Klusbabes 13

Oke, shop ze dan alvast

Kom er net achter dat het koopavond is, komt door die rare feestdagen ertussen, maar we gaan maar niet, rotweer

Weet niet wanneer ik ga testen, wil eigenlijk wel morgenvroeg, maar als het dan neg. is, zit ik weer te balen op het werk, Misschien kan ik beter nog een dag wachten, stel dat ik   ong wordt, scheelt me dat weer een test haha

Als je het op kunt brengen zou ik zaterdag denk ik testen. Je laat ons wel even iets weten he.
Ik ga nu echt naar de winkel anders eet ik weer een zak chips op,hmmmm
Misschien tot straks!

Misschien tot straks..

????   de kat gaat zomaar op mijn schoot zitten??? doet hij normaal nooit.
Gisteren heeft hij trouwens niet op bed bij ons geslapen, deed hij vroeger ook nooit, alleen als ik ong moest worden (echt waar!!!) sinds onze andere kat is overleden, komt hij wel altijd bij me slapen. Gister dus niet. Misschien wel omdat ik zwanger ben hahaha, wat haalt een mens zich toch allemaal in het hoofd......

hoi meiden,

heb netff vluchtig doorgelezen.

zag dat kruimels hellaas ongie is geworden. meid wat enorm kut gewoon.

bieb nog steeds in spanning. linda waarschijnlijk toch ongie is geweest en nu alweer mag gaan klussen, april morgen naar de vk gaat en ruim 17 wk is. en dan kan je indd je kindje al voelen. leuk hoor, charlotte een andere baan zoekt en sorry de rest is ff niet blijven hangen,

Moet nu ook weer vliegen , we gaan ff het dvdtje laten zien bij me schoonouders.
miss tot vanaaf.

xxx Bambi

Happy
Wat leuk dat je nog eens langs mag komen!! Haha Wat baal je nu he! hahaha

Linda
Pff… Ik moet er neit aan denken! Een weeenstorm en ook nog heftig ingescheurd…Brrr…
En je went eraan om iemand anders te prikken hoor. Ik ben verzorgende en mag geen infuus aanleggen enzo maar wel spuiten zetten. Ik heb eerst op mezelf geoefend en toen ik niets voelde maakte dat het ook makkelijker om een ander te spuiten. (Nu zet ik ook niet iedere week een spuit hoor)
Hoe kan hij nou aan de telefoon weten of dat jij nu wel of niet zwanger zou zijn….Mannen! hahaha Gelukkig dat hij je wat heeft kunnen geruststellen.

Jacqy
Dus jij wordt er altijd bijgehaald als het interessant wordt! Heb je er noit over gedacht om verpleegkundige te worden? Lijkt me echt iets voor jou als ik zo hoor.
Ik kan best veel vedragen. Maar laatst moest ik toch evenslikken. We hebben op de afdeling een man liggen die een vacuümpomp in zijn buik heeft gehad. De wond genas niet goed en daarom had hij een huidtransplantatie gekregen. Dit ging echter ook niet goed. Iedere week kwam de afdelingsarts voor en revisie van de wond. Als er dan doodweefswel op de te hele wond zat moest dit verwijderd worden. Dit deed ze dan dor het weefsel met een pincet weg te halen. Dat zag zo akelig uit! Die manzelf voelde er niets van omdat het toch dood was. Maar ik voelde toch vanalles!!

Bambi
Nou dan zijn we benieuwd of het een meisje wordt! Hahaha
Wat fijn dat alles in orde is met je kleintje! Wat leuk dat je een dvd en foto ´s hebt meegenomen! Kunnen de grootouders ook ervan genieten.

Klaasje
Dat is idd handig een verpleegkundige die niet tegen bloed kan!! Hahaha ook fijn als ze gruwelen van poep of overgeefsel!

Phoebe
Het kan zijn dat de testen niet op je reageren. Dat heb ik al vaker gelezen hier op het forum.

Kruimels
Wat jammer….Ik had het je zo gegund…

April
Wat leuk dat je een plop voelde!! Zal wel raar geweest zijn…

Ik ben kapot moe!
Vandaag zijn we met zijn tweetjes gaan schaatsen! Was heel leuk maar ben nu echt doodop!
Vanmorgen voor he teerst getempt….Wat was dat raar!

Nou dames ik maak er voor vanavond een eind aan! Ik moet morgen weer beginnen met werken en heb 3 avonddiensten achter elkaar dus ik ga gezellig met vriendjelief op de bank hangen!

XX

Renee: wilde jij nou wat weten over een spiraaltje? ik vrees alleen dat die vriendin van mij geen antwoord zal weten op de vraag of je na je spiraaltje meteen zwanger kunt worden, of dat je lijf zich eerst  weer aan moet passen of zo. Zij heeft namelijk nu drie kinderen en wil verder geen kinderen meer (dus dan zal ze dat ook niet aan de gyn hebben gevraagd).

Bieb; Tja katten staan er wel om bekend.................Ha ha als het echt zo is, dan is je kat nog meer betrouwbaar dan de testen.

Bambi; hoe is het meid, lekker aan het genieten, gaaf zo'n dvd, dat hebben wij helemaal niet.

Rimke meid, hoe gaat het met je, normaal ben je er ook vaak rond deze tijd, of toch niet?

Ha April ben je er weer?

rest alweer weg...

ben even nieuwe foto's op Hyves aan het zetten. Misschien zijn er nog dames die vriend willen worden van mij???(hoeft niet hoor haha). Maar volgens mij ben zijn er nog dames die op Hyves zitten, waar ik geen vriendje mee ben

Je kan mij vinden onder Bianca Dijkman

Hey Bieb, ja ik ben alleen maar even naar de supermarkt geweest en sta nu te koken. Valt wel op he, ik ben er even niet en ineens zijn er meer meiden, ik ben terug en iedereen is weg
Behalve jij dan Bieb, dat is wel lief hoor.

Terug
Bovenaan