af en toe wip ik sinds mn oom is overleden ff binnen voor een kaarsje ) en zal er ook 1 neerzetten voor je ukkie!!!!! Alles komt deze keer goed meisje, ik voel het gewoon !!! Ik zal trouwens een extra kaarsje neerzetten voor alle kusbabes ..........HAha als mn ma dan zegt voor wie zijn al die kaarsjes, zeg ik 1 voor mn oom , 1 voor mn oma, 1 voor rimke en haar ukkie en 1 voor de klusbabes snapt ze er ook geen bal van !!!!!!

Liefs happy

goeiemorgen meiden

Ik ben blij dat jullie het allemaal gezellig hebben gehad, nog 1 dagje te gaan, haha

rimke; ik ben blij dat je onder de pannen bent hoor meid, met deze dagen, was het gister wel gezellig bij je ouders,

Happy: de tranen moeten er inderdaad uit en als er eentje begint dan volgt de rest haha, maar ik ben blij dat jullie het ook ondanks alles gezellig hebben gehad

Renee: ikhoop voor je dat je ongi echt doorbreekt (eigenlijk hoop ik gewoon dat je zwanger bent) zodat je verder kan, dit is ook niks steeds dat onzekere

Bieb; hebben jullie het ook gezellig gehad gisteren

En de rest natuurlijk ook : Kruimels, pip, anoeska, mamoetje, april, sterretje, ik denk ook aan jullie allemaal hoor en ik hoop dat jullie het ook allemaal fijn hebben gehad

Ik hou het zeker spannend hahah, sinds gistermiddag geen bloed meer gehad , maar wel steeds die druk in me onderbuik, Mijn temperatuur was vandaag ook weer iets hoger dan gisteren maandag was ie 36,5 gister , 36,6, en vandaag 36,7 en als ie morgen weer iets hoger is ga ik morgen weer testen, hahaah, mijn man is er nu heilig van overtuigd dat het evengoed raak is, ik heb nu wel af en toe iets van nou misschien wel, maar ik durf niet al te enthousiast te reageren, voor het geval het zometeen weer een teleurstelling wordt
Meiden iedereen vandaag weer een fijne dag, vanmiddag bij mijn schoonouders eten en dan vanavond weer vroeg naar me bedje want mijn man moet weer vroeg beginnen met werken morgen

xxx linda

Goedemorgen!!

Wat lief van je happy, dat je een kaarsje voor iedereen gaat branden! Dat moet goed komen!!! Nog een dag te gaan meisje, en dan zit de kerst er weer op! ou je het wat vol?? zo te horen wel, maar zwaar zal het wel zijn voor jullie.....ik denk aan jullie goed! Dikke knuffel!!

Jemig linda! Wat hou je het spannend zeg! Ik brand wederom een kaarsje voor je! Als er een kindje in je zit, maak dan je borst maar nat, wat dat wordt een doordouwertje.......hihihi! Fijne dag meid, en goed dat jullie herinneringen op gehaald hebben! Verdriet zal altijd blijven, maar het is knap om dan de mooie dingen te herinneren! Dikke knuffel voor jou ook!!!

april, meisje , bedankt voor je bemoedigende woorden...........ik probeer positief te blijven hoor maar wil gewoon niet te blij zijn, ik wil eerst zien dat hij er goed in zit en dat zijn hartje klopt dan zijn we een stuk verder.......en dan ook eens de eerste weken zonder bloedverlies en dan ben ik helemaal blij..........

Ik ga vandaag het huis eens lekker aan kant maken.......alle was weg werken, de vloeren doen, het kleed op mijn knietjes uitzuigen maar eerst ga ik lekker even wat ontbijten............tot later!!
En geniet van jullie dag!!!
Dikke kus!!

Terug
Bovenaan