allerliefste meiden van de hele wereld!!!!!
eindelijk weer voorbij die drukke dagen, pppfffff alleen oud en nieuw nog.
heeft iedereen het gezellig gehad? en hoop dat het voor de mensen die een dierbaar iemand moeten missen, mee is gevallen. elk jaar word hopelijk iets beter.
linda, ben je een beetje emo meis? geeft niks hoor, klets maar weg hier maakt ons niks uit, we zijn er voor je!!!
spannend dat je morgenvroeg gaat testen, als ik de kans krijg kijk ik nog even voordat ik moet werken. hoe laat test je?
volgende week donderdag weer naar de gyn, spannend!
voel je je hetzelfde als toen je zwanger was van Joey? misschien kun je daar wat uit verklaringen uithalen.
zielig voor die kleine boef zeg, van zijn oogje, en hopelijk durft hij nog wel op de wc wat te doen.
wat een lieve opmerking van je manntje dat hij niet wou klussen omdat anders het vruchte beschadigd, is hij er toch wel erg zeker van, ik duim voor je hoor!!!!
mammoetje, wat jammer dat de test toch negatief was, maar misschien ben je nog te vroeg, als je niet ongi word probeer het zondag of zo dan nog eens, wie weet??
duim, duim, duim, duim!!!!!
happy, goed van je hoor dat je toch geklust hebt, en nog dikke lol gehad ook.
ik ben achteraf ook altijd erg blij dat we het toch weer gedaan hebben, ondanks dat je soms echt helemaal geen zin hebt.
bambi, leuk dat je zoveel babyspulltjes hebt gekregen met kerst, super joh!!!
en dat je wat slechter eet, ach als je maar zorgt dat je je vitamientjes wel binnen krijgt, die zijn nu zo belangrijk.
jammer dat dat huis niet doorgaat, maar snap heel goed waarom jullie het niet aandurfden. er komt vast binnenkort iets mooiers en beters voorbij.
even the bold kijken, ben zo terug