Klusbabes 12!!!

Rimke, dank je! Waar kan ik tekenen? Ook al duurt maart nog 3 maand, ik zou er meteen voor tekenen!

pffff, heb net een engels ontbijt gehad....zit nu alweer propvol haha.

Ga even wat nuttigs doen (badkamer opruimen en was sorteren): vrolijk kerstfeest...wahahaha

X

Linda je maakt het nu echt spannend! je temp zelfs omhoog!! Laat meteen wat weten als je hebt getest!!! ik vind het zo spannend!

Happy had jij nou vandaag chinees? heb ik gisteren gehad en krijg het vandaag weer! Jamjam!! lekker smullen!

Rimke wat leuk dat je pendel gelijk had!! Als je toch bezig bent mag je voor mij ook weer pendelen...Renée van Loo 1-3-86

Ik ben de rest al kwijt....Sorry meiden maar ik ben te moe om me het te herinneren...

Ben net terug van mn werk. Had een halve vakantiedag genomen en hoefde maar tot 11 uur. Kom ik thuis zijn de rolluiken nog omlaag. Lag vriendjelief nog te slapen! Had hij het wel nodig. Morgen kan ik ook eindelijk nog eens lekker uitslapen want ik heb 8 dagen vrij!!! JOEHOE!!

Ik ben nog niet echt ongesteld maar ik heb goede hoop. Het was sinds dat berichtje van gisteren weer bruin geworden maar nu was er weer een beetje helder bloed!! doorgaan met duimen schatteboutjes, het helpt!!

Dames nog een hele mooie 2e kerstdag!

X

Hallo meiden!

Zo, heeft iedereen dag 1 overleefd? Op naar een gezellige dag 2!
Linda, wat maak jij het spannend zeg! ik duim voor je hoor!
Rimke, hoe gaat het met je? zo zonder je mannetje enzo

Gisteren bij mijn ouders geweest. Was wel gezellig maar toch flink beladen. er zijn een hoop tranen gelaten.
Straks naar mijn schoonouders, vanavond gourmetten.

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Rimke, joepie kan ik ook ff tekenen !!!!!!! Zou eeeeeeerg mooi zijn he !!!!!! Bedankt voor de moeite lieverd en laten we hopen dat het klopt voor pip en mij !!!!!!!!!

Kus happy

hey jacqy

Voor jullie is het inderdaad geen leuke kerst meid, probeer in iedergeval een beetje van de gourmet te genieten, en voor morgen heel veel sterkte meid

Rimke; nog 1 keertje voor mij pendelen, aub, linda schilder mooyer 11-03-1978

Ik heb weer wat oranje bloed  ik wordt hier zo moedeloos van en ik ben misselijk ik denk dat ik toch straks maar even een keertje ga testen, ik wacht maar weer af maar morgen bel ik wel de gyn weer op

xxxx linda

Hey renee,

Ik heb idd lekker chinees vandaag jummie. Gaat er altijd in he !!!!! Wat een lekker vooruitzicht zeg, acht dagen vrij, geniet er maar lekker van ! Ik zal voor je blijven duimen meisje, hoop dat het doorzet. Ik laat gewoon ook al mn visite voor je duimen haha en als ze dan vragen waarvoor moeten we duimen dan zeg ik doodleuk.....zodat renee ongesteld wordt whahah. Fijne dag meid....

Kus happy

Terug
Bovenaan