Klusbabes 13

goedemorgen meiden,

Hier een super blije gelukkige bambi. hihihi. Hebben oonze kleine frummel in volle glorie kunnen bewonderen. Alles is super oke. En ik loop prescies op schema. ik ben ook werkelijk 12 wk en 4 dg. Hoor je niet vaak dat de datum exact klopt . ben dus 13 juli uitgerekend. Onze frummel is nu 6 cm groot en alles klopte kwa afmetingen. een goed kloppend hartje en het wilde zelfs even zwaaien. hahaha.
Ik vond het heel spannend, maar hoefde niet te huilen hoor. ik vond het wel prachtig om te zien. en me mannetje ook.

We hebben   3 foto's gehad en dus de dvd gekocht. en heb echt een bibliotheek aan informatie boekjes meegehad.  Er is dus bloed geprikt, me bloedruk is oke. en ben al   5  kilo aangekomen zohee.  nu over een maand weer terug komen he. Echt ben zo blij, we gaan straks ff naar me ouders. de aanstaande opa en oma verblijden hihih.

He lin, ik vroeg me af he. ik had ook zon test die ik 6 dagen voor me nod heb gedaan   met een mega licht streepje. ook die ik tegen het licht moest houden. en me man zag het ook, maar dat was een week later wel een posie test he. ik hoop zo dat ie bij jou ook zo uitgaat pakken. ben ook zeer benieuwd wat de gyn. vanmiddag zegt.

Happy, druk druk druk, werkse vandaag en leuk dat jullie vanaaf weer bij de baby gaan kijken.

xxx Bambi

Hier even snel een berichtje, want ik ben aan het werk!

Bambi, geweldig, fijn dat alles goed is meid. Geniet er lekker van samen.

Linda, succes bij de gyn.

Ik mag morgen weer naar de VK, ben benieuwd, heb eerlijk gezegd wel weer behoefte om het hartje te horen.

Liefs April

Goedemorgen Ladies,

Ik wou ging er gister helemaal voor zitten om ffies lekker met de klusbabes te kletsen… deed mijn pc het niet! Ik had geen internet verbinding! Gevolgen… pc uit het raam! Hahaha

Ik ga niet overal op reageren hoor! Ik heb niet alles onthouden hehe.

Kruimels: om nog even terug te komen op een bericht van gister. Ik wacht tot ik eerst ongesteld ben geweest en dan wil ik misschien ook gaan tempen. Vindt het een prettig idee dat je kan bijhouden wanneer je eisprong is.
Ik zit in de evenementen organisatie business. Het organiseren en plannen vindt ik ontzettend leuk! Maar het bedrijf en de collega’s zijn niks. De sfeer was hier altijd goed maar er zijn een aantal dingen gebeurt intern afgelopen zomer waardoor de sfeer en collegialiteit zijn verdwenen! Ik ben dus hard op zoek naar iets anders, ik ben nu zelfs zo ver dat het me niet uit maakt als wat! Als ik hier maar weg ben…. Vindt het zelf ook erg jammer maar goed…

Linda; Je haalt je allemaal dingen in je hoofd die niet nodig zijn! Zoals de andere meiden ook al zeiden, het is bij iedereen anders en wacht nou eerst maar af wat de vk zegt.
En waaraan wordt je ventje geopereerd?.... Zag je berichtje en klinkt er zielig!

Rimke: fijn dat je weer kan gaan werken! Thuis zitten is ook wel lekker maar opgegeven moment weet je gewoon niet meer wat je moet doen… en wordt je het zat volgens mij!  Veel plezier iig!

Mammoetje: Heb je dan niet zo iets “bemoei je lekker met je eigen zaken!” (tegen die collega van je gister!) Voel je je al wat beter?

Jacqy: Ik woon in het stadshart in zoetermeer in het nieuwe gedeelte. Daar zijn die flats toch gebouwd… nou in een van die flats woon ik op 15 hoog. Misschien dat je het kent?
Wat ik zo jammer vindt is dat we nu weer prachtig weer hebben en ik weer helemaal tot aan rotjeknor kan zien!
Je heb weer wat nieuws geleerd las ik haha! Ik ben daar gelukkig ook niet zo “bang” voor. Ik kan makkelijk toekijken als ze me prikken en die series en programma’s op tv kan ik ook zonder misselijk te worden kijken… Het enige waar ik dan weer niet tegen kan is als ze ingewanden eruit gaan halen enzo… ieuw! Dat gaat me dan toch net te ver!

Phoebe: ik duim voor je dat het raak is!

Bambi: Goed nieuws zeg! En toch weer een opluchting lijkt me?... nu heb je zelf ook kunnen zien dat alles goed is. Geniet er lekker samen van!

En de rest weet ik echt niet meer!! Haha Heb nu bijna een a4tje vol!

Liefs Charlotte

hey Bambi: wat leuk meid, nu is het echt echt he, en wat lief dat jullie frummel even zwaaide naar jullie hahaha, geniet er maar van meid, want je bent zo aan de bevalling toe,
Nog even over die test van vanmorgen, ik had vorige week maandag ongi moeten worden dus ik ben al een dikke week overtijd, maar ik zeg het zometeen allemaal tegen de gyn

Charlotte: mijn zoontje wordt aan zijn piemeltje geopereerd, hij wordt besneden, hij heeft al een jaar hele erge ontstekingen en het ettert regelmatig, Hij heeft een gigantische vernauwing en het huidje is met geen mogelijkheid naar achteren te krijgen, dus daar meot wat aan gedaan worden, Nu mag ik er al helemaal niet meer aankomen ook niet als ie in bad zit en ik wil zijn gat wassen dan wordt ie helemaal hysterisch want het arme kind heeft pijn, logisch natuurlijk maar nu moet ik heb weer hierop voorbereiden, want sinds dat ie in november aan zijn oogjes is geopereerd is alles wat wit is niet goed hahah
Ik had met een oud en nieuw een witte broek aan toen keek ie me helemaal verschrikt aan en zei o o mama dokkie, hahaah mamam dokter bedoelde hij, hahaha

Meiden ik ben nu o zo verschrikkelijk zenuwachtig dat geloven jullie niet ik ben veel te bang dat het neit goed is ofzo, pffff ik zit gewoon helemaal te shaken
Jullie horen het straks

xxx linda

He bambi! Dat is super nieuws toch! Gaaf gezicht he, dat kloppende hartje. Fons en ik vonden het ook helemaal geweldig! Ga lekker genieten!!!

Linda: succes zometeen meisje!!!

Zo, hier is het mannetje weer vertrokken! Lekker het rijk alleen. Ik denk dat mijn mannetje, als deze zwangerschap goed mag gaan, maar 1 kind wil...............hij mag niet bij me in de buurt komen, duik al in elkaar als hij de kamer in komt..........whahahaha!!! Echt waar..........heel vreselijk...........gelukkig vanochtend weer boerend en scheten latend wakker geworden..............ben blij met elk signaaltje wat ik krijg..........nog een week volhouden.............dan hoop ik dat we goed nieuws krijgen........
Heb trouwwens, voor de moeders en zwangeren onder ons, van die krampjes die uitstralen naar mijn heup/billen..........had ik vorige keer ook al............wat zou dat zijn?? Is mijn baarmoeder zo gekanteld dat hij op een zenuw drukt? nou ja, vaag!!!!

Meiden tot vanmiddag!
Ps: merk dat er zoveel geschreven wordt dat ik steeds alle verhalen weer vergeet maar pip, kruimeldief, reneetje, happy, jacq, charlotte, klaasje (en nu vergeet ik er vast weer een paar) ik denk echt aan jullie!!!!

hey rimke:
Hoelang is je mannetje weg deze keer??
Dus je hebt een lekker humeurtje meid, haha lang leven de hormonen meid
En natuurlijk gaat het deze keer allemaal goed meid, en ik snap je ongerustheid heel goed hoor,
En wat je krampjes enz allemaal betekend ik kan je niet helpen want ik voel zelf veel teveel krampen en steekjes dat ikzelf al gek wordt en ik ben niet eens zwanger haha
En anders bel je de vk op als je het niet vertrouwd en dan vertel je je verhaal en wat je nu voelt enz, daar zitten ze tenslotte voor en dat vinden ze echt niet gek als je al die vragen stelt
xxx linda

Ach het is niet zo dat ik er vreselijk wakker van lig hoor, maar het lijkt wel een beetje op ishias problemen, en dat zou wat vroeg zijn. Nee die vragen stel ik volgende week wel!

Fonske is nu weg tot en met zondag, dus heb nog even lekker het rijk alleen voordat ik weer aan het werk moet!

Hoe laat moet je bij de gyn zijn???

ik moet de gyn bellen dat vind ikk ook al zoiets stoms, maar ja dat zijn schijnbaar de regels, om 11,50 uur heb ik een belafspraak, ik zit al met de telefoon in me hand haha en ik ben zo zenuwachtig dat slaat helemaal nergens op , net eenklein kind ben ik hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan