Poeh, dat ging maar net goed
Klaasje; ik ben toen ook begonnen met vriendin met rennen. Ipod op hoofd met programma waarin ze 'leren' je in 27 lessen 5 km achter elkaar hard te lopen. Langzaam opbouwen. Nu ren ik wat minder, maarja s avonds al zo donker, en moet nu elke keer alleen. Vriendin gaat niet zo vaak meer, lees...nooit meer, ik ging op een gegeven moment met vriend door bos rennen, maar na zijn operatie ook niet meer, en nu fietst hij vaker met me mee. Het gaat toch fijner als ik samen ren, of als vriend mee fietst
Haha rimke; toch weer werken? Ik vindt t thuis ook fijn, maar werken is ook wel prettig. Althans, meer voor de centen haha. Wel fijn dat t beter met je arm gaat. Ach, je moet maar zo denken, over een dikke 7 maanden heb je ook paar maanden vrij,,,
Bambi; strijken? bij mij niet gezien. Ik vouw t op en gooi t in de kast. Als er iets gestreken moet worden , dan doe ik dat dan wel. Vooral veel kleren kopen die niet gestreken hoeven te worden...nee ef serieus, daar gaat zoveel tijd in zitten, heb wel wat beters te doen,...enne ik loop nooit met gekreukte kleding hoor
'Ben je nog een beetje zenuw voor morgen? Ik zelfs vindt t spannend voor je. Ikzelf zou de 1e echo een heel emotioneel moment vinden, maar voor iedereen natuurlijk anders
Sterretje; weer welkom. enne gelijk weer even afscheid ivm je klustijd hihi
Kruimels; snap ik dat je liever niet wilt testen als je moet werken, daarom had ik het ook de 1e gedaan. Dus als ik niet ong wordt (hopelijk!!!!) dan 5-1 op zaterdag weer testen. Vanaf morgen weer elke dag op zelfde tijdstip temp, Ik moet nog zo een lijst uitprinten, nu krabbel ik t elke keer op een blaadje, maar al helemaal volgepend...
Enne stiekem je vriend laten rijden hihi. Ik heb wel eens als ik moeilijk moet parkeren, dan neemt mijn vriend het altijd over, stel dat hij gedronken heeft,. Kan t wel hoor, maar heb geen zin om me de moeite te nemen....af en toe zijn ze wel ergens goed voor die mannen....
Charlotte; gemeen hoor je vader uitlachen....haha had ik ook gedaan hoor. En nu hij een gebroken vinger heeft, is hij natuurlijk extra zielig? altijd die mannen, hebben gewoon aandacht nodig
Linda; nog even over je vraag. Las nu net even je hele berichtje. Als je bbz hebt kan je ook last hebben van schouder en uitstraling naar been. Ikzelf had dus nergens last van, alleen tijdens het rennen pijnlijk gevoel in lies, en achteraf bedacht ik me dat ik dat weekend ervoor heel erge rugpijn had. Maar of dat ermee te maken had?
maar je test wel pos. Want ook na de mk had ik nog al die 4 weken erna tijdens het vloeien het zw.schap hormoon in mijn lijf. Dat zagen ze dus met het bloedprikken
Pipstip; smeurie weer over? spannend hoor je bezoek een de gyn. Ik ga zo even de reacties op je topic lezen
Happy; gefeliciteerd met je vriendin! ben je al wezen kijken?
Harmonie? niks voor mij. Ik merk wel dat het hier in Limburg meer leeft dan in het westen, Een ex-collega van mij is er ook zo mee bezig. Meestal ren ik hard weg als ik die muziek hoor (sorry voor sommige dames), maar heel soms bij speciale gelegenheden klinkt het ook weer heel mooi. Laatst een keer in kerk bij communie, dan klinkt het heel mooi,. Maar niet van dat hoempapa