Klusbabes 13

Kruimels: g**verdomme toch   ong geworden. Wat klote nu voor je. Kan wel geloven ja, dat je niet meer naar de wc durfde, ben ook om de haverklap in onderbroek aan t kijken (ja als ik naar wc moet dan he! ziet er beetje raar uit als ik dat op werkplek doe haha)
Je bent nu bezig met 10 ronde, heb je niet zoiets van, misschien moet ik maar eens een onderzoek krijgen?

Ik heb zelf behoorlijk last van buik, niet het echte zeurende gevoel als bij een  naderende ong, maar net iets anders. Denk wel dat het gewoon mijn naderende ong is hoor. Voel trouwens mijn tieten nu, terwijl ik zit. Normaal voel ik dat alleen bij t lopen of vooral als ik mijn bh uittrek auauauauau.

Hier is het aan het natte hagelen, zou ook gaan ijzelen volgens mij, nou wordt weer gladde boel.

Morgen heb ik eigenlijk mijn roostervrije dag, maar ga maar werken. Mijn collega is ook speciaal woensdag gekomen, dus beetje lullig als ik nu zeg, ik kom morgen niet. En net toch 1,5 week vrij gehad.  Denk dat ik volgende week maar die dag dan vrij neem, dan is mijn andere collega er ook weer.

Ef op de roze wolk kijken wie nog meer bijna NOD heeft

Kruimels en April;
heb ook regelmatig last van rug. 1x bij fysio ervoor geweest, althans behandeling van 10x, maar na 8x mee gestopt. Voelde me niet zo prettig erbij.

Heb nu trouwens ook last van rug, maar dat is ook een beetje ong klachten...of misschien nu wel zw.schaps klachten haha

Oh ik moet eigenlijk boodschappen gaan doen, bah!

Ik dacht trouwens vanmiddag dat ik die kleine voelde, het was alsof er zo'n plop sheet in mijn buik werd gelaten, of zou het iets anders zijn?

En maar turen in die slip haha. Vorige maand was ik week overtijd, nou je weet niet hoe vaak ik heb zitten turen haha. Liep ook hele tijd met maandverbandje in zak, van mijn werkplek naar wc is minuut lopen, dus je loopt ook niet ef met je riem los weg om een maandverbandje weer te pakken, dus de hele tijd in mijn zak....dom eigenlijk he haha
Toen ik zwanger was tuurde ik ook hele tijd in slip, bang om bloed te zien.,..wat helaas toen ook was gebeurd

oja, temp was vandaag toch weer hoger, dus wie weet!!!

Wat ik lees is vrij wisselend, bij een tweede kindje zowieso eerder omdat je dan weet wat je moet voelen. Bij een eerste rond de 17-22 weken, lekker variabel dus. Ik ben nu ruim 17 weken.Morgen naar de VK dus ik zal het eens vragen.

Terug
Bovenaan