Klusbabes 13

Zo meisjes

Ik  heb het  na maanden van afwezigheid toch maar nog eens aangedurfd om me op de beroemde wolk te zetten. Ik heb gemiddeld volgens babybrabbel een cyclus van 33 dagen....We zijn benieuwd!!

X

Daar kom ik dan....

Bambi, als  eerste voor jou: wat heerlijk dat de echo goed is gegaan! Alles erop en eraan, volop foto's en videomateriaal van de kleine puk: geniet ervan! Tja en wat namen betreft, zoals je al zei dat is heel persoonlijk. Ik houd niet van de tiffany's, charissa's e.d. maar weer van de Hollandse namen.

Linda, ik heb gelezen over je telefonische afspraak met de gyn...pffff....om een punthoofd van te krijgen! Je man gaat dus z'n kwakkie inleveren, ben benieuwd.

Bieb, hoe laat ga je morgen testen? Dan zet ik m'n wekker ervoor....SPANNEND!! Je temp zegt goede dingen en je klachtjes ook....

Kruimels, het geluk is weer niet aan jouw zijde deze maand. Kut met peren zeg (ik vind die uitspraak zooo mooi, hier geleerd). Januari zou toch jouw maand zijn volgens de pendel! Ik hoop het echt voor je! Hoe staat het eigenlijk met de foto's van je nieuwe keuken e.d. die zou je toch nog een keer aan ons showen? Wij zijn nog steeds nieuwschierig!!

Gelukkig hoef je nu niet meer verplicht te tempen. Wat ga je nu doen? nog een paar maanden aanzien (als je nog niet zwanger wordt) of denk je er al serieus aan om je door te laten verwijzen?

Klaasje, je reageert vaginistisch, lijkt me heeeel erg lastig. Is het dan ook weleens zodat het gewoonweg niet lukt? En is er trouwens een oorzaak voor?

Essy: Back fromt the USA! Welkom! Overtijd, wel niet, spannende tijd!! WAAAAAH

Renee, heb je ook spierpijn van het schaatsen? Gezellig hoor, schaatsen is bijna romantisch om samen te doen vind ik! Kop op nu, je hoeft nu nog maar een uurtje te werken en daarna mag je weer naar huis. Zet em op!

Dapper dat je jezelf op de wolk hebt gezet! You go girl, nu willen we nog Daar kom ik dan....

Bambi, als  eerste voor jou: wat heerlijk dat de echo goed is gegaan! Alles erop en eraan, volop foto's en videomateriaal van de kleine puk: geniet ervan! Tja en wat namen betreft, zoals je al zei dat is heel persoonlijk. Ik houd niet van de tiffany's, charissa's e.d. maar weer van de Hollandse namen.

Linda, ik heb gelezen over je telefonische afspraak met de gyn...pffff....om een punthoofd van te krijgen! Je man gaat dus z'n kwakkie inleveren, ben benieuwd.

Bieb, hoe laat ga je morgen testen? Dan zet ik m'n wekker ervoor....SPANNEND!! Je temp zegt goede dingen en je klachtjes ook....

Kruimels, het geluk is weer niet aan jouw zijde deze maand. Kut met peren zeg (ik vind die uitspraak zooo mooi, hier geleerd). Januari zou toch jouw maand zijn volgens de pendel! Ik hoop het echt voor je! Hoe staat het eigenlijk met de foto's van je nieuwe keuken e.d. die zou je toch nog een keer aan ons showen? Wij zijn nog steeds nieuwschierig!!

Gelukkig hoef je nu niet meer verplicht te tempen. Wat ga je nu doen? nog een paar maanden aanzien (als je nog niet zwanger wordt) of denk je er al serieus aan om je door te laten verwijzen?

Klaasje, je reageert vaginistisch, lijkt me heeeel erg lastig. Is het dan ook weleens zodat het gewoonweg niet lukt? En is er trouwens een oorzaak voor?

Essy: Back fromt the USA! Welkom! Overtijd, wel niet, spannende tijd!! WAAAAAH

Renee, heb je ook spierpijn van het schaatsen? Gezellig hoor, schaatsen is bijna romantisch om samen te doen vind ik! Kop op nu, je hoeft nu nog maar een uurtje te werken en daarna mag je weer naar huis. Zet em op!

Dapper dat je jezelf op de wolk hebt gezet! You go girl, nu willen we nog een zwangergezichtje bij je zien!!

April, wat fijn om het hartje weer gehoord te hebben. Namen vind ik een heerlijk onderwerp. Onze meisjesnaam zeg ik niet maar namen die ik erg leuk vind zijn  Jet, Lente, Ninthe, Jette, Vera, Veerle en Plien vind ik ook erg leuk. En wat is jullie jongensnaam?

Phoebe, ik moest zo ontzettend lachen dat je vriendje veel klussen "grote verbouwing" noemt. Die ga ik aan m'n man vertellen, vind ie vast geweldig! haha

April, wat fijn om het hartje weer gehoord te hebben. Namen vind ik een heerlijk onderwerp. Onze meisjesnaam zeg ik niet maar namen die ik erg leuk vind zijn  Jet, Lente, Ninthe, Jette, Vera, Veerle en Plien vind ik ook erg leuk. En wat is jullie jongensnaam?

Phoebe, ik moest zo ontzettend lachen dat je vriendje veel klussen "grote verbouwing" noemt. Die ga ik aan m'n man vertellen, vind ie vast geweldig! haha

Geloof dat ik wel zo'n beetje bij ben op dit moment. Ga nog even de wolk bewonderen!

X

Nou pip nu heb je op iedereen gereageerd maar heb je niets over jezelf verteld! hoe is het nu met je bloed?
Trouwens wel fijn dat er zoveel is gereageerd op je topic! nu weet je tenminste een beetje wat je te wachten staat!

En ik wil zeker ook een zwangergezichtje zien op de wolk! en neit alleen bij mij hoor maar bij iedereen!!!

ik moet oppassen de nachtdienst kan dadelijk iedere moment binnen vallen!! sneaky doen! hihi   En spierpijn heb ik gelukkig niet!!

X

lieve meiden,

Ik heb een klusbabes op hyves aangemaakt voor ons.
Als je zoekt op Phoebe klusbabe moet je het kunnen vinden.
Ik moet het profiel nog wel even pimpen, maar dat doe ik morgen wel.
Jullie kunnen allemaal vriendjes worden en kunnen we daar ook met zijn allen kletsen/krabbelen....

Liefs Phoebe

phoebe
als je het niet erg vindt meld ik me er nog niet bij aan. Wel leuk idee klusbabe hyves!! Als ik zwanger mocht zijn dan meld ik me er als de wiedeweerga bij aan!! beloofd!

X

He poepbabes, hier ben ik ook weer eens, Net film the Devil weares Prada gekeken, wel leuk, Nu komt Superman returns. Ach, af en toe hebben ze wel leuke films op Canal + (uitgezonderd de sexfilms haha)

Bambi; leuke namen had je neergezet. Jaylie  had ik nog nooit gehoord,. past wel bij Melody. Ik ben ook niet zo van de Hollandse namen. Wel heb ik altijd voor een jongen Jimmy leuk gevonden, maarja zo heeft ex van zus en misschien niet leuk voor haar. En mijn vriend vindt het ook niks. Meisjesnamen zou ik echt zo niet weten!! Ik hou van een beetje stoere namen, Mijn vriend heeft een nicht en die heeft al haar kinderen manen namen gegeven,   weet ze niet eens meer. Niet echt mijn smaak.....

Lachen dat verhaal met je zus en haar kat. Ach nu heeft ze wel een schattig katje erbij, Ik zou die ook niet meer terug brengen hoor!

Rimke; werd er bijna emotioneel van toen je zei dat je een goed gevoel bij me had. Ik hoop t zo...maar   ben er bang voor. Durf er gewoon niet op te hopen,,,,

Linda; ook lekker, zit je leuk foto;s te kijken, kijken je daarna in het open gat van een ander hahaha

Renee; lekker gegeten?...dacht het niet als ik je verhaal zo lees

Pipstip; en hoe gaat het nu met jou?

En nu dan meer weer ego over mezelf. Tot een half uur geleden nog geen ong te bekennen. Wel heel raar, soms heb ik hartkloppingen, niet overdreven hoor, maar gaat soms heel erg tekeer. Zal hier wel niks mee te maken hebben, misschien toch beetje zenuwachtig, Maar net zat ik ook rustig tv te kijken, ging mijn hoofd beetje tollen, hmm rare dingen gebeuren er, En als ik zit, met mijn benen beetje opgetrokken, leunend aan linkerkant, heb ik last van linkerzij. Voelt niet fijn aan. denk ook elke keer dat ik wat voel lopen aan onderkant, maar helemaal niets....

als morgenochtend nog geen ongi, dan maar misschien testen., zal je net zien, sta ik morgen op, dan ben ik ongi......

Nee hoor, tuurlijk vind ik dta niet erg!
Ikkan alleen overdag niet op het forum en wel op hyves, dat was voor mij een rede om het aan et maken, snap je?

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan