Klusbabes 13

Linda; het 1e wat de gyn toen vraag toen hij veronderstelde dat ik een bbz had gehad, was; heb je geen buikpijn gehad? Want dat schijnt toch wel de meest gehoorde klacht te zijn, maar dan ook echt buikpijn,dat je er bijv krom van staat. Er zijn ook een heleboel vrouwen die geopeerd moeten worden aan een gesprongen eileider. Ik heb dus erg veel geluk gehad. Maar je kan t natuurlijk altijd navragen aan de gyn? dan weet je t zeker, en voel je je ook wat geruster.

hey bieb

bedankt voor je antwoord, ik ben gerustgesteld, en ik ga er niet vanuit dat het een bbz, is, en rugpijn heb ik altijd dus ja dat kan ik niet voelen haha, nee ik ga echt de gekste dingen bedenken nu en ik ben al zo'n doemdenker, ik denk dan weer zometeen moet ik aan me eierstokken worden geopereerd, omdat er misschien wel wat zit of me baarmoeder is niet goed of wat dan ook, ik weet ook wel dat ik dat niet moet doen maar ja ik probeer me rustig te houden hahaha

xxx linda

Weet je waar ik vaker aan moet denken. Dat het nog heel lang kan duren voor ik weer zwanger raak.Ik hoop t natuurlijk niet, maar waarom was het bij de 1e ronde al raak, en nu na de 3e ronde (ik ga er vanuit deze ronde dus ook niet) nog steeds niet. Ik weet, sommige vrouwen zijn er langer mee bezig, maar omdat het de vorige x de 1e x gelijk raak was...dan hoop ik er nu natuurlijk ook op
Ik weet t, je kan je lichaam niet de kant opsturen die je wilt....

Bieb: als het nog langer duurt kan je anders ook gewoon aan de ha vragen of je een keer een afspraak met de gyn kan maken om te vragen hoe of die hier over denkt,

xx linda

Linda, kan me voorstellen dat je de ergste scenarios bedenkt. Ik heb dat zelfs nu al. Ook omdat ik de hele tijd van alles voel in lichaam, maar dus geen zwangerschap. Ik denk de hele tijd dat ik een verstopte eileider heb ofzo, daarvan kan dus ook een bbz veroorzaakt worden. Eigenlijk had ik toen moeten aandringen dat ik verder onderzocht wilde worden, maar dat doen ze blijkbaar alleen bij meer mk, of als het lang duurt voor je zwanger raakt.

hey meiden

Ik kreeg via hyves een mailtje van Jacqy en die vroeg of er meerdere mensen niet op het forum kunnen komen omdat ie weer gek doet, ik zei al dat dat bij mij niet het geval was

xxx linda

inderdaad bieb wij willen zwanger raken,
Ik moet positief blijven, maar de vorige keer heeft ie mijn eierstokken en baarmoeder met een inwendige echo bekeken en dat zag er goed uit, en hij had zoiets dat er in me bloed ook niets op wees dat ik een verstopping daar heb of wat dan ook

xxx linda

Terug
Bovenaan