Klusbabes 13

He girls,

He kruimels, misverstandje; ik heb mijn NOD 26 januari, dus ga voorlopig nog niet testen hoor, ha ha ha. Wel intensief klussen binnenkort, rond de 12e denk ik. Ben nog niet helemaal regelmatig met mijn cyclus.

Moet nu weer gaan, sorry voor mijn ego berichtje. Moet nieuwjaar gaan wensen bij mijn schoonouders .

Doei!

Hee mamoetje

Ik kom uit Kerkrade!! hahaha ik weet dus veel van het  Wereld Muziek Concours  af!! Sterker nog de harmonie waar vriendjelief in meespeelt (Aemiliaan) heeft samen met een andere harmonie uit Kerkrade (Nulland) het WMC opgericht!

Ze hebben niet meegedaan aan het WMC maar aan een concours georganisserd door LBM. omdat ze het hoogste aantal punten hadden behaald in Limburg waren ze limburgskampioen. Maar omdat ze  op het  hoogste niveau het meeste aantal punten behaald hebben (in 2005 dan) waren ze dus DE beste harmonie van Nederland!!

X

hey renee

ik zat te lezen en ik dacht wat is nou een harmonie, maar na verder lezen weet ik wat dat is hahaha, stom he, en ach ja iedereen zijn hobby toch haha

xxx linda

Linda; eerst maar even reageren op jouw vraag. Ja, je kan dus pos testen bij een bbz. Kijk maar naar mij...Volgens mij is het ook zo dat als je een bbz hebt, dat je daar pas na 5 weken achter komt, ik bedoel dus, vanaf de 5e week kan het misgaan. Ik weet wel toen ik 6 weken zwanger was, en Moeders voor moeders bij mij een zw.schaps test deed, dat ik een heel licht streepje had. waarschijnlijk was het toen al mis aan het gaan.
Hoezo dan? denk je dat je een bbz hebt?

pff kon het nog ophouden,maar nu moet ik rennen naar wc!!!!

Hey Pip: spannend meid, dat je maandag naar de gyn toe mag, ik denk dat het bij iedereen anders gaat bij een gesprek met de gyn, Ik lees hier ook wel eens over meiden die clomid gebruiken en die dan echo's krijgen om te kijken hoe hun eitjes groeien, ikheb dat dus nog nooit gehad, ik krijg clomid mee en een templijst en doe je best maar, Ik hoop dat je er wat aan hebt een maandag bij de gyn en dat je gelijk iets krijgt om de boel op gang te krijgen

xxx linda

hey bieb

Ik weet het niet ik ga nu namelijk vanalles denken haha, maar ik heb nu sinds vanmorgen een soort spierpijn, links in me zij en dat gaat dan naar boven zeg maar onder me rib en ook wel eens naar beneden richting lies, maar ik heb het alleen als ik wat doe hoor, misschien heb ik wel verkeerd gelegen of zoiets, en ikheb nog steeds krampjes en steekjes in me liezen en baarmoeder, maar ik weet niet wat voor klachten je moet hebben voor een bbz,
Ik dacht ik vraag het maar, dan ben ik misschien gerustgesteld

xxx linda

Poeh, dat ging maar net goed

Klaasje; ik ben toen ook begonnen met vriendin met rennen. Ipod op hoofd met programma waarin ze 'leren' je in 27 lessen 5 km achter elkaar hard te lopen. Langzaam opbouwen. Nu ren ik wat minder, maarja s avonds al zo donker, en moet nu elke keer alleen. Vriendin gaat niet zo vaak meer, lees...nooit meer, ik ging op een gegeven moment met vriend door bos rennen, maar na zijn operatie ook niet meer, en nu fietst hij vaker met me mee. Het gaat toch fijner als ik samen ren, of als vriend mee fietst

Haha rimke; toch weer werken? Ik vindt t thuis ook fijn, maar werken is ook wel prettig. Althans, meer voor de centen haha. Wel fijn dat t beter met je arm gaat. Ach, je moet maar zo denken, over een dikke 7 maanden heb je ook paar maanden vrij,,,

Bambi; strijken? bij mij niet gezien. Ik vouw t op en gooi t in de kast. Als er iets gestreken moet worden , dan doe ik dat dan wel. Vooral veel kleren kopen die niet gestreken hoeven te worden...nee ef serieus, daar gaat zoveel tijd in zitten, heb wel wat beters te doen,...enne ik loop nooit met gekreukte kleding hoor
'Ben je nog een beetje zenuw voor morgen? Ik zelfs vindt t spannend voor je. Ikzelf zou  de  1e echo  een heel emotioneel moment vinden, maar voor iedereen natuurlijk anders

Sterretje; weer welkom. enne gelijk weer even afscheid ivm je klustijd hihi

Kruimels; snap ik dat je liever niet wilt testen als je moet werken, daarom had ik het ook de 1e gedaan. Dus als ik niet ong wordt (hopelijk!!!!) dan 5-1 op zaterdag weer testen. Vanaf   morgen weer elke dag op zelfde tijdstip temp, Ik moet nog zo een lijst uitprinten, nu krabbel ik t elke keer op een blaadje, maar al helemaal volgepend...
Enne stiekem je vriend laten rijden hihi. Ik heb wel eens als ik moeilijk moet parkeren, dan neemt mijn vriend het altijd over, stel dat hij gedronken heeft,. Kan t wel hoor, maar heb geen zin om me de moeite te nemen....af en toe zijn ze wel ergens goed voor die mannen....

Charlotte; gemeen hoor je vader uitlachen....haha had ik ook gedaan hoor. En nu hij een gebroken vinger heeft, is hij natuurlijk extra zielig? altijd die mannen, hebben gewoon aandacht nodig

Linda; nog even over je vraag. Las nu net even je hele berichtje. Als je bbz hebt kan je ook last hebben van schouder en uitstraling naar been. Ikzelf had dus nergens last van, alleen tijdens het rennen pijnlijk gevoel in lies, en achteraf bedacht ik me dat ik dat weekend ervoor heel erge rugpijn had. Maar of dat ermee te maken had?
maar je test wel pos. Want ook na de mk had ik nog al die 4 weken erna tijdens het vloeien het zw.schap hormoon in mijn lijf. Dat zagen ze dus met het bloedprikken

Pipstip; smeurie weer over? spannend hoor je bezoek een de gyn. Ik ga zo even de reacties op je topic lezen

Happy; gefeliciteerd met je vriendin! ben je al wezen kijken?

Harmonie? niks voor mij. Ik merk wel dat het hier in Limburg meer leeft dan in het westen, Een ex-collega van mij is er ook zo mee bezig. Meestal ren ik hard weg als ik die muziek hoor (sorry voor sommige dames), maar heel soms bij speciale gelegenheden klinkt het ook weer heel mooi. Laatst een keer in kerk bij communie, dan klinkt het heel mooi,. Maar niet van dat hoempapa

Terug
Bovenaan