Essey; veel plezier in New York!
Linda, happy, jacqy;een traantje met kerst maar gelukkig ook mooie gedachten. Gelukkig dat jullie niet alleen zijn...
Linda; het wordt toch maar spannend bij jou hoor!! Ik hoop zo dat je toch gewoon zwanger bent!!!
Rimke;een paar pagina;s terug vroeg ik of de pendel nog december aanwees. Had je antwoord niet (of overheen gelezen zoals wel vaker) gelezen. Wat geeft de pendel nu aan?
Innesteling zou vandaag zijn volgens de berekening via internet. Haha spannend weer allemaal.
Gisteren was erg gezellig . Lekker gegourmet. En het toetje viel ook erg in de smaak. Ik had dus warm appelgebak met karamel of vanillesaus, bolletje ijs en slagroom, hmm. Saus was erg zoet, maar iedereen vond t lekker.
Komen jullie straks taart eten???heb nog genoeg over. We gaan straks wokken met schoonfamilie, en hebben van te voren maar schoonzus, zwager en 3 kids uitgenodigd, kunnen ze de taart opeten hihi
Weet niet meer wie t vroeg, maar sneeuw is nu zo goed als verdwenen
Vanmorgen om half 9 opgestaan, er kwam nl. een horrorfilm op canal + en die wilden we zien. Daarna even snel opgeruimd, leek wel zwijnenstal, toen ontbeten en daarna lekker luieren. heb net pas gedoucht, heerlijk zo een dagje
Ga nu even testen bestellen