Klusbabes 12!!!

Lieve meisjes,
k besef me inenen dat ik jullie nog niet met glittertjes besprenkeld heb.......komen ze hoor:

Zo, volgens mij voor iedereen genoeg!!!
Dikke kus!!!

Lieve rimke,

Jeetje meisje, doe je een beetje rustig aan !!!! Het is kerst he haha. Je hele huis doen pfff. Maar ja, het kan maar weer gebeurt zijn he. Ik ben morgen de klos  Verder gaat het hier goed hoor. Een lach en traan liggen dicht bijelkaar he .........We hebben gisteren mooie herrinneringen op zitten halen en dan lach je nog wat af ..... en dat moet ook vind ik. Zal wel blij zijn als deze dagen om zijn. Ben al nooit zo van het binnen zitten ....en al helemaal niet een hele dag. Ben ik helemaal niet gewend he.....springding haha. Ach, deze dag komt ook wel weer om......meisje fijne dag en probeer te genieten van je ukkie in je buik.....ben je toch niet helemaal aleen he !!!!!

Liefs happy

Lieve dames!

Hoop dat jullie (ondanks alles) een leuke eerste kerstdag hebben gehad en wens jullie ook een leuke tweede!

Er zijn een hoop lieve woorden hier gezegd gister en vandaag, heerlijk ik houd van de kerstgedachte!

Voel me deze kerst echt dom! Zou het de laatste met ons tweetjes zijn, zou ik volgend jaar zwanger worden...enz enz...Gelukkig is er genoeg eten en familie voor afleiding: GEZELLIG!

X

Ik doe rustig aan meisje, heb zo af en toe eens last van poetswoede en daar moet ik meteen gebruik van maken want het kan wel weer effe duren!

Heel veel plezier vandaag lieverd, en dan ga je toch effe een stuk wandelen ofzo!
En wat is er nou mooier dan iemand herinneren met een lach en een traan..........tuurlijk ben je verdrietig maar ik denk dat je oom jullie een klap zou komen verkopen als jullie de hele tijd aan het huilen zijn om hem. En de mooie herinneringen met een lach delen met elkaar..........zo zou ik ook wel herinnerd willen worden hoor!
Niet dat ik plannen of iets dergelijk heb, maar zo wil je het toch zelf ook? Een paar tranen en dan hopsakee een fles wijn en lachen met die handel...........
Heel veel sterkte en hou vol (nogmaals, nog een dag en dan is dit ook weer voorbij!!! En dan vol goede moed aan 2008 beginnen!!!)
Dikke kus!

Hahaha!
Is wel lachen, weet iemand nog wat ik voor mezelf gependeld had??
Juist, december...............

Kom maar op met die gegevens pip!
Je geboorte datum en je naam.........

Terug
Bovenaan