Klusbabes 13

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

DECEMBER

1)  
2)
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
    Jacqy84, 5e ronde
4)
5)    
6)
7) Bianca 2e ronde na mk
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)

16)Happy 6e ronde kleintje 6e ronde
17)  
18)
19)
20)  
21) Linda2, 5e ronde
22)
23)
24) rimke 7e ronde     ZWANGER !!!
        Linda1, 2de kindje  ronde 9, 2de ronde met clomid
25)
26)
27)
28)
29) Jacqy84, 6e ronde, 1e kindje
30) kruimels 9e ronde , 1ste kindje
31)   mamoetje 2e ronde 1e kindje

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3)
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Bieb en Anouska: spannend hoor, morgen jullie NOD, hoe is het?

Linda: jeetje, wat moet je daar nou inderdaad mee. Tja, er minder mee bezig zijn, makkelijk gezegd! Ja en dit jaar is zeker een rekbaar begrip, nou ik hoop echt voor je dat het zo snel mogelijk is zeg. Het goede voornemen is er in elk geval.

Rimke: wanneer komt je mannetje weer terug? Ja die uitsraling naar je bil, hmm raar. Ik heb er wel last van maar dat komt door mijn zenuw die knel zit, maar dit zijn dan niet echt steekjes. Wanneer heb je er last van?

bambi, wat een goed nieuws meid!!!! jullie kleine boefje die al bijna zwaait, haha.
gelukkig zeg dat alles goed was, nou kan je tenminste weer ontspannen.
grappig trouwens 13 juli uitgeteld, ik ben 12 juli jarig, haha
mijn vriendin die nu op bed ligt thuis, die is nu 33 weken zwanger en is maar 6 kilo aangekomen, ook niet gezond dus, maar ja dat wist ik al.

charlotte, leuke baan hoor in de  evenementen organisatie.
beetje toerisme dus eigenlijk, nichtje van mijn vriend wil ook die kant uit en zit regelmatig in het buitenland op stage.
over dat temperaturen, ik zou (als je het wil dan) beginnen op de dag dat je ongi wordt, dat heeft mijn huisarts ook aangeraden. dat is ook officieel het begin van je cyclus.
zo jij woont hoog zeg,pppfffff heb je geen hoogtevrees?
heb je niet even geslikt toen je de ramp hoorde van 11 september, whaha, oh daar mag ik geen grapjes over maken!!!! maar moest er wel even aan denken.

linda, meis wat een gedoe allemaal. ja nu ben je nog niks wijzer, behalve dan dat zij ook bevestigd dat je rond de kerst ongi bent geweest, ggrrrr.
als ik jou was zou ik daar gewoon vanuit gaan en nu weer klussen om deze maand zwanger te worden.
lekkere belofte, dit jaar word je zwanger, ja dat kunnen ze ons allemaal wel beloven.
volgende week weer bloed prikken en hopelijk is het toch snle raak voor je.

bieb en anoeska, wat word het voor jullie spannend, morgen is de dag!!!!

ik ben zelf eigenlijk even helemaal de kluts kwijt.
zit vandaag op dag 36 en heb al dagen stress, wel niet wel niet wel niet.
word helemaal gek van mezelf.
heb vandaag gewerkt dus dan heb ik gewoon de hele dag een tampon in omdat ik geen zin heb om bij elk raar gevoel naar de wc te moeten, heb ik ook geen tijd voor.
dus rij naar huis net vanaf mijn werk, voelt het anders dan anders.
ik al helemaal balen.
kom ik net op de wc, wel beetje bloed maar niet veel. weer tampon in gestopt, maar durf haast niet te kijken straks, ben zo bang dat de ongi nu toch alsnog komt
waarom is het deze maand nou niet gewoon raak?
was al helemaal aan het reken geweest en was anders begin september uitgerekent.
heb dagen pijn en stress gehad voor niks, aaaaaaaaaaa
ben gewoon even helemaal verdrietig en bang. durf echt niet meer  naar de wc toe.
vriendje is er ook nog niet waar ik even bij uit kan huilen, snik.
sorry hoor voor dit berichtje, ben echt teleurgesteld, ben vast ongesteld geworden.

hoe is het verders met iedereen?
xxxx

hey meiden

Bieb; spannend spannend meid, misselijk, steekjes, zere tieten, ik duim hard voor je meid, en wat dat streepje betreft, ik hield die test voor een tlbalk hahaaj dus ik denk dat het een voorgedrukt streepje is, want als ik hem gewoon hield dan was er niks te zien, dat van die bbz, dat heb ik nu wel van me afgezet, en anders vraag ik wel of de reikimevrouw vanavond effe kan voelen of het allemaal goed zit daar, Ik ga er gewoon vanuit dat ik toen met de kerst ongi ben geworden, en dat ik die steken die ik nu voel in me liezen, ik zou bijna denken dat me eisprong eraan zit te komen en dat zonder clomid, haha ik ga nergens meer vanuit, Ik ga het hele gedoe proberen van me af te zetten, en ik heb nu zoiets van ik zie het allemaal wel weer, Ik ga volgende week braaf bloedprikken en braaf de gyn bellen de dag erna en ik zie het allemaal wel

Kruimels: meisje toch, ik hoop echt niet dat je ongi is doorgebroken meid, of weet je inmiddels al wat meer, Hoe hoog was je temp, vanmorgen??

xxx linda

Terug
Bovenaan