goeiemorgen meiden
Bambi: gelukkig was de test van je zusje negatief, maar probeer haar gewoon haar gang te laten gaan, meid, ik denk hoe meer jij zegt van je moet er nog even meewachten hoe meer jouw zusje zoiets heeft van ik doe het toch, Laat haar zelf beslissingen nemen dan komt ze er vanzelf wel achter dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is, Ik snap je wel hoor dat je haar in bescherming wilt nemen, maar zo te lezen trekt ze zich er niks van aan, dus ik zou zeggen dan , laat haar maar even ze merkt het vanzelf wel hopelijk haha,
Veel plezier vandaag met de gourmet
Pfff ik voel me net een wrak, Mijn kop knalt zometeen uitelkaar zo'n koppijn heb ik al sinds gisteravond, ik heb met moeite een broodje erin gekregen zo misselijk ben ik pfff niet normaal, gisteravond heb ik een test gedaan en zoals ik al dacht was die natuurlijk negatief, Dus ik verwacht vandaag echt wel dat ik ongesteld ga worden omdat ik me zo beroerd voel, meestal voel ikme ook zo voordat ik ongesteld ga worden, maar sinds gistermiddag nergens geen bloedspoortje te vinden, vanmorgen ook al niet maar ja heel raar allemaal, ik houd jullie op de hoogte hahah, ik lijk wel een soap haha
Straks gaan we eerst eventjes langs mijn moedertje effe lekker janken en daarna naar me pa om te gourmetten, me man is dus nu echt ziek arme man hij is echt beroerd en dan gaat ie evengoed mee naar me pa, maar we zijn om 4 uur alweer thuis want dan moet me vader naar een kerstborrel bij mijn oom en tante
Iedereen heel veel plezier vandaag
xxx linda