Klusbabes 12!!!

Ja sorry hoor sterretje, maar ik kijk al zeker een maand of 2 met jullie mee. Ik wilde namelijk ook graag een poging gaan doen om zwanger te raken, maar mijn husbie zag het niet zo zitten. En mijn emo-buien na het stoppen met de pil hebben ook niet echt geholpen. Maar na wat goede gesprekken  weet hij dat je niet binnen 2 weken uitgerekend bent en het allemaal best nog een jaartje zou kunnen duren voordat de baby er uiteindelijk zal zijn.... zucht, mannen....snappen het nog niet helemaal.

Bambi mijn NOD zal rond 26 januari zijn? ik ben nog niet helemaal regelmatig, eigenlijk. En dan ben ik ook jarig, dus ik hoop dat het niet komt (dat zou wat zijn, 1e ronde!!!)

Rimke tnx voor je advies. Ben net inderdaad teunisbloemolie wezen halen, maar nog niet bij de etos geweest. Zal ik binnenkort eens doen.

allerliefste meiden van de hele wereld!!!!!

eindelijk weer voorbij die drukke dagen, pppfffff alleen oud en nieuw nog.
heeft iedereen het gezellig gehad? en hoop dat het voor de mensen die een dierbaar iemand moeten missen, mee is gevallen. elk jaar word hopelijk iets beter.

linda, ben je een beetje emo meis? geeft niks hoor, klets maar weg hier maakt ons niks uit, we zijn er voor je!!!
spannend dat je morgenvroeg gaat testen, als ik de kans krijg kijk ik nog even voordat ik moet werken. hoe laat test je?
volgende week donderdag weer naar de gyn, spannend!
voel je je hetzelfde als toen je zwanger was van Joey? misschien kun je daar wat uit verklaringen uithalen.
zielig voor die kleine boef zeg, van zijn oogje, en hopelijk durft hij nog wel op de wc wat te doen.
wat een lieve opmerking van je manntje dat hij niet wou klussen omdat anders het vruchte beschadigd, is hij er toch wel erg zeker van, ik duim voor je hoor!!!!

mammoetje, wat jammer dat de test toch negatief was, maar misschien ben je nog te vroeg, als je niet ongi word probeer het zondag of zo dan nog eens, wie weet??
duim, duim, duim, duim!!!!!

happy, goed van je hoor dat je toch geklust hebt, en nog dikke lol gehad ook.
ik ben achteraf ook altijd erg blij dat we het toch weer gedaan hebben, ondanks dat je soms echt helemaal geen zin hebt.

bambi, leuk dat je zoveel babyspulltjes hebt gekregen met kerst, super joh!!!
en dat je wat slechter eet, ach als je maar zorgt dat je je vitamientjes wel binnen krijgt, die zijn nu zo belangrijk.
jammer dat dat huis niet doorgaat, maar snap heel goed waarom jullie het niet aandurfden. er komt vast binnenkort iets mooiers en beters voorbij.

even the bold kijken, ben zo terug

bieb, jammer voor jullie dat het wokken zo'n ramp was. stomme lui daar ok, of niet dan.
hoop dat je verder een gezellige kerst hebt gehad.
ik heb eigenlijk nog niet echt op de weegschaal gestaan na de kerst. denk wel dat ik nu wat zwaarder ben, hoop alleen dat het er ook een beetje bij blijft en niet weer terug val naar onder de 60 kilo.

rimke, heerlijk dat je vriendje weer thuis is. toch raar dat je de kerst niet bij elkaar kunt zijn, he.
rottig die krampen steeds, is ook niet makkelijk om er 100% vertrouwen in te hebben, na wat jij hebt meegemaakt. maar het gaat nu vast goed met jullie kleintje (misschien wel weer kleintjes)

pip, super man weer bloed te zien!!!!!! eindelijk, je lichaam heeft je toch niet in de steek gelaten. nu hopen dat er een beetje ritme in komt.

renee, zullen we samen een boek gaan schrijven? whaha.

even weer the bold, haha

jeetje, wat dramatisch the bold and the beautiful. kijkt iemand van jullie dit ook?
kan het helaas niet elke dag zien, als ik overdag werk. maar als ik thuis ben dan kijk ik altijd wel even.
vandaag weer even bij zwangere vriendin geweest. ze is nu gewoon thuis en moet complete bedrust houden. zodra ze opstaat dan krijgt ze weer harde buiken en steken.
het enigste wat ze mag is naar de wc gaan en s'avonds naar boven om te slapen en s'ochtends weer naar beneden. pppffff worden nog een paar lange weken voor haar.
ik denk dat ze haar zeker niet laten liggen tot dat ze 40 weken is, het wordt vast wel eerder ingeleid. 35 weken ofzo, hadden ze het al   eens over gehad. we zullen het zien.

verder gaat hier alles goed, beetje erg moe vandaag. zulke drukke dagen gehad.
vandaag was ik vrij, maar heb er eigenlijk niet zoveel van meegekregen, haha.
neefje van roelof is hier ook weer aan het helpen, we gaan zo gebakken aardappeltjes, sla en karbonade eten. moet eigenlijk nog niet aan eten denken, zo na de kerst, maar ja je moet wel gewoon ritme houden he.

ga nu effe stofzuigen, paardjes ophalen uit de wei en eten maken.
we gaan vanavond nog een spel doen met z'n drieeen, echte spelletjes mensen zijn wij, haha erg he.
doen vaak canasta (kaarten) 31en( kaarten) of touche(borspel) en pokeren is ook erg leuk.
nou dag lieverds,
sorry als ik iemand vergeten ben, denk aan jullie!
kus kruimels

hey meiden

Rimke: haha alle grijze haren weer gedekt hahahaha, gekke meid, wat voor kleurtje heeft het gekregen???

kruimels: ook er weer meid, doe je nu weer een beetje aan jezelf denken meid, zo druk zeg jij bent ook aan het vliegen
Ik voel me niet hetzelfde als dat ik zwanger was van joey, ik heb alleen nu steeds die steken/krampjes in me baarmoeder zeg maar en ik heb steeds hoofdpijn en af en toe duizelig en af en toe misselijk en moe, ik denk dat ik om een uur of half 8 ga testen en dan zet ik het gelijk op het forum, maar ik ga nergens vanuit hoor , Mocht ie negatief zijn dan test ik voor donderdag nog een keertje en is het dan nog negatief, dan weet ik het niet meer dan ontploft de boel volgens mij vanbinnen haha

xxx linda

Bambi: spannend he volgende week je echo, echt leuk, enne dat buikje dat gaat zometeen erg snel hoor meid, en wat je haar betreft, daar is volgens mij niks aan te doen, Toen ik zwanger was van joey, bleef het met haarlak en schuimgel ook niet zitten haha het was te erg voor woorden, zelf met het haar verven bleef de verf er niet in haha

xxx linda

moet het even kwijt!!!!!
ik voel me zo KUT, sorry.
moe, alles doet zeer. zere keel.
heb ik met moeite het eten klaar gemaakt, bel ik net dat we kunnen weten naar de jongens, zijn ze hier nog 20 minuten vandaan met de auto, gggrrrrr.
karbonade 's zijn zowat zwart, klotenzooi.
heb gewoon een beetje depri humeurtje.
ben vooral erg moe, maar dat heb ik wel vaker geloof ik.
lekker rsutig aan vanavond, hoop dat ik er morgen weer ben.

lin, succes morgenvroeg met testen, ik kijk gelijk als ik wakker word even.
duim zo hard voor je dat je het haast wel MOET voelen, haha.
dikke kus

Terug
Bovenaan