Pipstip; net ook even oliebol bij schoonma naar binnen gewerkt, maar was toch minder lekker
Klaasje; werk ze de komende week
Ik wilde gisteren nog even hardlopen, maar natuurlijk niets van gekomen. Hoelang ren jij? Ik 5 km, meer trainen heb ik geen zin in, vindt t goed zo. Houdt mijn lichaam een beetje in vorm hihi
Renee; ik ben uitgegaan van de langste cyclus van die weelk overtijd. Heb ook gewoon ,mijn ei gevoeld en dat klopte volgens de nieuwe berekening van langste cyclus. Dus afwachten maar weer gewoon.
Ga Dirt of Dirty (?) vanavond opnemen, hebben net een paar dvd-tjes geleend gekregen van zwager, dus ga straks filmpje kijken
Enne ik kan je verhaaltjes goed volgen hoor ondanks de typfouten!!
Haha dat schiet niet op met die sexperikelen met jou hihi
Linda; Kan me voorstellen dat je even lekker hebt zitten janken. Het zijn feestdagen maar toch ook een soort van emotionele dagen. Gooi t er maar lekker uit, dat lucht alleen maar op
Ik had gister rond uur of 4 ook zo een koppijn, had dutje gedaan, maar hielp niet. gelukkig was t s avonds wel over. Denk dat het gewoon met onze hormonen te maken heeft, goede of slechte hormonen....???
Zo, net thuisgekomen van schoonma. Gegeten daar, schoonzus had heerlijk toetje gemaakt, maar zit nu bomvol. Net even flink de wc volgesch....(sorry)
Vriend zit gezellig achter de gokkast en ik achter de computer haha. moest nog even op t forum kijken...wie is er nu verslaafd???.....
En wat betreft t testen. Misschien dat ik vrijdag ga testen, of ik wacht t gewoon af. weet echt niet of ik zwanger ben, voel wel van alles, maar had ik vorige maand ook. En probeer het me elke keer te herinneren, maar volgens mij bij 1e zw.schap had ik geen klachten, wel gewoon ong klachten, maar pijn in borsten kwam achteraf pas, en steekjes weet ik niet meer. In ieder geval wel na 4 weken. maar goed, dat is uitgelopen in een mk, dus of dat nu zo een goed voorbeeld is?
Heb dus nu beetje pijnlijke borsten, en voel af en toe behoorlijke steekjes. Heb nu paar puistjes op gezicht, dus komt volgens mij gewoon ong aan.
Ach we zien t wel, toch?
ga nu even lekker kopje thee zetten, joggingbroekie aan, lensjes uit, brilletje op, en dan lekker filmpje kijken. Morgen weer vroeg op. Zal natuurlijk wel weer niet kunnen slapen door de afgelopen dagen, andere tijden naar bed enzo. Nouja, dan moeten we maar gaan sexen haha
dames, fijne avond en tot morgen!!