Klusbabes 12!!!

@renee: na het kienen zeg je kien en na het bingo-en zeg je bingo. Zoiets was het toch?
@pip: ik lees nu net dat de RD's eraan komen. Aan de klachten te horen gaat het doorzetten. #maal hoera.

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19) mamoetje89 2e ronde 1ste kindje  (uitgegaan van 21 dagen)
20)  
21) Linda, 5e ronde
22)
23)
24) rimke 7e ronde    Linda 2de kindje  ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29)
30) kruimels 7e ronde , 1ste kindje  (  ga weer uit van cyclus van 32 dagen)
31) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Bianca, 3e ronde na mk
4) Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hey meiden

Renee: haha je kan inderdaad naast kruimels met de lange verhalen, maar wel gezellig hoor haha
Ik ben nog niet aan de clomid begonnen want er is nog geen ongi doorgebroken, dus ik heb weer 2 testen in huis voor het weekend
Hoe is het nou bij jouw?? of heb ik daar overheen gelezen

Rimke: nog eventjes meid dan is je mannetje weer lekker thuis, en ga je evengoed in maart op wintersport??

Sterretje: haha heb je me advies opgevolgd zo te lezen lekker rustig aan gedaan, goed zo meid haha

Bambi: hoe was het huis??? ik hoop allemaal naar jullie zin

Jacqy: hoe is het met je meid, hoe is het gegaan vandaag??

Kruimels: heb je de kerstdagen overleefd meid??

Ik ben er vanavond niet want de reiki mevrouw komt weer langs vanavond, Ik wens iedereen een fijne avond en morgen voordat ik ga werken dan lees ik alles weer bij

xx linda

O Pip vergeet ik jouw helemaal, wat lees ik nou bloed bij jouw, dat is in jouw geval oook goed inderdaad hahah hopelijk zet het nou een keerjte door meid, dan kan je weer verder

xxx linda

Ik ben er hoor! Maar meestal als ik er ben, is de rest er niet.,....hmm valt beetje op haha

Pipstip; bloed!!! beter iets dan niets haha. Of misschien wel een innesteling???

Anouska; fijne vakantie alvast!!

Heerlijk gegeten net, ik had tomatensalade uit Jamie Oliver boek gemaakt (vond iedereen ook heerlijk tijdens gourmetten), vriendlief had aard. in oven gemaakt met rozemarijn, en kipfilet gerold in ontbijtspek geloof ik in oven. .Toen nog lekkere toet, ijs met chocoladesaus met nootjes en slagroom. Lekkere dikmakers haha. Ach na oud en nieuw maar weer op t lijntje letten.....of niet natuurlijk.
Wil morgen gaan rennen, vriend moet dagje werken, eigenlijk had hij vakantie, maar nu gaat hij toch vrijdag werken. Dan daarna even naar marktje alvast even lekkere kaasjes voor oud en nieuw halen. Brie en zo mag je niet eten als je zwanger bent, maar mag dat nu al niet? DAn kan je eigenlijk niets eten en drinken als je denkt dat je zwanger bent of wilt worden.

Volgens mij geen reet op tv vanavond. Allemaal herhalingen die ik al tig x heb gezien

is er nog iemand?

linda veel succes vanavond bij de reiki vrouw..

Hoe was het huis?? (bambie of bieb.. zei vanmiddag oof al de verkeerde)

Hier nog steeds geen ongie..  vanavond of morgen testen.. ligt eraan hoelaat me mannetje thuis is..

fijne avond

xxx

Terug
Bovenaan