Klusbabes 13

He meiden!

Zo.. het normale leven is weer begonnen! Heerlijk!
Bieb, je houd het wel spannend voor ons he?! Nog even afwachten maar. Ik duim voor je hoor!
Bambi, morgen je echo! Leuk en spannend!
Charlotte, Ook in zoetermeer geweest oudjaarsavond? ik ook. Mijn ouders wonen daar en ik heb er ook een paar jaar gewoond. En inderdaad, ook wij konden de buren niet zien! haha welke wijk was jij dan? ik was in noordhoven.
linda, gek joh! op de vaste pc kom ik wel het forum op! en op de laptop zegt ie gewoon niets! gewoon wit scherm!!

en ja hoor... de rest ben ik alweer vergeten!!
De ongesteldheid is bijna gestopt! jippie!!!! Nieuwe ronde nieuwe kansen!
Echt leuk joh vandaag op werk. ik ben doktersassistente en we mogen nu leren infuus prikken voor bepaalde onderzoeken (venflon voor degene die ermee bekend zijn). Vandaag voor het eerst op "echte" patienten geprikt. Hiervoor alleen op een paar collega's. en ik 1 keer goed! Was er erg blij mee aangezien de rest van mijn collega's nog niet 1 keer goed hebben gezeten! haha

Liefs Jacqy

Linda; op zich had hij dat bij mij ook wel gezien denk als er iets mis was. Heb toen bij huisarts half jaar geleden inwendig onderzoek gehad want had wat klachten (bleek naderhand gewoon mijn eisprong te zijn!!!!). en natuurlijk bij de gyn een paar inwendige onderzoeken. Weet niet of er elke keer speciale onderzoeken voor nodig zijn natuurlijk, maar als er echt iets was, had hij had toen toch ook kunnen zien???

ach, we moeten maar afwachten, Ik wil nog even niet van het ergste uit gaan, helpt ook niet echt mee

hey jacqy: hij doet het weer zo te zien haha

Bieb: ik heb nu bij babybrabbel wat neergezet , en nu krijg ik een reactie van een meid die dezelfde klachten heeft als mij en ook clomid slikt en die kreeg van de clomid een cyste op haar eierstok en die is er nu uitgehaal bij haar, pfff ik wordt nu toch wel een beetje angstig, hopelijk is dat bij niet het geval

xx linda

Ik denk dat ik maar Dirt ga kijken, gisteren opgenomen,. Dan moet ik ventje uit bed schoppen,want video (ja zo een ouderwets ding) staat in slaapkamer, en ventje is dutje aan t doen

Ach, de kat ligt zo lief naast me. Pff vannacht had hij halve bed in bezig. Net had hij een erg speelse bui, en nu ligt hij zo lief. Zucht ben gewoon verlieft op mijn eigen kat

Linda; laat je niet gek maken. Niet iedereen is hetzelfde!!! Morgen moest je toch de gyn bellen? wacht dat af, en niet te druk maken hoor. Oke makkelijk gezegd dan gedaan, maar anders maak je je vanavond helemaal gek

Terug
Bovenaan