nou meiden
de gyn heeft me teruggebeld, en dat bloed wat ik vanaf 22 dec heb gehad met het afvegen kan ik als een menstruatie beschouwen zei hij, Ik vroeg of het niet kon zijn dat ik een bbz kan hebben, toen zei hij, meestal wordt daar dan inderdaad naar gekeken als ze overtijd zijn en een beetje bloed hebben, maar in jouw geval hoeft dat niet, ga maar gewoon vanuit dat dat je menstruatie was, maar mochten je klachten veranderen dan moet je maar gelijk bellen, en zei hij probeer er nou niet teveel mee bezig te zijn meid, en bedankt, Dus volgende week donderdag maar weer bloedprikken op progestoron, en volgende week vrijdag weer een belafspraak voor de uitslag, hoe bedoel je ik wordt hier helemaal gek van , hij zei, dit jaar ben je zwanger meid, daar zorg ik voor, pfffff dat is lekker rekbaar dit jaar zeg pfff het jaar is net begonnen hahah
maar goed Ik heb net tegen me man gezegd dat mijn goede voornemen van dit jaar is dat we veel sex gaan hebben dit jaar hahahaha,
Nou ik ga in de bank hangen met de leesboek, pfff ik bega vandaag of morgen een moord ofzo haha
xxxx linda