Klusbabes 12!!!

Bieb ik zit heir te watertanden!!! wat klinkt dat allemaal lekker!

Rimke wat jammer dat je daar niet aan hebt gedacht! Blijf je toch lekker in ons kouse nederland... Fijn dat je oovang hebt gekregen ;)

Linda jou lichaam is nog gekker dan dat van mij...haha

Nou dames op verzoek van vriendjelief vanmorgen nog maar een getest. In eerste instantie ging het testklaar symbool maar niet knipperen. Ik begon al te vloeken. Heb ik de strip eruit en weer erin gedaan en nog eens in mn potje pies gehouden en toen deed die het...negatief. Maar dat had ik al verwacht. En maar weer wachten....

Ik wens jullie allemaal een mooie kerst. Maak er gezellige dagen van met familie en vrienden, en degene die jullie dierbaar zijn!

XX

Wat een klotentests heb jij Renee. Ze doen het niet en zijn ook nog eens negatief....kut he als een test negatief is ook al weet je dat je al over je nod kan zijn maar ook pas later je nod kan hebben. Je houdt er wel een beetje rekening mee maar we willen allemaal zo graag een positieve test.

Ben je al wel weer een beetje over je dip heen?

Ik voel me ook wel een beetje dipperig omdat ik de laatste dagen ontzettend baal dat ik geen cyclus heb. Denk nu soms van "als ik wel een normale cyclus had gehad had ik nu al 6 rondes gehad en nu nog niks of misschien 3" (weet niet of ik toen een eisprong heb gehad) KLOTENZOOI.

Wanneer ga jij ook alweer terug naar de huisarts? Januari of februari toch?

Sterretje, hoe is het eigenlijk met je bed? Is ie er nu al helemaal?

X

Pip
Je zegt precies wat ik denk! Ik denk ook vaak als je nu gewoon ongesteld werd en een ei had dan zou je nu misschien al ronde 7 hebben. Helaas!!

ik kan in februari weer naar de h.a. voor een verwijzing naar de gyn. Maar ik durf niet zo goed...
Ik vind het heel jammer dat ik dit, naast jullie natuurlijk, met niemand kan delen. Vriendjelief die begrijpt me niet...Die voelt niet wat ik voel en ik ben er de hele dag mee bezig. Hij hoeft z ´n zak maar leeg te schudden en dan is hij klaar! haha beetje grof maar daar komt het wel op neer.

Had jij het nu wel of nog niet verteld aan je familie?

X

hoi meiden,

Pip en renee, balen meiden dat die cyclussen van jullie zo onregelmatig, zijn en dat je er geen peil uit kan trekken of helemaal geen ongie om de hoek komt kijken. eigelijk mag ik mezelf best gelukkig preizen. ik ben een van de weinige die zonder poespas gewoon zwanger is geworden. Ik kan me wel een voostelling maken, hoe ik me zal voelen en ik vind het zo knap van alle meiden hier die zo optimistiche blijven . STerke klusbabes.

Vanmiddag hier thuis nog een zw test bij me zusje gedaan. ze volede zich de laatste tijd erg raar en was 4 pillen in der strip vergeten. Ja ja dacht ik nog. Ik zij hoe kan je dat nou vergeten ? GElukkig nega, alleen zag ik de teleurstelling bij haar wel.  Nou wil ze miss in januari stoppen omdat ze toch wel graag een kindje willen. mmhh ik zelf vind het nog erg vroeg daarvoor. ze zijn nog geen jaar samen, wonen net 2 maanden samen en hebben geen cent te makken, schulden en ze is net haar baan kwijt. mhh. Toch is het haar beslissing, hoop wel dat ze die met haar hersenen maakt en niet met haar gevoel, want dat zegt nu natuurlijk baby's. Maar zie me zusje echt nog niet met een kind hoor, ze is zelf zo lekker volwassen afen toe.   NOT
Oke niet meer mee bemoeien, zeg ik tegen mezelf, maar is af en toe zo moeilijk !!!!! Vooral omdat ik haar al jaren in bescherming wil nemen en dan voornamelijk tegen haarzelf. en omdat ik er echt niet tegen kan , dat iedereen maar zo makkelijk over het nemen van een kind denkt, zonder aan de verdere conseqenties te denken grrrrrrr. je neemt een kind niet omdat je dat wel leuk lijkt, maar omdat het je leven verder zal vereiken en omdat je er met de volle 100% voor kan en wil zorgen en dat je het met je leven zal beschermen. Zo moest het weer ff kwijt hahaha.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de lieve woordjes. Ik ga jullie een fijne kerstavond wensen en natuurlijk plezierige kerstdagen.
Ik heb nu al zin in de gourmet van morgen bij me ouders. en gezellig met zijn alle lekker ouderwets een spelletje doen.

nogmaals iedereen veel plezier en dikke x van Bambi

goeiemorgen meiden

Bambi: gelukkig was de test van je zusje negatief, maar probeer haar gewoon haar gang te laten gaan, meid, ik denk hoe meer jij zegt van je moet er nog even meewachten hoe meer jouw zusje zoiets heeft van ik doe het toch, Laat haar zelf beslissingen nemen dan komt ze er vanzelf wel achter dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is, Ik snap je wel hoor dat je haar in bescherming wilt nemen, maar zo te lezen trekt ze zich er niks van aan, dus ik zou zeggen dan , laat haar maar even ze merkt het vanzelf wel hopelijk haha,
Veel plezier vandaag met de gourmet

Pfff ik voel me net een wrak, Mijn kop knalt zometeen uitelkaar zo'n koppijn heb ik al sinds gisteravond, ik heb met moeite een broodje erin gekregen zo misselijk ben ik pfff niet normaal, gisteravond heb ik een test gedaan en zoals ik al dacht was die natuurlijk negatief, Dus ik verwacht vandaag echt wel dat ik ongesteld ga worden omdat ik me zo beroerd voel, meestal voel ikme ook zo voordat ik ongesteld ga worden, maar sinds gistermiddag nergens geen bloedspoortje te vinden, vanmorgen ook al niet maar ja heel raar allemaal, ik houd jullie op de hoogte hahah, ik lijk wel een soap haha
Straks gaan we eerst eventjes langs mijn moedertje effe lekker janken en daarna naar me pa om te gourmetten, me man is dus nu echt ziek arme man hij is echt beroerd en dan gaat ie evengoed mee naar me pa, maar we zijn om 4 uur alweer thuis want dan moet me vader naar een kerstborrel bij mijn oom en tante

Iedereen heel veel plezier vandaag

xxx linda

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-12-2007 11:47:12'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Bianca mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:          2)  Bambi 4e ronde
                                       27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 9, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21) Linda, 5e ronde
22)
23)
24) rimke 7e ronde    Linda 2de kindje  ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan