hallo meiden,
hoe is het allereerst wil ik jullie HELE FIJNE FEESTDAGEN wensen, maar hopelijk zal dat wel lukken,
heb alles even vluchtig doorgelezen,
rimke wel jammer dat je niet naar afrika gaat, heb je het al aan je ouders verteld van je zwangerschap?
en ja wij gaan lekker naar oostenrijk om te skieen, dit is het derde jaar en heb er super veel zin in, in eerste instantie had ik toen ik boekde en wat als ik nou zwanger ben maar dat is n iet zo, of misschien komt het nog ik dacht dat mijn eisprong al geweest was maar had nog een paar ovulatie testen liggen dus heb ik woensdag getest niks, vrijdag getest ook niks dus ik dacht hij zal al wel geweest zijn, dus gister de laatste gebruikt en toen was er een hee licht tweede streepje te zien, dus ik hoop dat er toch een klein kansje is dat het nog gaat lukken.
straks gaan we even naar mijn schoonouders, en daarna na mijn vriendin lekker eten, heb er zin in,
heb net van mijn man een super mooie guess horloge gehad helemaal vol met bling bling. super gaaf, en vanmorgen stond hij met ontbijt op bed klaar, heeft hij nog nooit gedaan, super lief toch.
morgen komen mijn ouders eten en mijn zus met haar man, ze is wel ouder als ik maar gelukkig nog niet aan kinderen toe, want omdat wij samen een zaak hebben kunnen we niet tergelijke tijd zwanger zijn.
we gaan lekker ook gourmetten hoor, en daarna heb ik lekker een chocolade fontijn. lijkt me super lekker.
liefs anoeska