Klusbabes 12!!!

hallo meiden,

hoe is het allereerst wil ik jullie HELE FIJNE FEESTDAGEN wensen, maar hopelijk zal dat wel lukken,
heb alles even vluchtig doorgelezen,
rimke wel jammer dat je niet naar afrika gaat, heb je het al aan je ouders verteld van je zwangerschap?
en ja wij gaan lekker naar oostenrijk om te skieen, dit is het derde jaar en heb er super veel zin in, in eerste instantie had ik toen ik boekde en wat als ik nou zwanger ben maar dat is n iet zo, of misschien komt het nog ik dacht dat mijn eisprong al geweest was maar had nog een paar ovulatie testen liggen dus heb ik woensdag getest niks, vrijdag getest ook niks dus ik dacht hij zal al wel geweest zijn, dus gister de laatste gebruikt en toen was er een hee licht tweede streepje te zien, dus ik hoop dat er toch een klein kansje is dat het nog gaat lukken.
straks gaan we even naar mijn schoonouders, en daarna na mijn vriendin lekker eten, heb er zin in,
heb net van mijn man een super mooie guess horloge gehad helemaal vol met bling bling. super gaaf, en vanmorgen stond hij met ontbijt op bed klaar, heeft hij nog nooit gedaan, super lief toch.

morgen komen mijn ouders eten en mijn zus met haar man, ze is wel ouder als ik maar gelukkig nog niet aan kinderen toe, want omdat wij samen een zaak hebben kunnen we niet tergelijke tijd zwanger zijn.
we gaan lekker ook gourmetten hoor, en daarna heb ik lekker een chocolade fontijn. lijkt me super lekker.

liefs anoeska

Hoi lieve meiden,

Ff snel want ben druk bezig nog ff voordat het hier volloopt. Ik heb het gisteren al gezegd maar, nu nog maar een keer.....

HELE FIJNE KERSTDAGEN .... MAAK ER ALLEMAAL IETS HEEL MOOIS VAN !!!!!

Voor de zwangere onder ons .... geniet van jullie laatste kerst saampjes !!!!! En ach voor de rest, ik blijf positief .... voor ons is het vast ook de laatste kerst saampjes !!!!!!

Linnie, wil je toch ff apart hele fijne dagen wensen en ondanks de moeilijke momenten die er ongetwijfeld zullen zijn, geniet er toch van he!!!! Goed dat je ff langs je moeder gaat meid !!!!!!

Kus happy

goedemorgen!!
Alvast een fijne kerst iedereen!!!

Linda: geen bloed is hoop houden..........wel balen van die koppijn zeg! Hoop dat je het nu weer even gehad hebt.......
Happy: veel plezier meis, met je huis vol gasten.........
Bambi: moeilijk he, dat soort dingen met je zusje, je wil haar eigenlijk alleeen maar beschermen..........
Pip: tuurlijk mag je even balen! ik hoop dat je snel nieuws krijgt als je bij de gyn bent geweest, en dat de oplossing heel simpel is.................en..........dat je dan heel snel zwanger bent, want dat geshit heeft nu lang genoeg geduurd............
Kruimel: weet even niet meer wat je geschreven hebt, maar ik denk even goed aan je hoor!!!

Ik heb op pip haar aanraden de temperatuur in mijn huis naar 30 graden gestookt, heb mijn bikini aan en heb me ingesmeerd met zonnenbrand..........net echt..............
Ik rij zo naar mijn ouders..............zucht.................en daar ben ik vanavond weer van terug.
Weet niet wie het vroeg maar heb het mijn ouders nog niet verteld, die wilde het zo vroeg niet meer weten. Mijn zus moest ik het gisteren wel vertellen want die zei dat ze als kerst maal iets met gorgonzola ging maken..............euhhhh........dat mag ik niet tenzij het bij de Appie vandaan komt.............maar dat was gelukkig zo en die zou haar mond houden. Wil eerst een goede echo met kloppend hartje hebben en dan vertel ik het ze wel..........
Ach joh, ben mezelf ook gek aan het maken............bij elk krampje denk ik........zie je wel daar gaan we weer...............dus ik heb niet echt rust in mijn donder maar moet nog even een week of drie volhouden..............

Dikke kus!!!

Allereerst iedereen een gezellige kerst!!!! En dat houdt in...meestal veel eten haha. Hopelijk voor iedereen onder ons de laatste kerst zonder kindjes ( voor Linda met 1 kindje natuurlijk). en dat we volgend jaar allemaal met kleine baby's onder de kerstboom zitten!!

Linda en Renee; helaas neg. getest. Ik wilde eigenlijk van te voren geen testen kopen, maar misschien bestel ik dit toch nog via internet van matcare. Moet 2-1 werken, 3-1 NOD, dus misschien kan ik 1-1 wel pos testen met die van matcare 6 dagen van te voren! Nouja, weet t nog niet

Rimke; kan me voorstellen dat je bij elk krampje denkt dat er wat aan de hand is. weet ook niet hoe ik ga reageren. Maar probeer er van te genieten. Ik voel gewoon dat het dit x goed gaat...
Enne ben je al bruin? haha

Sorry dames, rest vergeten. Ook niet zo veel tijd, over half uurtje komen mijn ouders, broertje en zus met aanhang. 1 zus blijft thuis. Alles voor vanavond is voorbereid, dus hoef niet veel meer in de keuken te doen. alleen koffie zetten en vlaai snijden haha

Hier in Limburg ligt niet veel sneeuw meer. Meeste al gesmolten

Ik zei net al tegen vriend, shit straks niet veel tijd om te internetten, maar ik wil forum dames nog even goede kerst wensen. Gelukt gelukkig

Dames, veel plezier vandaag en niet te veel snaaien....

hey meiden

Zo het gourmetten zit erop, ik zit nu nog even bij me pa en zometeen als joey wakker is ga ik me pa naar mijn oom en tante brengen en dan gaan wij nog eventjes wandelen
Het is goed gegaan dit jaar we hebben niet gehuil om me moeder, maar gewoon lekker gelachen en ook herinneringen opgehaald, gisteravond kreeg ik het wel te kwaad maar ja dat moet er toch uit,
Happy: hoe is het bij jullie gegaan? ik hoop dat jullie het ook een beetje gezellig hebben gehad meid, ondanks alles,

Rimke; ik snap erg goed dat je bij elk krampje en steekje ongerust bent, maar probeer evengoed te genieten meid, Het komt allemaal goed, dat voel ik
veel plezier bij je ouders vandaag

Bieb: ook voor jouw hele fijne dagen meid, en jij ook veel plezier vandaag en morgen he, haha en ga je toch maar testen bestellen haha, ik ben net zo hoor

Anoeska: als ik je niet meer spreek hele fijne vakantie meid,

Ik ben me vanmorgen en vanmiddag toch een partij misselijk geweest niet normaal. we waren bij me vader en ik was bezig metde voorbereidingen toen stond ik gewoon te kokhalzen, ik zeg tegen me man dit is niet normaal meer, Toen we gingen eten was het over en nu gaat het ook wel gelukkig, Ik heb af en toe nog een heel klein beetje bloed en ook wel een beetje slijm met een beetje heel licht bloed. Zou het nou toch misschien raak zijn ondanks dat de gyn dacht van niet, Ik krijg nu toch wel een klein beetje hoop weer ondanks dat ik gisteren negatief heb getest, Ik kijk tot een vrijdag het aan en dan ga ik nog een keertje testen haha,
Meiden ik stop met mijn gezeur, en hele fijne dagen nogmaals allemaal

xxx linda

Hey dames

Je merkt dat het feest is, bijna niemand heeff wat geschreven!

Linda jammer dat je negatief hebt getest, maar dat misselijke kan toch niet omaar ontstaan. Bij je zwangerschap van je kaboutertje was je toch ook mega misselijk? zal het dan toch....?

Rimke whahahah heb je de schijnwerper aanstaan als zonlicht surrogaat??

Bieb Wat duren 2 weken toch altijd lang he! is ook moeilijk om de verleiding te weerstaan...

Hier vandaag op het werk bij het afvegen helderrood bloed op het papiertje...Maandverbandje ingedaan en nu weer een heeeel ietsiepietsie klein beetje bruin... Als dan is het dit keer een cyclus van euhm...even tellen...38 dagen. Heb geen krampen maar wel druk in mn onderbuik...

Duimen jullie voor me dat ik eindelijk eens goed ongesteld wordt!! dan kan 2008 voor mij pas echt goed beginnen!!! (dat een klusbabe dat ooit zou zeggen hahaha)

XX

Hoi meiden,

Zo dag 1 zit er alweer op. Net alles opgeruimd, mn moeder zei om een uur of 9 dat ze naar huis ging en toen ging de rest ook. Zegt ze dan hebben jullie ook nog ff wat tijd saampjes en kan je lekker bijtijds naar bed, waarop ik zeg, als ik mn ogen morgen opendoe zie ik jullie weer !!!!! Haha morgen komt hhel de bups natuurlijk weer en dan komen ook mn schoonouders!!!! We gaan chinees halen, lekker makkelijk

Bieb; jeetje lag er bij jou nog sneeuw dan? Hier had al 2 dagen de zon geschenen dus het was hier al snel foetsie. Wel jammer het was van de week zom mooi buiten met die witte bomen enzo, had ik wel leuk gevonden met de kerst. Hebben jullie een gezellige dag gehad?

Renee; nou ik hoop echt dat je  nu mega ongesteld ga worden meid. Haha klin kt wel raar he. Zal voor je duimen meid, hier word je ook niet vrolijk van he

Linda; jeetje, je maakt het wel spannend hoor.....zou het raak zijn? Hoop het echt voor je !!! Fijn dat je het droog hebt gehouden en lekker hebt gelachen en wat de tranen van gisteren betreft, het moet er idd toch uit !!! Hier is het ook wel goed gegaan. Zat met het ontbijt wel ff te huilen en toen ging het wel weer. Toen de visite er eenmaal was begon mn michtje over een huis kopen bij mij in de flat en toen ging ze opeens onwijs huilen dat ze op dit moment en met zulke beslissingen haar vader zo mist. Echt zielig joh, mn tante ook gelijk huilen en mn moeder en ik ook. Maar, daarna ook wel gewoon zitten lachen hoor, het moest er ook gewoon ff uit he....

Meiden, slaap lekker .....
Kus happy

Terug
Bovenaan