Klusbabes 12!!!

renee : ik duim   me te pletter voor je meid, dat het doorbreekt bij je haha

happy en pip: ik hoop echt voor jullie dat het in febr, en maart raak is bij jullie. Rimke had bij haarzelf ook goed gependeld, en voor mij ook december, ik hoop dat rimke ook nog 1 keertje voor mij wil pendelen, kijken wat ie zegt

xx linda

Hoi jaqcy,

Het is zo voor jullie idd geen leuke kerst he meid. Logisch dat er heel wat traantjes zijn gelaten. Probeer er toch iets van te maken, al zal dat heeeel moeilijk zijn !!!! Voor morgen heel veel sterkte meisje .........

Liefs happy

hallo allemaal,

ik heb ook een super eerste kerstdag gehad ben bij een vriendin wezen eten, die heeft pas een kleine gekregen hebben lekker gegeten en amerikaans joker gedaan.
heb net nog even mijn gedicht zitten typen want zometeen hebben we cadeaus bij ons thuis met gedicht.
heb er zin in ben dol op cadeaus.

nog even een vraag.
ik dacht dat ik mijn eisprong al gehad had maar eergister had ik toch 2 lichte streepjes op mijn ovulatie test. en gisteravond heb ik het zo in mijn buik gehad dat ik dacht zal dit nu mijn eisprong zijn. voor degene die zwanger zijn hebben jullie het van te voren al gevoeld dat het zo was want mijn tepels doen zeer heb het in mijn buik en ben misselijk of is dit weer een verbeelding?

en rimke misschien moet je geld vragen voor het pendelen ha ha
maar moet dit met je meisjes naam of je getrouwde naam in ieder geval
meisjes naam : anoeska van tuijl 13-09-82
getrouwd:        anoeska kant
ik hoor het wel, bij mij op de markt is er in ieder een vrouwtje die is in hogere sfeeren en die heeft tegen mij gezegt dat het in januari zover is en dat ik in mijn leven 3 kinderen krijg dus ben benieuwd.

nou iedereen nog een fijne 2e kerstdag.

Linda: ik wordt gek van je!!!! Whihihi, nee hoor. Wil gewoon voor je dat het of ophoudt of in volle hevigheid losbarst, dan kan je weer verder en dat moet ook wel want ik heb januari voor je gependeld..........een jongetje..........

Reneetje: een halve vakantiedag! Joehoe!!! Ga lekker genieten van je 8 dagen vrij!!!!
Ik heb ook voor jou gependeld, in april, een meisje!

Ik ben net als een dolle door de beneden etage gegaan, vloeren gezogen en gedweild. Plee geschrobt, vaatwasser aangezet..........wasje gedraaid.......zo. Nu ga ik even lekker met mijn voetjes omhoog!!!

he anoeska!
Leuk, leuk leuk! cadeautjes!
Twee lichte streepjes..........even licht allebei??? Of is er 1 donkerder dan de ander. Als ze allebei even licht zijn zeg ik, zeg het bezoek af en klussen met die handel!!!
Zowieso maar doen hoor! En dan morgen nog een keer testen.........kijken of het wat duidelijker wordt en dan klussen dat je leven er vanaf hangt. Mijn eisprong is ook heel pijnlijk. Zere tieten, last van mijn buik enz enz.
Heb even voor je gependeld........januari een jongetje.............is geen waarheid he? Doe ook maar wat...............
Fijne dag!!!

Terug
Bovenaan