Klusbabes 13

Das inderdaad grappig!
Wij hebben hem dus ook niet voor een eerste jongetje maar voor een tweede jongetje..........als die ooit komen natuurlijk.........
Tja, weet natuurlijk niet waar je van houdt?
Ik vind Famke heel lief, Anne, Floor, van dat soort namen, maar mijn vriendje gaat daar van kotsen..........maar ik wil dus absoluut geen namen als Tiffany en zo (sorry als ik iemand beledig..........), en fons gelukkig ook niet maar die kwam met hele aparte niet-uitspreekbare namen............
uiteindelijk waren we het wel eens, en weten die namen echt al een jaar, al voor ik stopte met de pil!

hey meiden

Sterretje; heb je morgen je echo op zaterdag? ik wist niet dat ze dat ook op zaterdag doen, bij ons in ieder geval niet, maar in ieder geval heel veel plezier morgen met de echo

Bambi: hahah wat een verhaal zeg over je zussie en die kat, haha ik moest er zo om lachen, en de naam Amy vind ik wel mooi

Rimke; meid ik snap je ongerustheid, maar probeer te genieten ondanks alle kwalen meid, het zit goed meid dat voel ik gewoon

Bieb; wanneer ga je testen meid, ik ben zo benieuwd

Als je het nou over grappige verhalen hebt dan heb ik er ook nog wel 1, Op oudejaarsavond zaten mijn schoonzus en zwager ook bij ons, met de kinderen, Mijn zwager had een soort harddisk waar hij dvd films op kon zetten en foto's enz. de kinderen hadden geen zin meer in films kijken dus me zwager liet de foto's even zien aan de rest van de visite zien van het weekendje weg wat we in juni hadden gehad van mijn schoonouders, Onder de foto's laten zien zegt mijn schoonzus voor de gein, he je hebt de naaktfoto's van ons toch wel weggehaald, haha, wij allemaal lachen natuurlijk en toen ineens kwam er een foto in beeld van mijn schoonzus die bezig was met haar zoon eruit te persen in vol ornaat, wij zaten eerst te kijken van wat is dit nou en toen zagen we het, me schoonzus kon wel door de grond heen zakken, mijn zwager was vergeten dat die foto's er ook nog op stonden

xx linda

meiden ik ben er ook weer vantussen, Iedereen een fijne avond en tot morgen, Morgenavond heb ik een verjaardag me schoonvader is jarig, Morgenochtend willen we op de kinderboederij gaan kijken met joey als het droog is, anders komt dat een andere keer weer
Iedereen een fijne avond

xxx linda

Rimke
Je bent dus goed bezig lees ik. Met alle vezels en vitamientjes! Lijkt me een raar gevoel een spinnetje door je baarmoeder! wel geinig!
Ik ben ook van de Hollandse namen…Onze honden hebben dus ook zo.n namen. Alleen mn zusje valt buiten de boot die van haar heet Diesel. en alle andere honden in de familie, Teun, Gijs, Juul, Guus en Fleur. We wilde eerst Floor maar schoonbroertje heeft floris en die noemen ze wel eens vaker floor. Was dus niet zo leuk voor hem.. Ik vond het wel jammer dat mn moeder haar hond Gijs noemde vond ik ook een leuke naam voor een knulletje…Dan maar verder denken!

Bambi
Nog even en we zijn de klusbabes niet meer maar de poepbabes!! hihi
Heb je nu minder last van je darmen sinds je zwanger bent?
Wat leuk kijken voor de babykamer! ik kan niet wachten tot ik ook mag! lijkt me zo leuk! En wat leuk dat je rond wordt!! maak je oook buikfoto’s zodat we je kunnen beloeren??
Mag kaneel. en hoeveel cola. koffie of thee????
Hahaha die zus van jou! die zal zich ook wel voor het hoofd geslagen hebben toen ze haar eigen kat zag!!

April
Wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord. En over 3 weken alweer een nieuwe echo!!
En geld uitgeven is toch veel leuker dan poetsen!!! hahaha
Ik zie niet in waarom je haren verven slecht zou zijn….en je kapper zal het heus wel weten hoor!

Linda
Ik weet een beetje wat het is maar het klinkt toch nog wel ingewikkeld! En alle organen in je voet? dat klinkt pas raar! hahaha
Dat hij die foto’s eraf vergeet te halen! Lijkt me niet erg flatteus! hahaha

Jacqy
Ik vind het langdurige contact juist veel fijner dan wanneer ik ze maar eventjes zie. En billenwassen hoef ik hier bijna niet te doen. ik moe ze hier zeggen dat ze hun eigen billen moeten wassen!

Bieb
Hahaha poeppijn!!!! auwa! Maar toen je zwanger was heb je toch ook pas na een week positief getset….
Chris heb ik hier pas 1 keer gezien ofzo…

Sterretje
Veel succes morgen bij de echo!!

Pff…Wat valt me deze avonddienst zwaar… Ik had geen zin om te gaan werken. En normaal is dat verdwenen als ik eenmaal op mijn werk ben. Maar er gaat vanavond zoveel niet zoals het hoort!!
We gaan om de twee weken met de bewoners frieten eten in het personeelsrestaurant. Vanavond dus ook weer. Nu zijn er een aantal bewoners die niet zo van frieten houden. Nu belde een collega om te vragen of dat ze macaroni konden opwarmen voor die bewoners. Bleek dat ze geen bestelbon hadden gekregen voor de frieten en er dus ook niets was klaargemaakt!! Na veel gezeik kon het dan toch doorgaan maar dan wel op de afdeling. Zaten we te eten goot een van de bewoners bij de andere een bord frieten in zijn gezicht. De hele grond zat onder, oog aan het bloeden. Ook waren ze weer lastig aan het doen. Ze moeten blijven zitten tot iedereen klaar is maar er zijn er een paar die dan weer eerder van tafel gaan. Ik gezegd dat ze weer moesten gaan zitten Beginnen ze me toch te zeiken! MANNEN!!! Grrr…
Nog maar een uurtje dan kan ik gelukkig weer gaan!!

Dames ik wens het jullie!! En tot morgen!!

XX

Hallo lieve dames,

Ik ben aan het bijlezen...pffffff... ga zo reageren hoor dus maak jullie borsten maar nat wahahaha ik ga een kruimelsreneeverhaal schrijven denk ik!

X

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) Bianca, 3e ronde na mk ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde  
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16) Phoebe 7e ronde 1ste kindje
17)
18) Linda 2e kindje , 10e ronde deze keer geen clomid
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje
3)
4)
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan