Klusbabes 12!!!

haha Rimke; januari dan hoop ik dat ik januari positief test haha afwachten maar, enne doe je lekker rustig aan meid, de boel heb je aan kant en dan nu lekker rusten haha, ik ga zo in de bank 2 afleveringen gtst kijken

Anoeska; veel plezier vandaag meid, en ik voel me eisprong sinds dat ik clomid gebruik, daarvoor nog nooit geen erg in gehad

xxxx linda

Meiden, moet stoppen, de bel gaat al pffff daar gaaaaaaan we weer .........

Fijne dag lieverds

Rimke, nou rustig aan he, je hebt genoeg gedaan !!!!
Lin, ik krijg horentjes van je !!!!! ........ whaha nee hoor. Zal hier ff met heel de fam een vruchtbaarheidsdans gaan doen hihi, je hebt toch ook een regendans !!!!!!!!

Doei schatten, tot later
Liefs happy

haha ja zeg maar tegen je visite allemaal een vruchtbaarheidsdans doen voor klusbabe Linda, haha
Fijne dag verder happy

Ik ga er ook weer vantussen, iedereen een fijne dag en vanvond kom ik nog wel eventjes buurten

xxx linda

Hey ladies,

Lekker aan het genieten van de kerstdagen? Hier staan de koffers in elk geval gepakt. Rijden morgenochtend om 4.30 naar Schiphol. Ben echt stontzenuwachtig. Bang voor neerstorten, bomaanslagen, drugs in m'n koffer etc. (Heb al heel vaak gevlogen, maar Amerika is toch wel erg ver).
Gisteren met mijn familie bij mijn oma kerst gevierd. En vandaag niets. (Mijn schoonouders zijn allebei overleden, dus aan die kant geen fam.verplichtingen).

Rimke: vermaak je je zonder je man? Jammer dat je niet mee kon....
Als je je toch verveelt en aan het pendelen bent..... Stefanie Schilstra 05-02-1982....
Kom vanmiddag nog wel even kijken.

Voor alle dames: alvast een hele fijne jaarwisseling en 2008 wordt ons jaar!!!!

He essy!!
Gaaf hoor New York, ben er in mei geweest..........heel erg leuk!!!
Hoop voor je dat er sneeuw ligt..........dat maakt het nog iets feestelijker!
En zo lang is het niet vliegen joh! Zo'n 6-7 uurtjes, daar kom je wel overheen!
En jullie storten niet neer, ben je gek!
Ik heb voor je gependeld, april, een meiske...........net als renee!!!
Grappig.........

Ik ga nu lekker op de bank hangen...........dekentje over me heen, televisie aan........er is geen flikker dus misschien bestel ik wel een filmpje via de digitale tv......
Ach, ben wel vaker alleen, het is jammer dat het nu met kerst niet gelukt is maar ach.....vrijdag ochtend is hij er al weer! En dan saampjes oud en nieuw vieren met onze vrienden. Lekker aan de Jip&Janneke champagne.............hahahaha! Dan gaan we het hun ook meteen vertellen. Mijn vriendinnetje weet het al, en mijn zus en broertje ook, maar verder nog niemand en dat hou ik ook zo tot na de eerst echo.....maar met oud en nieuw hebben die vrienden het toch door, want waarom zou ik niet drinken...........die weten van de miskraam enzo dus what the heck!!!!

Essey; veel plezier in New York!

Linda, happy, jacqy;een traantje met kerst maar gelukkig ook mooie gedachten. Gelukkig dat jullie niet alleen zijn...

Linda; het wordt toch maar spannend bij jou hoor!! Ik hoop zo dat je toch gewoon zwanger bent!!!

Rimke;een paar pagina;s terug vroeg ik of de pendel nog december aanwees. Had je antwoord niet (of overheen gelezen zoals wel vaker) gelezen. Wat geeft de pendel nu aan?
Innesteling zou vandaag zijn volgens de berekening via internet. Haha spannend weer allemaal.

Gisteren was   erg gezellig . Lekker gegourmet. En het toetje viel ook erg in de smaak. Ik had dus warm appelgebak met karamel of vanillesaus, bolletje ijs en slagroom, hmm. Saus was erg zoet, maar iedereen vond t lekker.
Komen jullie straks taart eten???heb nog genoeg over. We gaan straks wokken met schoonfamilie, en hebben van te voren maar schoonzus, zwager en 3 kids uitgenodigd, kunnen ze de taart opeten hihi

Weet niet meer wie t vroeg, maar sneeuw is nu zo goed als verdwenen

Vanmorgen om half 9 opgestaan, er kwam nl. een horrorfilm op canal + en die wilden we zien. Daarna even snel opgeruimd, leek wel zwijnenstal, toen ontbeten en daarna lekker luieren. heb net pas gedoucht, heerlijk zo een dagje

Ga nu even testen bestellen

He bieb,
Die appeltaart klinkt heerlijk!!!!
Kun je een stukje mijn kant opsturen??
En ja, had voor je gependeld hoor, idd december weer...........spannend!!!
Weet nou ook niet of ik het wel had opgeschreven.......maar bij deze dus......

Even een voorstel trouwens,
Zoals jullie weten komen we zo bij klusbabes 13 aan..........vind ik zelf niet zo geslaagd.......niet dat ik superbijgelovig ben hoor, maar toch......zullen we in een keer door naar 14 gaan???

Terug
Bovenaan