Klusbabes 12!!!

hey bieb

fijn dat jullie het gisteren gezellig hebben gehad, en lekker dat je toetje in de smaak viel, wij komen de rest van de taart wel opeten hoor haha, En vandaag lekker wokken, hebben jullie dat in een wokresaurant gedaan of gewoon thuis?
Heb je de testen besteld meid, want Rimke had december voor gepandeld, spannend hoor meid

Rimke: ik ben het met je eens, hoor meid, we gaan gewoon door naar klusbabes 14, is veiliger haha

Net bij me schoonouders gegeten, hun hadden aardapelen met boter en eek, dat is een jus gemaakt op zijn volendams,en schellevisfilet, Dus ik had de aardappelen maar gegeten want ik houd niet van die vis, Was wel gezellig

xxx linda

meiden ik ben er weer vantussen, Iedereen nog een fijne avond en morgen dan lees ik weer bij, als er dan nog wat geschreven is hahaha
Ik ben blij dat zometeen de normale dagen weer beginnen
Ik hoop dat me temperatuur morgen weer wat hoger is dan vandaag, en ik ga morgen evengoed de assistente van de gyn nog eventjes bellen om te vragen over hoe en wat

xxxx linda

he meiden,

iedereen fijne kerstdagen gehad, ondanks deze moeilijke dagen voor sommigen van de klusbabes. ik hoop dat het mee viel.
het was hier in drenthe super gezellig, maar ben er nu wel helemaal klaar mee hoor, pppffff. wat een eten zeg..... haha.
kerstavond met familie van mijn vriend hier thuis lekker gegeten en spelletjes gedaan.
eerste kerstdag bij mij vader en vriendin geweest, ook lekker gegourmet en spelltjes gedaan en vandaag naar vriendjes moeder bij haar thuis ook weer gebruncht bij van der valk. pppfffff kan echt geen eten meer zien.
hoop wel dat ik door al dat eten wat aanbgekomen ben, zal mogen eens proberen op de weegschaal of hij op tilt slaat, whaha zou mooi zijn als ik weer boven de 60 uit zou komen.
ben beetje nerveus voor aankomende NOD, heb zo'n raar gevoel soms??????
maar als ik weer kijk naar het pendelen van rimke en sharina dan wordt het deze maand nog niet. rimke zei, maart en sharina Januari.
heb wel steeds tegen vriendje gezegd met deze dagen: volgend jaar zijn we met z'n 1 persoon meer, hebben jullie dat ook, dat je daar vaak over na denkt? ik wel.

heb even snel gelezen dat rimke toch niet mee is met vriendje naar Afrika???
en Essy zit in Amerika, toe maar bofkonten, whaha.
Jaq ging het een beetje met de kerst? hoop het zo
linda die ons nog steeds in spanning houd, ggggrrrr whaha.

bedankt allemaal voor de leuke kerstwensen, vooral de e-card van de tattoo kerstman!!!! helemaal geweldig whaha whaha.

heb morgen ook weer een mega drukke dag.
hele dag werken, we gaan beginnen met balanzen, ppffffff en gelijk  vanuit mijn werk door naar m'n schoonmams, kniepertjes bakken.
zal wel weer laat thuis zijn, dus dan lees ik jullie belevenissen vrijdag (dan ben ik de hele dag vrij) weer bij.
ga nu echt slapen, anders kan ik er morgen niet uit komen.
sorry dat ik niet op iedereen gereageert heb.
welterusten allemaal
dikke kus kruimels

hallo,

ja het zit er weer op wij hebben vandaag ook gegourmet en daarna chocoladefontein alleen toen ik hem bijna helemaal had afgehaald toen zette me moeder hem per ongeluk weer aan en zat heel de tafel onder de chocolade spatters, moest er wel om lachen echt een reactie van mijn moeder.
daarna gepokerd en....... gewonnen jippie.
rimke: ik hoop dat het waar is vooral omdat dat andere vrouwtje dat ook al had gezegt precied hetzelfde. heb nog steeds zere tieten, en hebben zeker wel geklust. straks ook nog ff denk ik.
dus  wie weet en horen jullie het als eerste tenminste op mijn man na.

groetjes anoeska

goeiemorgen meiden

Zo de kerstdagen zijn weer voorbij, weer een paar gewonen dagen en dan op naar het nieuwe jaar

Kruimels: meid ik ben blij dat jullie het ook gezellig hebben gehad, en de ook zoveel gegeten haha, werkse vandaag meid, en denk ook een beetje aanjezelf meid

Anoeska: gewonnen met pokeren, goed meid, en ik hoop echt voorje dat het raak is meid, en wel toevallig dat er 2x januari voor je is gependeld

Nou ik heb net de assistent van de gyn aan de lijn gehad, en ik heb volgende week donderdag een belafspraak met de gyn zelf, ik ben nu weer misselijk, en zij zei dat ik anders van het weekend nog een keertje moet gaan testen omdat het wel eens vaker voorkomt dat het bij de een wat langer duurt voor ee positieve test dan de andere, en ik had het ook verteld van dat bloed en zij zei maar het was geen menstruatie, ik zei nee, nou ja even afwachten en anders dan test ik van het weekend nog een keertje. Ik heb nou wel sinds gister slijmverlies, maar helder en het lijkt net op dat slijm als je vruchtbaar bent zeg maar maar ja mijn ei heb ik 2 weken terug al gehad, dus dat kan het niet zijn ga ik vanuit haha
O ja me temperatuur was nou vanmorgen weer 36,6, dus ja ik wacht het maar af
xxx linda

Linda, succes bij de gyn.. en van het weekend nog maar een testje doen dan.

Hier ben ik ondertussen ook overtijd bij een cyclus van 28 dagen.. had gisteren ongesteld moeten worden.. maar nog geen enkele aanwijzing.. morgen weer een testje doen als ik nog niet ongesteld ben.

Hopelijk heeft iedereen een leuke kerst gehad.. Ik wel hoor.. 1ste kerstdag was een hoogste punt.. Had nooit verwacht dat het zo gezellig zou worden.

Gister was een dieptepunt. Me vriend besloot om toch maar naar feyenoord te gaan ipv bij mij te blijven met kerst. Ik had hem 3 keer gezegd dat ik wou dat ie bij mij bleef.. en dan zouden we samen wel op tv kijken. Maar toen ik zei je beslist zelf maar wat je doet ik heb je liever hier.. was die al snel weg.. dus ben ik alvast naar me moeder gegaan waar we smiddags al hadden adfgesproken..

Wat doet zo'n deur pijn dan als die dichtgedaan wordt.. Ik ben weer in bed gaan liggen en heb een half uur liggen huilen. Volgens hem sta ik bij hem op nr. 1 (zegt ie zelf altijd.) Behalve als er voetbal is..

Nog verassende en leuke cadeautjes gehad/gegeven?? Mijn vriend heeft een tom tom maar dan van een ander merk gekregen van mijn moeder.. (ik en me zusje voor onze vakantie al een digitale camera.. ) en ik een nieuwe telefoon van mijn mannetje.. en van me ma een ketting en oorbellen van lucardi.. maar hij was kapot gegaan. dus ze meot er mee terug..

Toch nog een lang berichtje vanaf me werk.. zit alleen boven dus nu kan dat!! hihi

foei..

Gr xxxx Mamoetje

Dag allemaal,
Ik ben heel druk bezig geweest, dus vandaar dat ik ven niets liet horen.

@rimke: jammer dat Afrika niet door ging, maar morgen is je mannetje gelukkig weer thuis. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt bij krampen etc. Of we klusbabes 13 moeten overslaan? Ik denk juist van niet. Dit topic werkt niet mee aan statistieken, dus het zou ons juist veel geluk kunnen brengen. Zeker als je kijkt dat januari eraan komt en er voor die maand gependeld is.
@bambi: Van vlekken heb ik geen last. Ach ja het zal erbij horen. Wat rot voor je tante en jou van haar hond.
@linda: jeetje, hou je die spanning nog vol?
@happy: ben je alweer gaan wieberen? Moesten ze je op het eind niet vastbinden om je binnen te houden, hihihi.
@pip: De rest van de slaapkamer is nog steeds niet binnen. Misschien over 4 weken. Als het nog lang duurt hebben we de kinderkamer eerder binnen.
@renee: geniet van de vrije dagen. En hopelijk weet je over een paar dagen meer.
@essy: fijne trip naar ny
@anouska: Ik heb nog nooit een eisprong gevoeld.
@linda2: wat leuk om even van je te horen.
@kruimels: en nog lekker geslapen? Veel succes vandaag.

Zo uit mijn blote hoofd denk ik dat ik iedereen gehad heb.
De feestdagen hier waren gezellig en druk. Ik zou vandaag eigenlijk ook van alles doen, maar ik heb plots een mega-inzinking. Ik ga nog even liggen en dadelijk misschien aan de slag.

Hoi meiden,

Mou zo te lezen heeft iedereen fijne dagen gehad maar, is iedereen ook weer blij dat ze voorbij zijn haha. Nog een paar daagjes en dan begint het gewone leven weer .... gelukkig. Al dat eten komt me mn strot uit ( erg he ) snak naar een lekkere stamppot

Essy; ook al lees je het niet meer .....fijne vakantie meid

Anoeska; jij ging toch morgen he ? Fijne vakantie, geniet ervan. Hahaha ik eet vanavond kip ......sorry hihi

Sterretje; jij hebt het helemaal goed gezien meid. Zat te stuiteren op mn stoel ....pffff 2 dagen zitten. Ze gingen hier gisteren om half negen weg en een uurtje later zat ik in de kroeg hahah. Ben maar een uurtje geweest maar moest ff wieberen hoor. Mn mannetje was op de bank in slaap gevallen dus toen kon ik wl ff weg. Maar, was netjes half elf alweer thuis, toen sliep hij nog, had niet eens gemarkt dat ik weg was haha. Waneer ging jij nou ook alweer voor je 20 weken echo? Begin jan. toch al he..

Linda; jeetje, nou weer slijm. Heb ik ook maar ik heb mn eisprong. Beetje jammer want, mn mannetje kan nu niet he met die wond. We gaan het vandaag toch stiekem proberen haha. Al is het maar 1x dan heb ik   niet het gevoel dat ik er helemaal niks aan heb gedaan .......Ik hoop echt dat het raak is meisje. We hebben de vruchtbaarheidsdans gedaan, dus komt goed haha

Ff bijlezen, weet het niet meer....

Liefs happy

Terug
Bovenaan