Klusbabes 12!!!

He bieb, we hebben ook 2 tv's (1beneden en 1 boven) maar dat is niet echt goed voor je relatie. Ten tweede is er tegenwoordig toch geen hol op tv, dus  nu zitten we toch samen op de bank: hij tv te kijken / zappen en ik met de laptop.

Hoi meisjes !!!!! haha klinkt nog lekker jong he ....

Ff kort want ga weer lekker weg !!!!! Mn mannetje is ook weg vanavond en eigenlijk had ik verwacht dat ik kapot zou zijn maar, barst nog van de energie joehoe !!!!! Lekker met de meiden afgesproken .... pannekoeken eten was erruggggggg gezellie en lekker druk, goed voor de fooi he haha. Ik word echt doodziek van al die zwangere hier op het forum zeg !!!!! Leuk voor ze hoor, maar nu wij weer he meiden .....2008 wordt ons jaar !!!!!!       IK WIL NU ........pfffffff haha geduldig typje !!!!! Wij worden gewoon in klusbabes 13 massaal zwanger ......... ( hoop ik ) toedels meiden, fijne avond en sorry voor mn ego bericht !!!!

Kussssssssssss happy

hello girlzz

April: lekkere vakantie gehad meid, waar zijn jullie heen geweest?? hoe gaat het verder met je?? gaat het met je rug al wat beter??

Bieb: haha moet je vriendin maar tegenkunnen hoor als je zoiets stuurt, maar wel lief dat je nog een smsje stuurt om te zeggen dat je echt niet kan, haha, En trouwens als ze je goed kennen dan weten ze hoe je bent

Bambi: veel plezier vanavond meid, en gelukkig heb je een goede dag vandaag

Phoebe: je mag wel mee kletsen met ons hoor

Happy: hoe was je dag vandaag meid?

Rimke; gaat het weer een beetje met je vandaag?? ik je sago bui alweer wat minder??

Renee en Pip:: hoe is het met het bloed bij jullie??

Jacqy: voor jouw geld hetzelfde, is er voor de rest nog bloed gekomen vandaag? ik hoop het niet voor je,

Sterretje: schiet het kamertje al?? alle troep van de stucadoors opgeruimd

Zo voor degene die ik ben vergeten sorry

xxx linda

happy: fijne avond vanavond meid, en ja 2008 wordt het jaar van de klusbabes!!!! in januari testen we alllemaal positief

Me man zei net weer, ondanks dat je negatief hebt getest ben je toch zwanger , ik zei hoe kom je hier nou weer bij, Hij zei, nou je eet uit de pan (doe ik nooit), je hebt de hele dag honger, en je humeurtje is exact hetzelfde als dat je van joey zwanger was hahaha
Ik hoop dat ie gelijk heeft haha

xxx linda

meiden ik ben er weer vandoor, we gaan tv, kijken ik denk van idols want voor de rest heb je niks
Bieb; jij veel kijkplezier met harry potter

Iedereen een fijne avond en morgen dan lees ik weer alles bij, en misschien is dan klusbabes 13 al geboren, en anders gaat dat vast en zeker morgen wel lukken

xxxx linda

Nou Linda dat is wel heel lief dat je mannetje dat zegt, gossie dan kan het toch bijna niet misgaan? Ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het.
Ik kan zelf trouwens ook niet wachten tot eind januari, ik wil ook meedoen !! (en zwanger raken natuurlijk) Ik voel het, 2008 wordt het jaar van de klusbabes!

Zoals jullie merken voel ik me helemaal thuis bij jullie, bedankt voor jullie lieve welkoms-woordjes, hoor.

Hallo Meisjes (om happy d ´r voorbeeld te volgen)

Bambi het was hoog nodig dat ze gedouched werden. Fleurtje houdt het, als we zijn werken, niet altijd de hele dag vol om droog door te blijven in de bench. Dus die rook een beetje naar plasjes. En guus, als je die aaide dan had je zon vetlaagje op je handen en dat vind ik vies. We gaan met oud en nieuw op bezoek bij nichtje van vriendjelief en dan wil ik wel dat ze fris zijn. En we moesten vandaag de badkamer nodig doen. Ik ga niet eerst de badkamer poesten om daarna pas de honden te wassen dus het kwam zo uit. Ik hoop dat ze zich schoon houden! Zal wel niet hahaha!

Linda hetlijkt wel of ik in etappes bloed heb. Vanmorgen verloor ik niets, niet bruin en neit rood nu vanmiddag had ik weer bloeden daarna beetje bruin. Hoezo raar lichaam!! Hahaha

Dames het huisje is aan kant, de hondjes zijn gewassen, vriendjelief is alleen naar die verjaardag (ik had zo lang gedramd dat ik niet meer mee hoefde en nu voel ik me schuldig dat hij alleen moet gaan….) en ik ga voor de tv hangen!

Fijne avond allemaal en tot morgen!!

X

Terug
Bovenaan