Klusbabes 13

Daar is ze weer meisjes! bel de politie maar dat ze de zoekactie kunnen staken!!! Linda is weer in the house!

Je moet je toch kunnen uiten Linda en als dat door hysterisch te janken is dan ben ik daar een groot voorstander van!
Ben je vanmiddag niet nog even op bed gaan liggen? pff...4 uurtjes slaap...Dan kun je mij ook opvegen hoor! Ik heb er vanacht precies 8 gehad. Als ik minder slaap dan ben ik de hele dag een bom die op het punt van optploffen staat! hahaha

Ik ga nu eindelijk eens aan mijn avondmaal beginnen. Ik Heb toch nog even gezogen hier beneden. De kleine haart onzettend erg. Het zag eruit alsof ik al 3 weken niets gedaan had in huis!! Alle strijk is weg dus ik heb eindelijk rust.
Morgen nog maar eens de gordijnen en de kussen doen. Dan ruikt het in de kamer al veel lekkerder. Je blijft toch altijd die honden geur houden....Vervelend...
En de ramen lappen moet ook nog eens nodig...
Vrienjelief is trouwens nog niet thuis van het borrelen dus die zal morgen wel niets waard zijn!

Meisjes maak er een rustige avond van!

X

hey renee

jij hebt je best weer gedaan zo te lezen haha, alles weer schoon bij jouw in huis,
Ik heb vanmiddag niet geslapen, daar had ik geen tijd voor haha, maar mijn ogen zitten ondertussen bijna in me broekzak zo moe ben ik hahaah
vanavond lekker vroeg ons bedje in
Hopelijk komt je mannetje niet al te dronken in huis vanavond

xxx linda

meiden ik ga stoppen, Morgenochtend als ik wakker ben dan ga ik nog een keertje testen en dan zal ik gelijk de uitslag neerzetten, maar ergens weet ik die al, mar goed we wachten af, ik denk dat ie negatief is en me man is er heilig van overtuigd dat ie positief is, ach ja we zullen zien
ik lees morgen alles bij
en iedereen nog een fijne avond verder

xxxx xlinda

Pipstip; net ook even oliebol bij schoonma naar binnen gewerkt, maar was toch minder lekker

Klaasje; werk ze de komende week
Ik wilde gisteren nog even hardlopen, maar natuurlijk niets van gekomen. Hoelang ren jij? Ik 5 km, meer trainen heb ik geen zin in, vindt t goed zo. Houdt mijn lichaam een beetje in vorm hihi

Renee; ik ben uitgegaan van de langste cyclus van die weelk overtijd. Heb ook gewoon ,mijn ei gevoeld en dat klopte volgens de nieuwe berekening van langste cyclus. Dus afwachten maar weer gewoon.
Ga Dirt of Dirty (?) vanavond opnemen, hebben net een paar dvd-tjes geleend gekregen van zwager, dus ga straks filmpje kijken
Enne ik kan je verhaaltjes goed volgen hoor ondanks de typfouten!!
Haha dat schiet niet op met die sexperikelen met jou hihi

Linda; Kan me voorstellen dat je even lekker hebt zitten janken. Het zijn feestdagen maar toch ook een soort van emotionele dagen. Gooi t er maar lekker uit, dat lucht alleen maar op
Ik had gister rond uur of 4 ook zo een koppijn, had dutje gedaan, maar hielp niet. gelukkig was t s avonds wel over. Denk dat het gewoon met onze hormonen te maken heeft, goede of slechte hormonen....???

Zo, net thuisgekomen van schoonma. Gegeten daar, schoonzus had heerlijk toetje gemaakt, maar zit nu bomvol. Net even flink de wc volgesch....(sorry)
Vriend zit gezellig achter de gokkast en ik achter de computer haha. moest nog even op t forum kijken...wie is er nu verslaafd???.....

En wat betreft t testen. Misschien dat ik vrijdag ga testen, of ik wacht t gewoon af. weet echt niet of ik zwanger ben, voel wel van alles, maar had ik vorige maand ook. En probeer het me elke keer te herinneren, maar volgens mij bij 1e zw.schap had ik geen klachten, wel gewoon ong klachten, maar pijn in borsten kwam achteraf pas, en steekjes weet ik niet meer. In ieder geval wel na 4 weken. maar goed, dat is uitgelopen in een mk, dus of dat nu zo een goed voorbeeld is?
Heb dus nu beetje pijnlijke borsten, en voel af en toe behoorlijke steekjes. Heb nu paar puistjes op gezicht, dus komt volgens mij gewoon ong aan.
Ach we zien t wel, toch?

ga nu even lekker kopje thee zetten, joggingbroekie aan, lensjes uit, brilletje op, en dan lekker filmpje kijken. Morgen weer vroeg op. Zal natuurlijk wel weer niet kunnen slapen door de afgelopen dagen, andere tijden naar bed enzo. Nouja, dan moeten we maar gaan sexen haha

dames, fijne avond en tot morgen!!

He people,

Renee, ik werk in een ziekenhuis op de afdeling interne geneeskunde. Moet zometeen dus gaan werken en lig nu op de bank nog ff dutje te doen. Hoop dat het rustig is, kan ik nog ff vakantieboeken doorspitten. Ben er nog steeds niet uit wat te doen van de zomer…..

Bieb; ik ben in september (na onze bruiloft) begonnen met een opbouwschema hardlopen, zit nu op 15 minuten en dat 3x achter elkaar. Ik probeer 2 keer per week te lopen, maar dat valt niet altijd mee. Maar ’t is wel lekker hoor, ff lekker buiten, gedachten op 0 en flink zweten. Achteraf voel je je heerlijk!!

Girls, ik ga ff slapen, doei doei

Kut pc! Ik had een heel verhaal geschreven, wou ik hem plaatsen krijg ik een error! Heel mijn tekst weg! aargg... In het kort dan maar...

Ik wens iedereen een goed, gelukkig, gezond en vooral ook vruchtbaar 2008! En laten we hopen op veel ronde buiken komend jaar!

Wat en verhalen zeg! en dat in anderhalve dag!   gezelli hoor. Ik las dat over het algemeen iedereen een goede jaarwisseling heeft gehad... en dat allee beestjes het hebben overleeft. De tranen die hier en daar zijn gelaten zijn goed te begrijpen!

Het was erg jammer van het weer op veel plaatsen. Hier (zoetermeer) was het ook erg mistig en konden we de buren zelfs niet zien! Normaal gesproken kunnen we helemaal tot aan rotterdam en den haad zien... en hadden we ook op gehoopt... maar helaas. Gelukkig hebben we wel wat vuurwerk gezien! Onze onderburen hebben veel afgestoken en het leuke was dat alles precies op onze hoogte ontplofde! We zaten eerste rang!

Helaas hebben we niet veel geslapen.... en ben echt kapot! Ga lekker naar mijn bedje toe. Morgen weer vroeg op en helaas weer aan he werk.

Slaap lekker... veel klus plezier en tot morgen!

Liefs Charlotte

Terug
Bovenaan