Klusbabes 13

april, ben van cyclus van vorige maand uitgegaan, dus van die week overtijd. Dat klopte ook gewoon met mijn eisprong, want die heb ik ook gevoeld zoals uitgerekend met mijn overtijd cyclus. Had ook ovulatietest gebruikt (had ik nog liggen) en die gaf toen ook een pos. test.
Heb trouwens ook al een zw.schaps test op 1-1 gedaan, gaf negatief. Zo een   dagen van te voren test van Matcare, maarja bij 1e zw.schap testte ik ook pas na 3 dagen pos, dus dat zegt ook niets. Maar hierdoor denk ik nu toch dat ik niet zwanger ben....
maar heb natuurlijk wel hoop

Jazeker, ik merk ook echt dat ik er aan toe ben om die kleine te voelen, daarom wil ik het misschien ook wel te graag.
Kijk ook erg uit naar morgen, dan horen we het hartje weer.

Mijn ei was rond de 20/21e, en laatste ong was 7-12. Heb ook gewoon nu weer cyclus van 28 dagen geteld. In ieder geval volgens berekening moet ik morgen NOD hebben.
Vorige maand toen ik week overtijd was, had ik echte ong klachten op de dag dat ik het eigenlijk moest worden (had ik ook bij zwangerschap) , maar al paar x neg. getest. Dat is klote!! je weet niet wat je moet denken. Nouja, uiteindelijk toch ong geworden.

Nee hoor, morgen geen echo, ze luisteren dan met zo'n doppler naar het hartje.

Ja  je kunt dus niet echt  op je lichaam vertrouwen. Ik had ook echt ongi klachten, terwijl ik dus zwanger was. Maar morgen is dus wel super spannend, ga je anders zaterdag al testen of weet je het nog niet?

Ja ik denk dat iedereen aan het klussen is, hi hi......
Ik moet ook echt naar de winkel, dus zometeen ben je helemaal alleen

Terug
Bovenaan